Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

lostis sanoi:
Pitkän odotuksen jälkeen sain Halo3:sen tuolta ja tietenkin se levy on naarmunen... Pitää huomenna käydä uudelleen juttelemassa, että mitenkäs tuon levyn vaihto onnistuu, kun kyseessä ei ole itse peli vaan lisälevy

Haitko omasi EB/GS:stä? Asematunnelin GS:ssä ainakin aukasivat norm. version Halo 3:sta ja vaihtoivat sen naarmuuntuneen levyn tilalle.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Omenan Eb:stä ei ole kuin hyvää sanottavaa. Palvelu erinomaista ja kun kyselin, että voiko myös ennakkotilata pelejä, niin myyjä oikein kehoitti tähän. Kelpuuttivat myös kaikki Citymarketin 7:n halpispelit.

Tänään oli hauska sattuma, kun kävimme omenan OnOffissa katselemassa halpislaareja ja sama myyjä joka oli Eb:ssä oli myös OnOffin kassan takana. Kaveri vaan tokaisi että "prkl jätkät noita ei sitten kaivat Eb:ssä, tai saatte porttikieltoa sinne." :D Ihan huumorilla hän tilaanteen otti kuitenkin ja huomenna menen luultavasti kiertelemään divareiden halpalaarit läpi.
Himottaa vielä Residen Evil 4 Wiille.

Ennakkotilannut olen jo:
-Super mario galaxy
-Metroid Prime 3
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Haitko omasi EB/GS:stä? Asematunnelin GS:ssä ainakin aukasivat norm. version Halo 3:sta ja vaihtoivat sen naarmuuntuneen levyn tilalle.

Kyse oli lisälevystä, ei pelilevystä. :)

lostis sanoi:
Pitkän odotuksen jälkeen sain Halo3:sen tuolta ja tietenkin se levy on naarmunen... Pitää huomenna käydä uudelleen juttelemassa, että mitenkäs tuon levyn vaihto onnistuu, kun kyseessä ei ole itse peli vaan lisälevy
 
Vastaus: GameStop / EB Games

No jaa. GSässä mulla tarkistettiin levy, ja pelilevy oli rikki. Levy vaihdettiin, olin tyytyväinen. Eiköhän se mene noin Lostiksellakin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kaveri käski kysäistä, että onko jumbon gamestopilla sähköpostiosoitetta?.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Janus sanoi:
No jaa. GSässä mulla tarkistettiin levy, ja pelilevy oli rikki. Levy vaihdettiin, olin tyytyväinen. Eiköhän se mene noin Lostiksellakin.
Täytyy toivoa noin.. hauskinta tuossa omassa paketissa oli, että lisälevy oli sinetillisellä puolella ja pelilevyyn pääsi käsiksi ilman mitään sinetin rikkomisia.:eek:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

huomenna ehkä pääsen käymään tampereella joten olisiko jollain tietoa miten siellä on hyllyssä kamaa?

ainakin seuraavat olisi tarkoitus ottaa mukaan:
bioshock
halo 3
stuntman ignition
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Hei, missä päin asematunnelia oli se keskustan Gamestop? En oo viel siihe törmänny. Pitänee käydä tänään siellä vakoilemassa tarjouksia ym :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muke sanoi:
Hei, missä päin asematunnelia oli se keskustan Gamestop? En oo viel siihe törmänny. Pitänee käydä tänään siellä vakoilemassa tarjouksia ym :)

Jos tulet metrosta, niin suoraan vaan rappuset ylös ja siinä etuvasemmalla se liike on, kyllä sen huomaa, kun vähän palloilet siellä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

aa.. onks se sit entisen free recordsin tilalla? Taitaa olla oikee buumi. :D Hittoku ollu puusilmä ja huomasin/kuulin tästä tarjousjutusta vasta eile. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pelle sanoi:
huomenna ehkä pääsen käymään tampereella joten olisiko jollain tietoa miten siellä on hyllyssä kamaa?

ainakin seuraavat olisi tarkoitus ottaa mukaan:
bioshock
halo 3
stuntman ignition

Myyjä kertoi Haloa tulevan lisää ensi viikolla. Soittaa kun saa hakea.
Bioshockia tuli lisää eilen. Stuntmanista ei tietoa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

juho123 sanoi:
Myyjä kertoi Haloa tulevan lisää ensi viikolla. Soittaa kun saa hakea.
Bioshockia tuli lisää eilen. Stuntmanista ei tietoa.

no prkle.
tarttee sitten kysyä jos voisi tehdä niin että varaa pelejä ja hakee ne sitten kerralla.
printtasin varmuuden vuoksi tuolla aiemmin olleen lainauksen kuluttaja viraston sivuilta jos ne alkaa vänkäämään että pelit ei kelpaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pelle sanoi:
no prkle.
tarttee sitten kysyä jos voisi tehdä niin että varaa pelejä ja hakee ne sitten kerralla.
printtasin varmuuden vuoksi tuolla aiemmin olleen lainauksen kuluttaja viraston sivuilta jos ne alkaa vänkäämään että pelit ei kelpaa.

Joo ainakin jos Tampereelle olet menossa voi tuo lappu tulla tarpeelliseksi. Varsinkin jos pelit näyttävät uudelta tai ovat muuten vain armotonta kuraa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

rasva sanoi:
Joku saanu vielä fifa 08 ps3 version asematunnelin gamestopista?

Wii version kävin hakemassa lounastauolla. Kaivoivat tiskin takan olleista pahvilaatikoista, joissa oli ilmeisesti tänään liikkeeseen tulleet pelit. Eli siellä varmaankin on myös PS3-versiot paikalla. Niin ja ei, ei soitettu vaan menin vain kysymään onko peli saapunut.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom