Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tampereen gs ei ottanut ruotsi dvd-leffoja vastaan ainakaan.
Jep. Joistain peleistä todella yllättävät hyvitykset esim.On se mukavaa kun vien GayStoppiin Shaun White Snowboardingin (42e hyvitystä) ja Fight Night 3:n (12e hyvitystä) ja saan niistä siis 54e. Itsehän maksoin Shaun Whitestä 24e uutena briteistä ja Fight Nightista 10e citymarketissa. Tällä vois jo alkaa tekemään ihan hyvin itelleen pisnestä.
Minä vein 18 leffaa (eli 60 euroa) ja olen kuullut huomattavasti suuremmistakin määristä (nyt puhutaan sadoista elokuvista). Rajoituksista en tiedä muuta kuin että ilmeisesti eurooppalainen ikärajamerkintä pitää löytyä, itse varmuuden vuoksi vein vain suomesta tai ruotsista ostettuja elokuvia.
Mitähän ne sanoo makuunista ostetuista DVD -leffoista, missä siis kauniin keltaiset tarrat papereissa... Tai edes makuunista ostetuista "puhtaista" DVD -leffoista, jossa lukee myynti dvd:n sijaan vuokra dvd.
Tuokin saattaa olla vähän niin ja näin. Kerran yritin viedä vaihdossa jotain vuokra-dvd:tä (ihan hyväkuntoinen, ei tarroja tms. mutta kannessa teksti vuokra-dvd), eivät huolineet. Useampaan kertaan olen kylläkin nähnyt hyllyssä ex-vuokra-leffoja, joten tiedä siitä riippuuko vähän henkilökunnasta, luulisi niillä kuitenkin olevan jotkin yleiset linjaukset asian suhteen.
Mites muuten tämä uusi 3 dvd:tä=10 e vaihdossa -kamppis, onko voimassa ihan joka paikassa? Ainakaan Roin liikkeessä ei ollut mitään tarroja ikkunoissa tai muutakaan infoa näkyvissä missään, pitänee vissiin kysyä suoraan henkilökunnalta onko tällaista kampanjaa vai ei.
Gamestophan myy myös käytettyjä konsoleita, ainakin taannoin psp:n hommasin sieltä. Gamecube puuttuu kokoelmasta... tiedättekä myykö gamestoppi kyseistä konsolia käytettynä ja mikähän mahtaisi olla hinta?
Ennakkotilaa vaihdat 2 peliä ja saat uuden vain...Kertokaas, mitä kampanjoita GameStopilla on nyt menossa.
Ainakin joku DVD-kampanja näyttää olevan...?
Onkohan tuo Godfather 2 tarjous vielä voimassa? Tuossa Trade-in pdf:ssä on päivämäärä marraskuun 5.Eikös tuo peli kuitenkin ilmesty vasta huhtikuussa?
Onkos kellään tietoa, että paljon GameStopeissa maksaa käytetty Gameboy Advance? Ja entäs Gamecube?