Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

phl sanoi:
Tästä tulee mieleen hiukan off-topicia. Oletteko koskaan törmänneet pelikaupassa tilanteeseen jossa pelin suositusikärajan alittavalle asiakkaalle ei olisi peliä myyty? Itse en ole, vaikka aika useasti olen ollut todistamassa tilannetta, jossa vaahtosammutin kantaa kaupasta ulos GTA tms.
Parikin kertaa Kampin EB Gamesissa olen vierestä huvittuneena seurannut tilannetta, jossa hädin tuskin murkkuikäinen on yrittänyt K18-peliä ostaa. Kummallakaan kerralla ei onnistunut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

TT-2k sanoi:
Parikin kertaa Kampin EB Gamesissa olen vierestä huvittuneena seurannut tilannetta, jossa hädin tuskin murkkuikäinen on yrittänyt K18-peliä ostaa. Kummallakaan kerralla ei onnistunut.

Jep, juurikin Gamestop noita ikärajoja noudattaa, näytti pariltakin hepulta jäävän Gearsit väliin. Oikeinhan tuo periaatteessa on, mutta hyvin on muistissa miten kakarana noin ziljoona vuotta sitten miten koville se otti kun ei päässyt jotain uutta k18 rainaa katsomaan. Ei kai Halo 3 sentään k18 ole?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kävin just kans tilaamassa Halo 3:n kahdella käytetyllä pelillä ja yhellä eurolla
 
Vastaus: GameStop / EB Games

nothing sanoi:
Ei ole Tampereen pisteestä vieläkään soiteltu, vaikka Halo3 on varauksessa.

Eivät taida ehtiä tosiaan soittelemaan. Itse hain oman varaukseni jo aamulla, enkä edes odottellut soittoja.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Oikke kiva tarjous. Äsken kävin nakkaamassa 8 XO:n peliä liikkeeseen ja varasin Halo3:n, PGR4:n, CoD4:n ja Mass Effect Spessu version. Ja kaikki tämä neljään euroon.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kävin äsken hakemassa Halon (Turun liikkeestä) ja kyselin samalla taas tuosta yli 74,90 menevien pelien ostamisesta/varaamisesta. Vastaus oli jälleen kieltävä, mutta ottivat puhelun päämajaan kun kerroin että muissa liikkeissä tämä on kyllä onnistunut. Sieltä tulikin sitten ohjeet sallia myös tuollaiset ostokset, ja sain heti vaihdettua GH3 tilaukseni GH3+kitara -pakettiin, 10 euroa jouduin maksamaan. Eli nyt onnistuu taas Turussakin tuo...
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Sellon GameStopista kävin hakemassa Halo ykkösellä, Blinxillä ja NHL 05:llä (kävin ostaa citymarketista hintaan 9,95) GH 3:n.
Hinta oli 84,90 (vain 10 enemmän kuin Halo 3 tuossa kaupassa) eli maksettavaksi jäi 10 + 1 + vielä NHL:ästä 9,95, eli hyvät kaupat tuli tehtyä.
Kaveri osti Halo 3:n, jonkun oudon pelin, CoD 3:n ja varasi CoD 4:n.

Niin ja vielä, että kaupassa oli hyllyssä yli 10 kpl. Halo 3:a.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saanko muuten uuden XO pelin sieltä eurolla vaikka vien sinne 2 vai oliko se 3 ps2 peliä niin eihän tarvitse olla saman alustan peli että saa esim.Jonkun X0 pelin ps2 peleillä ?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Hantto sanoi:
Saanko muuten uuden XO pelin sieltä eurolla vaikka vien sinne 2 vai oliko se 3 ps2 peliä niin eihän tarvitse olla saman alustan peli että saa esim.Jonkun X0 pelin ps2 peleillä ?
Juu, ja voit viedä vaikka sekaisin ps2/xbox pelejä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kyllä on pakko kehua tuota GameStoppia/EB Gamesia. :)

Joka keran kun olen käynyt omaa lastia purkamassa Jumbossa tai Kampissa on saanut hyvää palvelua. :) Omatkin sotkut on korjattu enemmän kuin hienosti. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Janus sanoi:
Kyllä on pakko kehua tuota GameStoppia/EB Gamesia.
Omatkin sotkut on korjattu enemmän kuin hienosti.

Sellon myymälässä oli kyllä melko sotkuista, koska myyntitiskin vieressä oli monta avattua pahvilaatikkoa ja pahvilaattikkoja, jotka olivat täynnä xbox ja ps2 pelejä.

hmm...

Pitäisiköhän vielä hankkia lisää pelejä, kun Halo 3 himottaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Cal sanoi:
Sellon myymälässä oli kyllä melko sotkuista, koska myyntitiskin vieressä oli monta avattua pahvilaatikkoa ja pahvilaattikkoja, jotka olivat täynnä xbox ja ps2 pelejä.

hmm...

Pitäisiköhän vielä hankkia lisää pelejä, kun Halo 3 himottaa.

Oma sotku = peli tilattu väärälle laitteelle. :)

Mitä taas sotkuun tulee, niin aina joskushan noita laareja pitää topata, ja hyllyjä myös. Sitten on taas se sotku, joka johtuu kun joku dumppaa esmes jäätelön sulamaan lämpimään hyllyyn (monesti nähty jossain ruokakaupassa).
 
Vastaus: GameStop / EB Games

phl sanoi:
Tästä tulee mieleen hiukan off-topicia. Oletteko koskaan törmänneet pelikaupassa tilanteeseen jossa pelin suositusikärajan alittavalle asiakkaalle ei olisi peliä myyty? Itse en ole, vaikka aika useasti olen ollut todistamassa tilannetta, jossa vaahtosammutin kantaa kaupasta ulos GTA tms.

Offtopiccia lisää..

Lakihan menee että 18 on ainoa kieltomerkki eli täytyy olla 18 ostaakseen pelin. Muut ikärajat ovat suosituksia. Tämä siis peleissä. Leffoissahan kaikki ikärajat ovat kieltoja.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Rovaniemen GS löytyy sampokeskuksesta. Lordin aukion vierestä. HARD ROCK! No niin. Normi aukioloajat, eli myös la on auki 10-18.

Onko ompun gs:stä mitään pahaa sanottavaa? Vai toimiiko kaikki niin kuin tarjous antaa ymmärtää? Veli olis menossa shoppaileen... THX anyway
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Onko kampissa, siellä alakerrassa ebgames? Ja voiko sinne viedä ihan mitä vain pelejä, esim. hyllystä löytyy pes 2 ym. otetaanko nekin "sisään".
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Tulipa itsekin pyörähdettyä Tampereen GameStopissa. Pelejä vein vaihtoon yhteensä 33, joista 3 GameCube-pelejä.
Varaukseen lähti 2kpl Halo 3:sia, 2 kpl GTA IV:tä, PGR4, Stranglehold, Tenchu Z, Call of Duty 4, Skate, Bioshock ja NHL 08. Hyllyt melko tyhjinä uusista peleistä. Edellämainituista jo julkaistuista peleistä ei ollut ainuttakaan hyllyssä.
Mutta mutta.. hieno tarjous. Tuli säästettyä useampi euro.

EDIT. Tänään tuli soitto. Hain Skaten, Strangleholdin ja Bioshockin. Halo 3:set ensi viikolla. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Mahtaako kenelläkään olla tietoa siitä millon Ace Combat 3: Fires of Liberation tulee markkinoille ja pystyyköhän sitä mahdollisesti varaamaan nuista Gamestopeista...? Käsitykseni mukaan peli tulee markkinoille kuitenkin tämän vuoden puolella ja onhan siellä jo -08:n puolellekkin meneviä varailtu kuten GTA IV...
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pate79 sanoi:
Onko ompun gs:stä mitään pahaa sanottavaa? Vai toimiiko kaikki niin kuin tarjous antaa ymmärtää? Veli olis menossa shoppaileen... THX anyway

Nuoremmalta myyjältä melkein Jumbo-tasoista palvelua.
Sen vanhempi (pari, kolme vuotta) myyjä vähän oli kiukkuisen oloinen. Olen tämän nuoremman myyjän kanssa asioinut pari kertaa, erittäin suositeltavaa palvelua.

Johtuukohan hyvä palvelukin siitä, että pitävät nuorta työssäkäyvää aikuista potentiaalisempana asiakkaana kuin 14-vuotias vittumarko joka kantaa kauppaan alelaareista ostettuja PS2-pelejä?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom