Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Vieläkö fear 2 tarjous on voimassa gamestopissa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kyllä tuon fear2 tarjouksen pitäisi olla voimassa ainakin siihen asti kun julkaisu tapahtuu.

Katsoin tiltin ja gamestopin sivuilta ja niiden mukaan peli julkaistaan huomenna myyntiin eli tänään gamestoppiin jos meinaat tarjousta hyödyntää...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

onko kellään mitään tietoa paljon Gamestop antaa pleikka kakkosesta?, siitä vanhasta mallista, eli se läskimpi versio..:confused:
mahtaakohan saada paljon mitään, en viitsisi turhaa mennä kyselemään jos ei saakkaan melkein mitään.:D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

onko kellään mitään tietoa paljon Gamestop antaa pleikka kakkosesta?, siitä vanhasta mallista, eli se läskimpi versio..:confused:
mahtaakohan saada paljon mitään, en viitsisi turhaa mennä kyselemään jos ei saakkaan melkein mitään.:D

Oma veikkaukseni on, että saat n. 20 euroa. Myy mieleummin huuto.netissä, jos haluat muutaman kympin enemmän. Tuohon hintaan myyvät konsolin ja 3 peliä: http://www.gamestop.fi/pdf/94x47cm.pdf , eli 74,9 euroa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

onko kellään mitään tietoa paljon Gamestop antaa pleikka kakkosesta?,
mahtaakohan saada paljon mitään, en viitsisi turhaa mennä kyselemään jos ei saakkaan melkein mitään.:D

Gamestopilla on aina joskus tarjouksia tyyliin PS2 + 60e = Xbox 360
Säilytä tuollasta kampanjaa varten heh :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

onko kellään mitään tietoa paljon gamestop antaa pleikka kakkosesta?, siitä vanhasta mallista, eli se läskimpi versio..:confused:
Mahtaakohan saada paljon mitään, en viitsisi turhaa mennä kyselemään jos ei saakkaan melkein mitään.:d

17
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitä nyt oon tilauksista oppinut että parempi vaan että säästää sen rahan siihen julkasuun. Sillä todennäkösyys on että tulet saamaan pelin kuitenkin julkasupäivänä ja siitä eteenpäin. (Postitus vie aikansa)

Olen kyllä törmännyt tilanteisiin joissa pelejä on myyty ENNEN julkasupäivää. JA tuo toimintahan on rikos. Mutta pelaajat on pelaajia niin ei niitä kiinosta. Itselläni ainakin tiedossa hauska fakta jolla saisin Gamestopin sulkemaan liikkeensä tai jopa voittaa rahaa.

Sillä Iso Omenan gamestopissa myytiin Fallout 3:sta, 2 päivää ennen julkasupäivää.
Mutta olen pelaaja muitten joukossa, joten ei kiinosta himpun vertaa :D

ei todellakaan ole mikään rikos myydä peliä aikasemmin :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sopimusrikko...?
Ja sovitusta sopimuksesta poikkeaminen on rikollista ja/tai yleensä sopimusehdoissa on määritelty korvaus sopimusrikosta.
Tuskin Gamestop joutuisi sulkemaan tai maksamaan asiakkaalleen korvausta asiasta :rolleyes:

Mutta anyway, ei kuluttajaa kiinnosta kuin pelin saaminen
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olen kyllä törmännyt tilanteisiin joissa pelejä on myyty ENNEN julkasupäivää. JA tuo toimintahan on rikos. Mutta pelaajat on pelaajia niin ei niitä kiinosta. Itselläni ainakin tiedossa hauska fakta jolla saisin Gamestopin sulkemaan liikkeensä tai jopa voittaa rahaa.

Sillä Iso Omenan gamestopissa myytiin Fallout 3:sta, 2 päivää ennen julkasupäivää. :D :D
Mutta olen pelaaja muitten joukossa, joten ei kiinosta himpun vertaa :D

Jep, ja jokaisessa muussakin liikkeessä myytiin. Tämä johtui siitä, että joku iso marketti oli alkanut myymään peliä liian aikaisin. Jos pelin jakaja ei saa kyseistä puljua lopettamaan myyntiä, on muillakin kaupoilla oikeus alkaa myymään tavaraa etuajassa. Kyseessä on ns. streetbreakkaus.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sopimusrikko...?
Ja sovitusta sopimuksesta poikkeaminen on rikollista ja/tai yleensä sopimusehdoissa on määritelty korvaus sopimusrikosta.
Tuskin Gamestop joutuisi sulkemaan tai maksamaan asiakkaalleen korvausta asiasta :rolleyes:

Mutta anyway, ei kuluttajaa kiinnosta kuin pelin saaminen

Ei näistä juuri mitään kirjallista sopimusta ole. Liikkeille ilmoitetaan julkaisupäivä ja pyydetään olemaan myymättä ennen tätä päivää. Mitään erillisiä sakkoja tästä ei tule, mutta huonoon valoon joutuminen maahantuojan silmissä voi tulevaisuuden pelien saannin kannalta olla vähän huonompi homma.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei näistä juuri mitään kirjallista sopimusta ole. Liikkeille ilmoitetaan julkaisupäivä ja pyydetään olemaan myymättä ennen tätä päivää. Mitään erillisiä sakkoja tästä ei tule, mutta huonoon valoon joutuminen maahantuojan silmissä voi tulevaisuuden pelien saannin kannalta olla vähän huonompi homma.

Juurikin näin. Lähetysten mukana tulevissa lapuissa asia muotoillaan yleensä suunnilleen näin. "Please respect the street date to avoid delays in future deliveries." Mutta pyyntöjä ne ovat lähes kautta linjan. Se vaan saattaa olla kova isku, jos iso toimittaja suivaantuu ja vetää pois mainossopimuksensa tai ei enää lähetä pelejä julkaisupäiväksi. Ja ihan pelkän myyjän näkökulmasta, puhuttelua ja/tai varoitusta on odotettavissa jos menee myymään liian aikaisin - en minä ainakaan lähde vaarantamaan työpaikkaani.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juurikin näin. Lähetysten mukana tulevissa lapuissa asia muotoillaan yleensä suunnilleen näin. "Please respect the street date to avoid delays in future deliveries." Mutta pyyntöjä ne ovat lähes kautta linjan. Se vaan saattaa olla kova isku, jos iso toimittaja suivaantuu ja vetää pois mainossopimuksensa tai ei enää lähetä pelejä julkaisupäiväksi. Ja ihan pelkän myyjän näkökulmasta, puhuttelua ja/tai varoitusta on odotettavissa jos menee myymään liian aikaisin - en minä ainakaan lähde vaarantamaan työpaikkaani.

Käsittääkseni Blizzard on ollut ainoa toimija markkinoilla joka oikeasti ärähtää (tuntuvasti) jos "virallisesta" myyntipäivästä luistetaan.

Gamestopin uusin tarjous: http://www.gamestop.fi/img/head_used.jpg 3 leffaa = 10 euroa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Käsittääkseni Blizzard on ollut ainoa toimija markkinoilla joka oikeasti ärähtää (tuntuvasti) jos "virallisesta" myyntipäivästä luistetaan.

WOWin lisäosistahan on ollut ihan uhkasakkoa, jos myy liian aikasin. Olis mielenkiintosta tietää, paljonko se on! :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos joku saannu paljonkin hyvitystä LBP:stä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljon X360 hyvitetään? 20GT pro malli. (sis kaikki kamat mitkä tulee kun ostaa, boksi,johdot,headset?,ohjain) itse en ole myymässä missään nimessä boksia mutta kaveri harkitsee ja ostaa ehkä ps3... niin kyssäsenpä sen puolesta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tietääkö joku voiko tonne viedä useampia tollasia 3 settejä (esim 9 = 30 e jne) ja onko rajoituksia mitä leffoja ottavat?

Minä vein 18 leffaa (eli 60 euroa) ja olen kuullut huomattavasti suuremmistakin määristä (nyt puhutaan sadoista elokuvista). Rajoituksista en tiedä muuta kuin että ilmeisesti eurooppalainen ikärajamerkintä pitää löytyä, itse varmuuden vuoksi vein vain suomesta tai ruotsista ostettuja elokuvia.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Minä vein 18 leffaa (eli 60 euroa) ja olen kuullut huomattavasti suuremmistakin määristä (nyt puhutaan sadoista elokuvista). Rajoituksista en tiedä muuta kuin että ilmeisesti eurooppalainen ikärajamerkintä pitää löytyä, itse varmuuden vuoksi vein vain suomesta tai ruotsista ostettuja elokuvia.

Tampereen gs ei ottanut ruotsi dvd-leffoja vastaan ainakaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom