Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kukaan tamperelainen korjannut Koskikeskuksesta fallouttia mukaansa? Ei jaksaisa lähteä tsekkaamaan yhden foorumiviestin takia keskustaa.

Juttelin myymäläpäällikön kanssa tänään tossa 16.00 kieppeillä. Tampereella FO3 jakelu/ myynti alkaa huomenna. Joten huomenissa myös puhelinsoittoja tiedossa jengille.

Itsehän kävin varaamassa LBP 90c + Golden Compassa & Timeshift combolla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Minkähänlaista hyvitystä voisi odottaa 360:n Oblivion GOTY editionista? Mietin että kannattaako raahata persustaan Game Stoppiin vai myydäkö Huuto.netissä.

Saints Row:ia ja Far Cry 2:ta alkoi nimittäin tehdä mieli :p

Itse sain keväällä tavallisesta Oblivionista PS3:lle 30 hyvitystä. Tuon verran voisit nyt ainakin saada GOTY versiosta...

Onkos ketään onnistunut näissä uudemmissa tarjouksissa varaamaan pelejä konsoleiden välillä ristiin? Itsellä pyörii tuolla nurkissa vielä muutama boxi-peli ja olisi mukava saada niillä varattua esim. Guitar Hero -tarjouksesta PS3-versio.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Myös Sellosta soiteltiin Falloutista ja tuli äsken noudettua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Myös Sellosta soiteltiin Falloutista ja tuli äsken noudettua.

Eihän?! Minulle taas soitettiin jumbosta tänään ja sanottiin että huomenna. Huomenna olisi leffa varattuna ja töitä ja paljon muutakin joten todellakin oisin halunnut jo tänään päästä testailemaan. Sello itselle yhtäpitkällä joten pitäisköhän vaihtaa puljua :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eihän?! Minulle taas soitettiin jumbosta tänään ja sanottiin että huomenna. Huomenna olisi leffa varattuna ja töitä ja paljon muutakin joten todellakin oisin halunnut jo tänään päästä testailemaan. Sello itselle yhtäpitkällä joten pitäisköhän vaihtaa puljua :)
Jumbo myös myymässä. Itse kävin hakemassa sen pelin hyllystä.

PS. Lupa myydä peliä oli klo 16 jälkeen, kun euroopassa joku kauppa ryhtyi myymään peliä ja sen piti hoitaa tunnin sisällä pois myynnistä, mutta eipä se onnistuttu joten tuli lupa GS:lle myydä pelin jo tänään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Soitin jumboon ja on totta sitä saa sieltä nytten lähden heti hakemaan! Siis fall out 3 kuulemma kaikkiin liikkeisiin on tullut tieto että nyt sitä saa nyt sitä saa.

Oho en ollut päivittänyt sivua vähän myöhässä :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse sain keväällä tavallisesta Oblivionista PS3:lle 30 hyvitystä. Tuon verran voisit nyt ainakin saada GOTY versiosta...

Onkos ketään onnistunut näissä uudemmissa tarjouksissa varaamaan pelejä konsoleiden välillä ristiin? Itsellä pyörii tuolla nurkissa vielä muutama boxi-peli ja olisi mukava saada niillä varattua esim. Guitar Hero -tarjouksesta PS3-versio.

Tuhannet kiitokset , täytynee poiketa koskikeskuksessa huomenissa...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ilmeisesti Little Big Planet vaihtotarjous on vielä voimassa, vaikka "virallinen" julkaisupäivä menikin jo?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

edelleen virallinen julkausupäivä on 7.11. :rolleyes: Ei se ohi ole mennyt. Pelin julkaisupäivä myöhästyi niinkuin yleensä kaikkien pelien.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

.

Onkos ketään onnistunut näissä uudemmissa tarjouksissa varaamaan pelejä konsoleiden välillä ristiin? Itsellä pyörii tuolla nurkissa vielä muutama boxi-peli ja olisi mukava saada niillä varattua esim. Guitar Hero -tarjouksesta PS3-versio.

Ainakaan Rovaniemellä ei onnistunut, että neljällä X360 -pelillä olisi varannut GH-paketin.
Mutta kun kuusi peliä antoi niin sai kahdella kympillä tuon paketin. Suhteellisen uudesta pelistä voi saada jopa 55 egeä kun tilaat ennakkoon jotain, riippuu tietenkin kyseisen liikkeen pelimääristä. Ja tälläisistä suosituista peleistä jotka menevät heti, esim. Cod 4, saa n. 25 e.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olipas hassu GS-reissu. Menin normaalisiti lunastamaan eilen varattua Falloutiani. Myyjä pyysi kuitin lisäksi poikkeuksellisesti myös henkkareita. Noo, mulla sattui olemaan lompakossa. Sitten tulivat nuo jäätävät sanat. "Pitää olla 18-vuotias mukana noutamassa peliä." Tuli siinä sitten mielessä puoli tuntia noiduttua. Sinänsä ihmeellistä; olen samalla tekniikalla hakenut GS:stä Assassin's Creedin ja GTA IV:n, molemmat PEGI 18+ -merkinnällisiä.

Hämmennys laantunut. Alkuillasta hakemaan, ihan täysiverisen 21-vuotiaan kanssa... :rolleyes:

( Ja joo, tiedetään. Ikärajoista on turha valittaa. Se minua vaan ihmetyttää, että ennen tätä olen kaksi kertaa hakenut 18+ -pelin samasta putiikista. )
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

( Ja joo, tiedetään. Ikärajoista on turha valittaa. Se minua vaan ihmetyttää, että ennen tätä olen kaksi kertaa hakenut 18+ -pelin samasta putiikista. )

Eli kaksi edellistä kertaa sinulle oli osunut tyhmä ja edesvastuuton myyjä. No hyvä että asiaa on korjattu :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin tänään Kampin GameStopissa ja ihmetyksekseni huomasin kassalla 160gb PS3:n, jossa oli mukana neljä peliä (Rachet&Clank: Tools Of Destruction, GT5 Prologue ja kaks jotain vähän heikompaa julkaisua). Hintaa oli kuulemma 519.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin tänään Kampin GameStopissa ja ihmetyksekseni huomasin kassalla 160gb PS3:n, jossa oli mukana neljä peliä (Rachet&Clank: Tools Of Destruction, GT5 Prologue ja kaks jotain vähän heikompaa julkaisua). Hintaa oli kuulemma 519.

Eikös nuo "pelit" tarkoita koodeja, joilla pelit voi sitten ladata ps3:selle?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nonni. Menin sitten GameStoppiin valtavan (2 päätä lyhyempi) 21-vuotiaani ystävän kanssa ja sain kuin sainkin Fallout 3:n :)
Oli kyllä yksi rennoimmista myyjistä. Itsekin sanoi että kun on niin järkyttävän tarkkaa nykyään noiden ikärajojen suhteen.

Peli odottaa muovien poistoa, kunhan ensitöikseni luen kiinnostavaan psykologian kokeeseen vielä 25 sivua.. :o
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Xbox 360 Arcaden näytti saavan 39,30:lla kun vaihtoon tuo PlayStation 2:n ja viisi peliä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hetki sitten tuli Gamestopilta meili, että Resistance 2:n saa 19,90 eurolla tuomalla kaksi XO- tai PS3-peliä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom