Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

lostis sanoi:
Täytyy toivoa noin.. hauskinta tuossa omassa paketissa oli, että lisälevy oli sinetillisellä puolella ja pelilevyyn pääsi käsiksi ilman mitään sinetin rikkomisia.:eek:
Eipä onnistunut vaihto, vaan pitää itse lähettää peli mikkisoftalle UK:hon ja sitten 4-6 viikon päästä saa uuden kappaleen tilalle... Juuri niin billbox menoa, että joutuu varmaan alkaa kuppii ottamaan vitutukseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

On kuulemma porukkaa käännytetty takas asematunnelin liikkeestä ku on vienu mukamas samoja pelejä(??) ( eli ostanu ehkä toisesta saman ketjun liikkeestä) Milläs tämän myyjä todistaa? Jos ei sit asiakas ole niin tyhmä et ostaa pelit ja vie kohta ne samat pelit takas samaan liikkeeseen hintalappuineen
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muke sanoi:
On kuulemma porukkaa käännytetty takas asematunnelin liikkeestä ku on vienu mukamas samoja pelejä(??) ( eli ostanu ehkä toisesta saman ketjun liikkeestä) Milläs tämän myyjä todistaa? Jos ei sit asiakas ole niin tyhmä et ostaa pelit ja vie kohta ne samat pelit takas samaan liikkeeseen hintalappuineen

Ehkä jotkut on unohtanu poistattaa EB tarrat ohjeista. Tai sitten ohjeisiin on jääny jälki tuon tarran takia, josta myyjät on tunnistanu sen "omakseen". Jotain tälläistä itse veikkaisin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muke sanoi:
On kuulemma porukkaa käännytetty takas asematunnelin liikkeestä ku on vienu mukamas samoja pelejä(??) ( eli ostanu ehkä toisesta saman ketjun liikkeestä) Milläs tämän myyjä todistaa? Jos ei sit asiakas ole niin tyhmä et ostaa pelit ja vie kohta ne samat pelit takas samaan liikkeeseen hintalappuineen

Eipä tuo nyt niin hirvittävän monimutkaista ole, hehän ottavat viivakoodit ylös koneelle mitä pelejä tuodaan ja saavat nimen samalla kun varaa pelejä. Varmaan tuo tietokanta on yhteinen liikkeiden kesken.

Turun numero muuten on 022504504. Xbugs voisi lisätä ensimmäiseen viestiin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

mikaju sanoi:
Eipä tuo nyt niin hirvittävän monimutkaista ole, hehän ottavat viivakoodit ylös koneelle mitä pelejä tuodaan ja saavat nimen samalla kun varaa pelejä. Varmaan tuo tietokanta on yhteinen liikkeiden kesken.
Eipä muuten ollut yhteinen tietokanta. Koitin kysellä Sellossa, että onko asematunnelin liikkeeseen jo tullut se ja se peli, niin ei pystynyt kertomaan, koska ei näe toisesta liikeestä mitään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mitähän saisi vaihdossa 15. PS2 ja 7. GC pelistä? Saako konsoleista yhtään alennusta?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Itse olen vienyt 01, 02, 04 ja 05 ja kaikki meni.

Aika erikoista toimintaa Tampereella kyllä. Tänään tuli bumerangina takaisin NHL 05 (PS2).
Muutenkin oli todella tarkkaa syyniä naarmujen suhteen, joka levy käytiin tarkasti läpi ja pari hylättiin naarmujen vuoksi. NHL 05 oli kyllä loistokuntoinen mutta ei sitä edes katsottu. Kummallista, kun välillä käy, välillä ei.
Muistaakseni on ollut puhetta, että jotkut ovat varanneet PGR 4, NFS: Pro Street ja uutta Crash Bandicootia? Itse kun niitä kyselin niin ei ollutkaan julkaisupäivistä tietoa eikä voinut varata. Kyse siis X360 -versioista.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mun keikalla ei paljoa naarmuja syynätty, muutaman sekunnin tsekkas ja täts it.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Jumbossa ei ainakaan olla nirsoja pelien suhteen. Kävin heittämässä sinne tänään 3 umpisurkeaa ja ikivanhaa fudispeliä. (Red card, PES, ISS 2) Siellä ei ainakaan tarvitse tressata otetaanko jotain peliä vastaan vai ei. Pitävät sopimuksesta kiinni kuten kuuluukin. Toisin on näköjään tampereella, ihme meininkiä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Tampereella käyneet voisivat kertoa, kuka myyjistä ei ole hyväksynyt pelejä... Itselläni on vanhemmatkin pelit mennyt ihan täydestä ja tuskin on edes naarmuja katsottu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tt76575 sanoi:
Hmm....eihän peleissä ole yksilöllisiä viivakoodeja, joista ne voisi tunnistaa :confused: , vai mitä tarkoitat?

Seison korjattuna, joku jo kertoi ettei tietokannat ole yhteisiä. Tarkoitin vaan että samoissa peleissä olisi sama koodi mutta eipä näköjään pidä sekään paikkaansa, esim. jotain aussi/hk importeissa oli täysin eri koodi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mitä mitä. Sellossa GH3 Wii säälittävät 64,90. Minä kun olin valmistautunut maksamaan 15 ylimääräistä.

No, hyvä näin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tt76575 sanoi:
Tampereella käyneet voisivat kertoa, kuka myyjistä ei ole hyväksynyt pelejä... Itselläni on vanhemmatkin pelit mennyt ihan täydestä ja tuskin on edes naarmuja katsottu.

Itsellä ainakin aina samat myyjät kun olen siellä käynyt sellainen nuori 20-vuotias nainen ja toisella kassalla kolmekymppinen silmälasipäinen mies. Kannattaa mennä sen naismyyjän luo. Se ei katso niin tarkasti niitä pelejä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muke sanoi:
Hei, missä päin asematunnelia oli se keskustan Gamestop? En oo viel siihe törmänny. Pitänee käydä tänään siellä vakoilemassa tarjouksia ym :)

Siis ettekö te nyt ollut dokailemassa juniorina asematunnelissa? Kaikkienhan pitäisi tietää missä mikäkin liike on siellä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kauppari sanoi:
Itsellä ainakin aina samat myyjät kun olen siellä käynyt sellainen nuori 20-vuotias nainen ja toisella kassalla kolmekymppinen silmälasipäinen mies. Kannattaa mennä sen naismyyjän luo. Se ei katso niin tarkasti niitä pelejä.

Ite näin tuon muija ekan kerran tänään, mutta tuo äijä on ollut aina ja joka kerta katsonut pelit tarkkaan. Viimeks vein ite 15 peliä ja oli joku toinen jätkä, nuorempi sellanen ja se ei kattonut pelejä ollenkaan, ihmettelin hetken ja meinasin kysyäkkin, etteikö se aijo kattoa kuntoa, mutten sit viittiny.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

DaViltsu sanoi:
Aika erikoista toimintaa Tampereella kyllä. Tänään tuli bumerangina takaisin NHL 05 (PS2). Muutenkin oli todella tarkkaa syyniä naarmujen suhteen, joka levy käytiin tarkasti läpi ja pari hylättiin naarmujen vuoksi. NHL 05 oli kyllä loistokuntoinen mutta ei sitä edes katsottu. Kummallista, kun välillä käy, välillä ei.

Eilen kiikutin omasta pelihyllystä nipun pelejä vaihtoon Tampereen GS:ään, nopeasti avasivat kotelot ja katsoivat vain että sisällä oli joku levyä muistuttava kiekko, ei siis irrotettu levyä kotelosta tms.

Muistaakseni on ollut puhetta, että jotkut ovat varanneet PGR 4, NFS: Pro Street ja uutta Crash Bandicootia? Itse kun niitä kyselin niin ei ollutkaan julkaisupäivistä tietoa eikä voinut varata. Kyse siis X360 -versioista.

Itse varasin parin muun X360 pelin ohella PGR4:n. Jäi erittäin positiivinen kuva koko hommasta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom