Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mä siis oon varannu ton LBP:n mut en tänää jaksanu hakee sitä ja siin kuitis lukee jotain että "uuden tuotteen varaus on voimassa 48h". eli 48h julkasusta vai? eli huomen voi hakee??


Siis olet sillä vaihtotarjouksella ostanut pelin. Siinä tapauksessa ainakin iha sama vaikka haet sen ens vuonna.. Tai niin mulle viimeksi eilen sanottiin jkl:n liikkeessä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis olet sillä vaihtotarjouksella ostanut pelin. Siinä tapauksessa ainakin iha sama vaikka haet sen ens vuonna.. Tai niin mulle viimeksi eilen sanottiin jkl:n liikkeessä.

Joo sil vaihtotarjouksella sen varasin. en sitte tiiä mitä toi tarkottaa mitä tos kuitis lukee.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Gamestopissa on muuten tuon Arcaden lisäksi 60 gigan X360 vaihtotarjous. PS2 + 5 peliä + 99.90e. Tuli sitten talouteen ostettua lootakin...
Kiitos tiedosta! Omistan vanhanmallisen X0:n ja olin ajatellut päivittää sen Jasperiin, jahka tulisi markkinoille, mutta tämä oli kyllä sen verta hyvä tarjous, että oli pakko tarttua. Nyt kun vielä tulisi äkkiä syyspäivitys, niin kyllähän tuolla sietää taas pelailla :).

Ps. Myös Elite löytyy tarjouksesta, eli sama kuin muillakin malleilla, mutta välirahaa muistaakseni 169,90. Niin ja Pron mukana tuli Lego Indiana Jones ja Kung Fu Panda, jos jotain kiinnostaa :rolleyes:

Pps. Ison omenan Gamestopissa sanoivat että tarjous jatkuu kuun loppuun tai niin kauan kun Xboxeja riittää. Kyseisessä liikkeessä X0 Prota jäi meikäläisen jäljiltä neljä kappaletta, joten saattavat loppua jo viikonloppuna..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Se selviää kun lukee ketjua vähän taaksepäin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mahdatteko tietää miten tuon Little Big Planetin ennakkotilaaja lahja kratos nukke saadaan? En ole löytänyt mitään koodia pelikansista:confused:

Tuo tarjoushan oli kai tarkoitettu pelkästään USA:a varten niin kuin joku jossakin päin oli todennutkin. Kyllähän tuosta olisi jossain, esim. GS:n nettisivuilla, mainittu jos olisi ollut tulossa suomeenkin tuo nukke. Itsekkin ennakkotilasin, eikä siellä mitään koodia ollut.
Eli USA:n herkkuja nuo.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Käytin myös Lipsin ennakkovaraus-alennuksen hyväkseni, ja huvitti suuresti kun viemästäni Lost Planet -pelistä olisi ilman kampanjaa saanut 2,5. WTF :D.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin hakemassa tänää ennakkovaraamani MotorStorm: Pacifict Riftin.

Maksua jäi vain n. 23, kun olin tuonot pari vanhaa peliä vaihdossa.

Erityistä plussaa tulee siitä, että myyjä kävi hakemassa varastosta pienen yllätyspaketin. Paketin sisällä oli aika hieno musta/sininen MotorStorm paita.

GS:n asikaspalvelu-/ystävällisyys on ennekin ollut todella korkealaatuista ja tälläiset mukavat bonuslahjat lisäävät vain sitä :)

Battlefield: Bad Company Gold Editionin ostohetkellä sain ison ja hienon julisteen, joka tälläkin hetkellä koristaa huoneeni seinää.
Tänään, kun kävin hakemassa LBP:n (maksua jäi 90 senttiä :D ),ne tyrkkäsivät mulle EA:n lippiksen.

Mikä ihme vaatekauppa GS:tä on tullut? :D

Vitsi, vitsi! Ihan mukaviahan tälläiset ovat. Lisäävät pelikaupan mainetta ainakin minun silmissäni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään, kun kävin hakemassa LBP:n (maksua jäi 90 senttiä :D ), sain myös EA:n lippiksen.

Mikä ihme vaatekauppa GS:tä on tullut? :D

Vitsi, vitsi! Ihan mukaviahan tälläiset ovat.
Jotenkin sinulle tarjotaan koko ajan tavaraa Tampereella. :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuo tarjoushan oli kai tarkoitettu pelkästään USA:a varten niin kuin joku jossakin päin oli todennutkin. Kyllähän tuosta olisi jossain, esim. GS:n nettisivuilla, mainittu jos olisi ollut tulossa suomeenkin tuo nukke. Itsekkin ennakkotilasin, eikä siellä mitään koodia ollut.
Eli USA:n herkkuja nuo.

Dammit...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hiukan taas sai ihmetellä kun kävin varaamassa COD:WaWin ja tarjosin Far Cry 2:n PS3-versiota vaihdossa niin tarjosivat siitä vain 26 euroa hyvitystä(+20% enemmän jos varaa uuden pelin) ja pelillä ikää 2 viikkoa. Enpä sitten peliä sinne jättänyt.

Kävin ite eilen viemäs pari pelii vaihtoon nii sain far cry 2:ta (xbox) sen 42e. Eli ihan hyvä diili ku olin hyvittäny sen kohalla viel sen vaihtotarjouksen :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Anteeksi laiskuuteni en jaksa nyt etsiä, eli onko GH4 tarjous vielä voimassa. Ja mitkä pelit ei kelpaa vaihdossa. Xo:lle pakettia hankkimassa..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Anteeksi laiskuuteni en jaksa nyt etsiä, eli onko GH4 tarjous vielä voimassa. Ja mitkä pelit ei kelpaa vaihdossa. Xo:lle pakettia hankkimassa..

Muistaakseni Prey, King Kong ja Rainbow Six Vegas 1 (oliko vielä 2?). Ja on voimassa julkaisuun asti.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Yllätys että jonkun oli pakko tulla päteen. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Yllätys että jonkun oli pakko tulla päteen.
Älähän nyt. Laitoin vain, jos joku muu sattuu olla myös kiinostunut tarjouksesta. ;) (vegas 2 ei kuulu joukkoon)

PS. Citymarketista löytyy EHKÄ VIELÄ halvalla xbox360 pelejä 10 tiennoilla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juu sori, ollu vaan tosi huono päivä. Pitää kavereilta kysellä jos löytyis. Jatketaan laiskuutta ja kysellään muut xo:n tarjoukset.. ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juu sori, ollu vaan tosi huono päivä. Pitää kavereilta kysellä jos löytyis. Jatketaan laiskuutta ja kysellään muut xo:n tarjoukset.. ;)
Kannattaa käydä vilkaisemaan Citymarket/Prisma alennus pöytään. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

BTW, ketjun ekalle sivulle - ekaan viestiin - päivitetään "koko ajan" uudet tarjoukset ja meneillään olevat kampanjat, joten sieltä kantsii sitten katsella ensi kerralla. Tosin, nyt ei kyllä näy olevan GHWT-diilistä, saatika XO-treidistä mitään infoa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljos mun pitikään maksaa väliä jos tuon PS2+5 peliä ja haluan vaihtaa sen Xbox360 arcadeen? Ketjun avausviestistä en löytänyt infoa enkä gamestopin kotisivuilta eikä parilla edellisellä sivulla ollut infoa tästä.

Ja mitä kaikkea konsolin mukana pitää tuoda? (Ohjaimet, muistikortit, johdot)

Anteeksi jo etukäteen kun joku pahastuu kuitenkin kun en jaksanut tonkia infoa esiin itse.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom