Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin minä sain boxin version kun piti olla Wii -versio. Peli ja soittimet olivat 360:lle, vaikka laatikko oli Wii -version. Hiukan potutti lähteä vaihtamaan kun jalkaisin olin liikenteessä.Nyt vituttaa.
Kävin Jumbon GS:stä hakemassa pelin PS3:lle, kotona sitten peliä avatessa tuli mukava yllätys, kitara olikin Wiille... Soitin sitten sinne ja sanoivat että tuo skitta takas ni antavat PS3:n skitan. Rummut onneksi olivat oikeat, sanoivat että joku Wii-version ostaja oli saanut Xboxin soittimet.
Omani on ainakin mustaksi maalattua puuta.Aivan käöyset ne kapulat vaa, mustaa muovia. Paska tunne soittaa niillä. Mut ilmasta kamaa silti!
Pikakysymys:
Kauanko liikkeet pitävät ennakkovarauksia ts. onko joku aikaraja koska pitää ennakkotilaamansa peli hakea pois. Meinaan kun en ennen tiistaita pääse Tampereen Koskikeskukseen poikkeamaan noutamassa LIPSiä jonka Torstaina varasin/maksoin.
48h soitosta pitävät varausta sun nimellä. Jos et 48h hae niin laittavat pelin hyllyyn myyntiin ja jos kaikki on mennyt kun menet hakemaan niin joudut odottamaan seuraavaa erää. Näin ainakin mulle sanottiin Sellossa.
Tosin Lips nyt ehkä ei ole niin suosittu peli että kaikki menis samantien.
Vähän sen oloisia viestejä näkynyt, että 360:n LIPSistä olisi jonkin sortin tarjous GS:ssä? Kuka tietäisi kertoa lisää? Ilmoittakaa hyvänen aika näkyvästi, niin saadaan aloitusviestiin voimassa olevat tarjoukset!
Jos Lipsistä ei mitään spesiaalitarjousta ole, syvimmät pahoitteluni väärinymmärryksestä.
Jees, Lipsistä oli tarjous voimassa ennen sen julkaisua. Eli pari peliä ja 9,90 taisi olla lopullinen hinta, joka pelille tarjouksessa kertyi. Lips kuitenkin ymmärtääkseni julkaistiin perjantaina, joten tarjouskin on ilmeisesti kerennyt jo raukeamaan.
Tsot tsot, ei pidä sekoittaa ennakkotilausta ja varausta. Eli tilatessa peli maksetaan ennakkoon, mutta varatessa ei anneta khääshiä, ja varauksissa on tämä 48h aikaraja
No jippiaijee! Edes tätä ketjua seuraamalla ei enää pysy kärryillä GS:n tarjouksista.
Jos puljusta tulee soitto, että tule hakemaan peli, pitävät 48h varattuna jonka jälkeen se myydään jos joku haluaa ostaa. Oli maksettu etukäteen kokonaan tai vain varausmaksu (kaikista varauksista muuten maksetaan se 5e pantti). Ja jos et tosiaan nouda sitä sinä aikana, sitten saat venata sitä seuraavaa erää.
Lupasivat täksi päiväksi uuden erän mutta katsotaan toteutuuko. Ehkä olen liian lepsu...
Kokonaan maksettu pelihän on jo asiakkaan omaisuutta, joten jos Gamestop menee sen luvatta myymään jollekin ulkopuoliselle, firma syyllistyy silloin varkauteen ja kyseisen tavaran ostaja varastettuun tavaraan ryhtymiseen. Gamestopin asiakkaidenkin kannattaa siis olla tarkkana, ettei jälkikäteen tule kutsua poliisikuulusteluun...
Jos asiakas on kuitenkin hyvällä tuulella, hän voi varkauden uhriksi joutuessaan rikosilmoituksen tekemisen sijaan tyytyä siihen, että kuittaa omistamansa pelin hinnan matkakuluilla korotettuna Gamestopin kassasta ja ostaa pelin muualta, josta sitä on saatavilla. Tämä saattaa osoittautua myös taloudellisesti voitolliseksi operaatioksi, sillä Gamestopin hinnathan ovat tunnetusti usein kilpailijoita kalliimmat.
Kirjoitit ehkä kieli poskessa mutta kysymys oli oikeastaan aika kiinnostava...
Meinasit, että kaikki GS-ketjun myyjät avaavat pelikotelot täsmälleen samalla tavalla kuin tämä kohdallesi sattunut antisankari? =)Tietää ainakin, etten enää koskaan pyydä kyseisen ketjun myyjiä aukaisemaan mitään peliä, josta olen kiinnostunut.