Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

LIPS on vaihtotarjouksessa. Mainos löytyy jo gamestopin sivuilta käytetyt välilehden takaa.

Maksaa 9,90 kun tuo kaksi Xbox360 tai PS3 -peliä vaihdossa. Ja Xbox360:llä ei käy King Kong, Prey tai Rainbow Six vegas vaihtopeleiksi. Lisäksi olen kuullut suoraan liikkeestä ettei myöskään PGR3 kävisi mutta sitähän tuossa ei ole mainittu.

Hmm.. Vierailin tänään Jyväskylän liikkeessä ja mukana oli ps3 pelejä jotka ajattelin vaihtaa LIPS:iin.. Myyjä sanoi että pitää olla xo:n pelit. No tuli sitten Dead Space varattua 2 pelillä ja oli mukana vielä ylimääräisenä GTA4 jonka annoin kanssa mukaan. Lopputulos: Dead Space varaukseen, PES09 mukaan ja yhteensä maksettavaa jäi 29. Omasta mielestäni taas erittäin onnistunut reissu vaikka LIPS jäi vähän harmitttaan.

OT: Ostetaan 2 extra halpaa xo peliä :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tätä voi olla jo kysytty, mutten ainakaan haulla löytänyt, joten kysyn että kelpaako PS3 Usa-versiot vaihdokkeina?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Anteeksi maalaisuuteni, mutta...

Aattelin huomenna käydä Tampereen koskiksessa varaamassa Fallout 3:n kahden vaihtopelin kera. Tätä toimitnaa en olekaan harjoittanut sitten SNES-aikojen :D, että viedään pelejä vaihtoon.

Niin, sellainen kiinnostaisi, että antavatko nuo muuten hyvin väliä peleistä? Olisi pari peliä tyhjän panttina (GTA IV, GoW) jotka voisi vaihtaa vaikkapa CoD 4:seen. Tuleeko otettua perseeseen pahasti?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Aattelin huomenna käydä Tampereen koskiksessa varaamassa Fallout 3:n kahden vaihtopelin kera.

Huomenna on sunnuntai.

Mutta ihan kivasti tuolla vaihtopeleistä annetaan, kumpikaan peleistäsi ei tosin ole ihan uusinta uutta ja Gearista taitaa olla jonkinlainen uusintajulkaisukin jo tehty.
Mutta yhteensä 20-30e ei nyt kai ihan utopististä ajattelua saattaisi olla.

edit:
Itse vein perjantaina GTA4 vaihdosssa ja sain siitä noin 50 hyvitystä ;)

Jösses!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Anteeksi maalaisuuteni, mutta...

Aattelin huomenna käydä Tampereen koskiksessa varaamassa Fallout 3:n kahden vaihtopelin kera. Tätä toimitnaa en olekaan harjoittanut sitten SNES-aikojen :D, että viedään pelejä vaihtoon.

Niin, sellainen kiinnostaisi, että antavatko nuo muuten hyvin väliä peleistä? Olisi pari peliä tyhjän panttina (GTA IV, GoW) jotka voisi vaihtaa vaikkapa CoD 4:seen. Tuleeko otettua perseeseen pahasti?

Itse vein perjantaina GTA4 vaihdosssa ja sain siitä noin 50 hyvitystä ;) Kannattaa vaikka tehdä niin että anna 2 jotain vanhaa peliä vaihdossa siihen Fallout kolmoseen ja sitten maksa se väliraha sillä GTA4 ja sillä GOWilla ja ota se CODi mukaan niin äkkiä laskettuna menee kaikki aika lähelle +-0
Vai olisko se Fallotin väliraha 9.90 vai 19.90. Juu kai tuosta jotai selkoa sai mutta pointti oli se että kannattaa viedä vaihdossa.(ainakin minun mielestä)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse kävin tänään varaamassa Fallout 3, Far Cry 2 ja Dead Space XO-versiot. Hintaa jokaiselle pelille kertyi vaivaiset 9,90e ja vaihdossa annoin Nba 2k7, Nhl 2k7, Nhl 07, NFS: Carbon, Hitman: Blood Money ja Bioshockin. Täytyy sanoa, että mahtava vaihtotarjous jälleen kerran GS:lta:)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse kävin tänään varaamassa Fallout 3, Far Cry 2 ja Dead Space XO-versiot. Hintaa jokaiselle pelille kertyi vaivaiset 9,90e ja vaihdossa annoin Nba 2k7, Nhl 2k7, Nhl 07, NFS: Carbon, Hitman: Blood Money ja Bioshockin. Täytyy sanoa, että mahtava vaihtotarjous jälleen kerran GS:lta:)
Miten hintaa saattoi kertyä 9.90e? Taasko mokailua henkiläkunnalta, sillä eikös tarjouksen mukaan hinnan pitänyt olla tuplaten.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miten hintaa saattoi kertyä 9.90e? Taasko mokailua henkiläkunnalta, sillä eikös tarjouksen mukaan hinnan pitänyt olla tuplaten.
Niin, sitä minäkin ihmettelin. Ehkä ne oli viel aamul niin unes ettei huomannu sitä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikö LBP:n varaamalla pitäisi saada jokin koodi, jolla saisi muistaakseni Kratos - puvun Sackboylle?

Itse varasin LBP:n noin viikko sitten, enkä saanut mitään koodia.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikö LBP:n varaamalla pitäisi saada jokin koodi, jolla saisi muistaakseni Kratos - puvun Sackboylle?

Itse varasin LBP:n noin viikko sitten, enkä saanut mitään koodia.

Sehän oli jenkkimainos jossa tuota mainostettiin, mutta eipä sitä tiedä vaikka se koodi tulisi yllätyksenä sitten itse pelin mukana kuten GTA IV:n Xbox 360-version mukana tuli 1kk live aikaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikö LBP:n varaamalla pitäisi saada jokin koodi, jolla saisi muistaakseni Kratos - puvun Sackboylle?

Itse varasin LBP:n noin viikko sitten, enkä saanut mitään koodia.

Siis eihän noita "boonuksia" koskaan anneta ennen kuin koko hoito on maksettu/noudettu kun ennakkotilaukset on niin helposti peruttavissa. Eiköhän se niin ole että EB gamessille menevissä peleissä on se ihan pakkauksen sisällä tai sitten henkilökunta antaa noudettaessa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Näin alkuun. Tiedän, että aiempaa jostain voisi löytyä vastaus, mutta kysyn kuitenkin.
Gamestopista tuli ennakkoon viikko sitten varattua peli joka ilmesty muutama päivä sitten, mutta eipä ole puhelua tullut. Eli kannattaako venailla parisen viikkoa sitä puhelua vai voiko mennä vaatimaan peliä heti, etten vaan jää kokonaan ilman?.
Ei kai niillä ole joku deathline, että milloin peli pitää viimeistään noutaa julkasupäivästä?
:confused:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Näin alkuun. Tiedän, että aiempaa jostain voisi löytyä vastaus, mutta kysyn kuitenkin.
Gamestopista tuli ennakkoon viikko sitten varattua peli joka ilmesty muutama päivä sitten, mutta eipä ole puhelua tullut. Eli kannattaako venailla parisen viikkoa sitä puhelua vai voiko mennä vaatimaan peliä heti, etten vaan jää kokonaan ilman?.
Ei kai niillä ole joku deathline, että milloin peli pitää viimeistään noutaa julkasupäivästä?
:confused:

Jospa soittelisit sinne tai jopa kävisit siellä? En usko että ennakkotilauksissa on mitään "death"lineä, mutta varauksissa on 48h, kuitin mukaan
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Deathline, vois olla hyvä uus toimintapelin nimi.

Joo veikkaan kanssa että ko. myymälässä on enemmän tietoa heidän saldoistaan ja pelin saatavuudesta kuin meillä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jospa soittelisit sinne tai jopa kävisit siellä? En usko että ennakkotilauksissa on mitään "death"lineä, mutta varauksissa on 48h, kuitin mukaan
Se 48h pätee vain, kun peli on vain pelkästään ennakkovarattu ilman että olet maksanut pelistä. Esim. jos olet ennakkovaranut fallout 3 vaihtotarjouksella, en kyllä uskoisi, että siinä pätee 48h deathline.

Mutta kannattaa aina soittaa edellisenä päivänä ennen julkaisu kauppaan ja kyselee voiko huomenna tulla noutaa pelin, kun ei ne välttämättä kerkeä soittaa lista kaupalla kaikkia numeroita.

PS. Mikä peli edes on kyseessä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itselläni on useampi peli tilauksessa ja kysyin että voinko hakea kaikki sitten kerralla kun viimeinen on tullut kun joululahjoiksi kummiskin menee niin myyjä sanoi että ilman muuta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Doddii nyt on 7 peliä köyhempi, mutta kohta on GH4 ja Far cry 2 näppösissä. 71 tuli hintaa koko potille.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Se 48h pätee vain, kun peli on vain pelkästään ennakkovarattu ilman että olet maksanut pelistä. Esim. jos olet ennakkovaranut fallout 3 vaihtotarjouksella, en kyllä uskoisi, että siinä pätee 48h deathline.

Anteeksi, miten ennakkovaraaminen eroaa varaamisesta? Eikö pelit yleensä varata ennakkoon? Tällöin on se 48h sääntö, kuitin mukaan. Taisit seottaa ennakkotilaus-sanan ja muodostaa tuon ennakkovaraus-sanan. Itse tarkoitin vain mainita, että varauksissa on tuo "deathline".
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Anteeksi, miten ennakkovaraaminen eroaa varaamisesta? Eikö pelit yleensä varata ennakkoon? Tällöin on se 48h sääntö, kuitin mukaan. Taisit seottaa ennakkotilaus-sanan ja muodostaa tuon ennakkovaraus-sanan. Itse tarkoitin vain mainita, että varauksissa on tuo "deathline".
Ehkä hieman meni sekasin. :rolleyes:

PS. mutta asia kannattaa selvittää nyt kaupan kanssa. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom