Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

RooperttiCheese sanoi:
Tänään sitten tuli vietyä ne 9 PS2-peliä Tampereen puljuun. On tuo kyllä mahtava tarjous! Myyjä katsoi pelit nopeasti läpi, sen jälkeen sain valita ne kolme peliä. Mukaan lähti Gears of War, Stuntman Ignition ja Saints Row.

Kyllä tulen Gamestopissa asioimaan muutenkin, mukavan oloinen kauppa.

jahas taisit olla sinä joka oli vienyt viimeisen stuntmanin niin täytyi sekin sitten varata:rolleyes:

tuli tänään nimittäin myös tehtyä tuo tampereen reissu.
vein PARI peliä vaihtoon:D
kaikki otettiin vastaan mukisematta eli 11 uutta peliä tilalle.
valitettavasti suurin osa oli pakko varata kun oli hyllyt niin tyhjät.
oli vielä niin reilu jätkä että koska tuosta pinkasta jäi yksi xbox peli ylimääräiseksi niin se hyvitettiin rahana ja sain siitä 10 euroa joten maksettavaa jäi huima yksi euro.
on tuo vaan loistava tarjous.

ainoa miinus puoli on se että nyt täytyy ainakin vielä kaksi tampereen reissua tehdä kun sain sumplittua niin että niitä varattuja pelejä pidetään marraskuun alkuun kun uusi haukka julkaistaan jolloin käyn hakemassa kaikki kerralla ja sitten 31.12 need for speedin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Heroes 2 Wiille ei ollut Sellon listoilla joten en saanut sitä varattua. Kellään tietoa olisiko se kenties varattavana Jumbon, Omenan tai Tunnelin kaupoista?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pelle sanoi:
jahas taisit olla sinä joka oli vienyt viimeisen stuntmanin niin täytyi sekin sitten varata:rolleyes:

Olen hyvin pahoillani. :D Parempi tuuri ensi kerralla.

Harmi kun ei itse voinut varata pelejä, silloin en olisi ottanut Stuntmania. :P
 
Vastaus: GameStop / EB Games

wootex sanoi:
Kaverilta kuulin, että tonne vois myös viedä konsolin ja siittä saisi alennusta..onko totta?

jos viet xbox360 premiumin ja 5 X0 peliä ja maksat 39 väliin niin saat ELITE-version. Jotain tiettyjä pelejä ei hyväksytä..
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Tänään vein kuusi Xbox 360 peliä(joita en ollut pelannut pitkään aikaan) ja otin tilalle tulevia hittejä. Mukavaa ja asiantunevaa palvelua :)

Tämä siis asematunnelin Gamestopissa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

^^^ tunnen samoin, on ollut hienoa vaihdella kaikkia "vanhoja legendoja" uusiin mukaviin! vielä ois toi elite tuloillaan, toivottavasti pystyy säästää ne 5 pelii siihen....
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ettekä voineet, RooperttiCheese tai pelle, kysyä josko on stunttimannea PS3:lle? :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

ofBLACKlight sanoi:
jos viet xbox360 premiumin ja 5 X0 peliä ja maksat 39 väliin niin saat ELITE-version. Jotain tiettyjä pelejä ei hyväksytä..

Selvä..mutta Kun se kaveri selitti jotain että kun vie X0 ja olisk ollu 5 peliä, ni sais X360 200e..mutta tais sitten huijata tai jotain.. :(
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Noin juuri.. aika loisto, siis loistava mahdollisuus vaihtaa XBox uudempaan!! Harmi etten omista konsolia, tai etttei Pleikkarilla ole ees "sinnepäin" - tarjousta..:rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

voi nyt perkele.
äsken tarkastelin tuota kuitti nivaskaa ja huomasin että siitä puuttuu pgr4:n, halo 3:n ja bioshockin varaukset ja ilman tuota kuittia niitä ei vissiin saa?
täytyy vissiin maanantaina soitella ja kysyä että mitäköhän vattua nyt tehdään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pelle sanoi:
voi nyt perkele.
äsken tarkastelin tuota kuitti nivaskaa ja huomasin että siitä puuttuu pgr4:n, halo 3:n ja bioshockin varaukset ja ilman tuota kuittia niitä ei vissiin saa?
täytyy vissiin maanantaina soitella ja kysyä että mitäköhän vattua nyt tehdään.

Itse olen kerran hakenut ilman kuittia varauksen (Halo 3 Leg. Edition). Kyseessä oli tosin Kampin EB Games, mutta puljuthan kuuluvat samaan yhtiöön.
Kunhan nimi on oikein.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pelle sanoi:
jahas taisit olla sinä joka oli vienyt viimeisen stuntmanin niin täytyi sekin sitten varata:rolleyes:

tuli tänään nimittäin myös tehtyä tuo tampereen reissu.
vein PARI peliä vaihtoon:D
kaikki otettiin vastaan mukisematta eli 11 uutta peliä tilalle.
valitettavasti suurin osa oli pakko varata kun oli hyllyt niin tyhjät.
oli vielä niin reilu jätkä että koska tuosta pinkasta jäi yksi xbox peli ylimääräiseksi niin se hyvitettiin rahana ja sain siitä 10 euroa joten maksettavaa jäi huima yksi euro.
on tuo vaan loistava tarjous.

ainoa miinus puoli on se että nyt täytyy ainakin vielä kaksi tampereen reissua tehdä kun sain sumplittua niin että niitä varattuja pelejä pidetään marraskuun alkuun kun uusi haukka julkaistaan jolloin käyn hakemassa kaikki kerralla ja sitten 31.12 need for speedin.

On se nyt jumankauta kumma, kun eilen kävin Treen liikkeessä ja nimenomaan kysyin juuri tuota, että onnistuuko hakea kaikki pelit kerralla lokakuun lopussa, kun matkaa on lähes 100km niin vastaus kuului: "Ei ei ei ei niitä niin kauaa voi varata. Koneetkin näyttää varastosaldot ihan persiilleen, kun niin kauan pelit lojuu varastossa jne. blaa blaa blaa"... Ja vaikka olisin luonnollisesti maksanut pelit etukäteen vaihtopeleillä niin ei. Kaksi viikkoa sentään sain aikaa. Alkaa kyrsimään tämä arpapeli!:mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

olge sanoi:
Itse olen kerran hakenut ilman kuittia varauksen (Halo 3 Leg. Edition). Kyseessä oli tosin Kampin EB Games, mutta puljuthan kuuluvat samaan yhtiöön.
Kunhan nimi on oikein.

Itse olen kanssa hakenut 2 peliä ilman kuitin esittämistä mutta kysyin ensimmäisellä kerralla tarvitaanko kuittia kun oli kerran mukana... sanoi vain myyjä että kyllä se mut muistaa mutta yleisesti ottaen tarvitsee ihan varauksen/oston varmistamiseksi tosin kuten aina kaupanteossa mikä tahansa "tunniste" käy.

Mutta jos on kuitin hävittänyt eikä ole ollut tarpeeksi mukava/vittumainen muistettavaksi nii kusessa voi olla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Tänään varasin Guitar Hero III Xbox 360 ja PGR 4, niin onko tietoa, että millos nua kummatkin ilmestyvät? Jos toi GH III ilmestyy vasta jouluna, niin kyl ehkä vois mennä vaihtaa varaukseen GH II jota ei ollu, mutta luulis et ne saa niitä piakkoin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ekseli sanoi:
Mutta jos on kuitin hävittänyt eikä ole ollut tarpeeksi mukava/vittumainen muistettavaksi nii kusessa voi olla :)

Onhan siellä ylhäällä nimi ja henkilötunnus, eiköhän ajokorttia tai vastaavaa henkkaria heiluttelemalla asia selviä.

Kävin itse alkuviikosta kiikuttamassa ne ainoat aid... *köhköh* PS2 pelit Jumbon EBGamesiin ja niistä hyvistä varasin War of Two:n. Need for Speed Prostreet olisi kiinostanut eniten, vaan eipä löytynyt enää listoilta.

Myyjä tilitti että monet pelit ovat kadonneet varauslistalta. Olisiko jonkinlaiset kiintiöt ennakkovarauspelien määrälle?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Taajuus sanoi:
Onhan siellä ylhäällä nimi ja henkilötunnus, eiköhän ajokorttia tai vastaavaa henkkaria heiluttelemalla asia selviä.

Itse en ole kyllä antanut henkilötunnustani ja hainkin pelin vain sanomalla nimeni tiskillä.
Todennäköisesti myyjä kyllä tunnisti. Kaupan ainoa yli 14-vuotias asiakas. :confused:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom