Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voisiko joku soittaa johonkin Gamestoppiin ja kysyä paljonko siellä saa Far Cry 2:sta, en itse millään jaksaisi soittaa:p

Jos et jaksa soittaa niin miten jaksat mennä itse kauppaan?!
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voisiko joku soittaa johonkin Gamestoppiin ja kysyä paljonko siellä saa Far Cry 2:sta, en itse millään jaksaisi soittaa:p

Kyllä aivan varmasti täällä kaikki rupeavat sinun puolestasi soittelemaan, varsinkin kun taitaavat liikkeet menevän lauantaisin klo 18 kiinni. Seuraavaksi varmaan haluat että joku täältä käy myös hakemassa pelin sinulle?

Tuolla GS:n sivuilla lukee 69,90:http://www.gamestop.fi/game.asp?id=484

Edit: Luinpa sitten väärin, mutta sehän ei sitä seikkaa vaihda ettei liikkeissä ole ketään tähän aikaan vastaamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

45 sain ite ainakin boxin far crysta ku kolme päivää julkkarin jälkeen vein
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitenkäs muilla jotka on tuon LBP:n ennakkovarannut viemällä 2 peliä vaihtoon. Lukeeko teillä kuitissa jotain siitä 0,90 euron hinnasta? Oli vaan sellainen säätäjä myyjänä, että toivon ettei se nyt onnistunut ryssimään jotain. Mulla lukee siis kuitissa kahdesta pelistä -21 euroa ja lukee että "ennakkotilaus maksu" 42 euroa. En oo ennen noita ennakkovarauksia tehnyt niin en tiedä mitä pitäisi kuitissa lukea. Mitään en myöskään vielä maksanut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitenkäs muilla jotka on tuon LBP:n ennakkovarannut viemällä 2 peliä vaihtoon. Lukeeko teillä kuitissa jotain siitä 0,90 euron hinnasta? Oli vaan sellainen säätäjä myyjänä, että toivon ettei se nyt onnistunut ryssimään jotain. Mulla lukee siis kuitissa kahdesta pelistä -21 euroa ja lukee että "ennakkotilaus maksu" 42 euroa. En oo ennen noita ennakkovarauksia tehnyt niin en tiedä mitä pitäisi kuitissa lukea. Mitään en myöskään vielä maksanut.
minulla kuitissa lukee näin: "kahdesta pelistä -34,50 ja maksettavana 0.90."
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hetki sitten tuli Gamestopilta meili, että Resistance 2:n saa 19,90 eurolla tuomalla kaksi XO- tai PS3-peliä.

Noin siinä tosiaan luki, mutta mainos on hieman erikoinen, koska GameStopin nykypolitiikan mukaan ei saa varata ristiin pelejä, eli et voi varata PS3-peliä viemällä 2kpl X0:n pelejä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

minulla kuitissa lukee näin: "kahdesta pelistä -34,50 ja maksettavana 0.90."

Jotain tällaista olisin luullutkin. Toiminta kassalla oli sen näköistä että varmaan ne pistää mut maksamaan liikaa kun peliä meen hakemaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olisiko lahtelaisilla näkemystä siitä, voisiko Lahdessa jo pitkään odoteltu Pelijumi-myymiö kenties avautua jo ensi viikolla? Marraskuun 13. päivä avautuu Trion uusittu puoli, ja ainakin Tilt avaa silloin Lahden liikkeensä. Gamestophan on ollut tiettävästi tulossa samaan pytinkiin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jotain tällaista olisin luullutkin. Toiminta kassalla oli sen näköistä että varmaan ne pistää mut maksamaan liikaa kun peliä meen hakemaan.

Tuo nyt on moneen kertaan jo sanottu, ettei siitä kuitin summasta kannata välittää. Se loppu otetaan pois peliä noudettaessa, koska järjestelmä ei sitä varatessa anna ottaa pois. Itellä on noita vaihtotarjouskuitteja muutama, ja ihan ihme summia niissä lukee. Esim kun Falloutin kävi hakemassa, niin myyjä otti muistaakseni 8 alee siitä pelistä. Tällöin ei mitään maksettavaa enää jäänyt.

EDIT: Ja jos jotain onkelmii on, niin kannattaa säilyttää se kuitti.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Huomen aion mennä hakee sen LBP vaihtotarjouksen, ja viel pitäis varmistaa että kaikki ps3 pelit käy vaikka oonki jo 99% varma. onko näin??
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Huomen aion mennä hakee sen LBP vaihtotarjouksen, ja viel pitäis varmistaa että kaikki ps3 pelit käy vaikka oonki jo 99% varma. onko näin??

Taitaa olla vähän myöhäistä, sillä peli julkaistaan huomenna.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

7.11. on LBP julkaisu, eli perjantaina. Toisinsanoen vielä torstaina ehtii vaihtotarjouksen hyödyntämään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordisk Filmin mukaan 5.11. ja myös yleensä varsin luotettava lähde GameFAQs väittää päivämääräksi 5.11.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin hakemassa tänää ennakkovaraamani MotorStorm: Pacifict Riftin.

Maksua jäi vain n. 23, kun olin tuonot pari vanhaa peliä vaihdossa.

Erityistä plussaa tulee siitä, että myyjä kävi hakemassa varastosta pienen yllätyspaketin. Paketin sisällä oli aika hieno musta/sininen MotorStorm paita.

GS:n asikaspalvelu-/ystävällisyys on ennekin ollut todella korkealaatuista ja tälläiset mukavat bonuslahjat lisäävät vain sitä :)

Battlefield: Bad Company Gold Editionin ostohetkellä sain ison ja hienon julisteen, joka tälläkin hetkellä koristaa huoneeni seinää.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Myös pohjoismaisen julkaispäivän pitäisi ennakkotietojen mukaan olla 5. 11., mutta kieltämättä käytäntö näyttää toisenlaiselta.

Nyt LBP:tä on kuitenkin raportoitu löytyvän myös suomalaisten pelikauppojen hyllystä. Tiedä vaikka tässä kävisi kuten Fallout 3:n kanssa, eli että myös Gamestop alkaisi myydä sitä etuajassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom