Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Ketkäs menossa keskiyön paikkeilla jyväskylän kaupan eteen odotteleen? Itse meinaan ainakin käydä hakemassa Halo 3:n heti kun mahdollista.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Aukaiseeko asematunnelin Gamestop ovensa klo 00.00? Kyllähän sen Halon haluaisi jo yöllä hakea , mutta onko liike auki?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
Minulla on kaksi peliä varauksessa joita en oikeasti edes halua. Kaiken järjen mukaan onnistuu vaihto, eli vaihdan X-pelin varauksen Y-pelin varaukseen koska noillahan on myös palautusoikeus.

Minulle sanottiin ettei onnistu. Myyjä kävi vielä kysymässä asiaa toiselta.

Olisin varannut pelin joka ilmestyy myöhemmin (tämä onnistui, kun peli oli listalla) ja vaihtanut sen myöhemmin toiseen, kunhan se ilmestyy myös listalle. Varattua peliä ei kuulemma voinut vaihtaa myöhemmin toiseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mika73 sanoi:
Minulle sanottiin ettei onnistu. Myyjä kävi vielä kysymässä asiaa toiselta.

Olisin varannut pelin joka ilmestyy myöhemmin (tämä onnistui, kun peli oli listalla) ja vaihtanut sen myöhemmin toiseen, kunhan se ilmestyy myös listalle. Varattua peliä ei kuulemma voinut vaihtaa myöhemmin toiseen.

Tämäkin on varmaan myyjäkohtaista. Peleissä on palautusoikeus joten yhtä lailla ne voi palautta sitten noudon yhteydessä.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Jiz sanoi:
Kamppanja-ajan sisällä varattujen pelien julkaisupäivä voi olla ihan mikä tahansa. Vaikka ensi syksy ja sen saa silti sillä eurolla. Kunhan on myyjillä on hinnat koneella näkyvissä.

varmistan vielä, että toimiiko tämä jyväskylässä? Sinne päin kohta tulollaan :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Dragonfly sanoi:
Aukaiseeko asematunnelin Gamestop ovensa klo 00.00? Kyllähän sen Halon haluaisi jo yöllä hakea , mutta onko liike auki?

Asematunnelista en tiedä, mutta Kampin EB Games/Gamestop aukaisee ovensa klo 00.00.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
Minulla on kaksi peliä varauksessa joita en oikeasti edes halua. Kaiken järjen mukaan onnistuu vaihto, eli vaihdan X-pelin varauksen Y-pelin varaukseen koska noillahan on myös palautusoikeus.

Tästä olisi kiva saada tietoja jos jollain niitä on, sillä itsekin saattaisin myöhemmin muuttaa yhtä varaustani. En kyllä ymmärrä mikä ongelma tuossa olisi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kun varaa pelin joka maksaa yli 74,90e (esim. Guitar Hero III + skitta jota ei ole vielä julkaistu) niin pitääkö väliraha maksaa heti vai vasta sitten kun pelin noutaa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Voetto sanoi:
Ketkäs menossa keskiyön paikkeilla jyväskylän kaupan eteen odotteleen? Itse meinaan ainakin käydä hakemassa Halo 3:n heti kun mahdollista.

Hyvinkin mahdollista.

Muuten te, jotka Jyväskylän GameStopista olette Halo 3:n varanneet, onko teille soitettu liikkeestä? Tänään kesken oppitunnin tuli puhelu, mitäköhän asia koski :confused:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Joblo sanoi:
Muuten te, jotka Jyväskylän GameStopista olette Halo 3:n varanneet, onko teille soitettu liikkeestä? Tänään kesken oppitunnin tuli puhelu, mitäköhän asia koski :confused:

Minulle soitettiin ja ilmoittivat vaan, että pelin voi hakea yömyynnistä tai huomenna.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Pyramidhead sanoi:
Tästä olisi kiva saada tietoja jos jollain niitä on, sillä itsekin saattaisin myöhemmin muuttaa yhtä varaustani. En kyllä ymmärrä mikä ongelma tuossa olisi.

Todennäköisesti samantien. Sellossa minulle myyjä ei antanut mahdollisuutta maksaa välirahaa koska Guitar Hero III oli kalliimpi kuin kampanjaan kuuluvat 74,90 euroa maksavat pelit.

Maanantaina uusi yritys Isossa Omenassa, olin valmis maksamaan välirahan (myyjä sanoi "OK") mutta sitten huomasi että hinta on laskenut 74,90 euroon. Tosin nyt on jo hintakin noussut.

Sanoisin kyllä että pitää maksaa samantien.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Voetto sanoi:
Ketkäs menossa keskiyön paikkeilla jyväskylän kaupan eteen odotteleen? Itse meinaan ainakin käydä hakemassa Halo 3:n heti kun mahdollista.
Jos virtaa riittää iltasella polkea fillarilla keskustaan, niin ehdottomasti haku päälle tuolloin.

PS. Noin tunti sitten miesmyyjä Jyväskylän liikkeestä soitti ilmoittaakseen, että Halo 3:n voi tulla noutamaan joko keskiyöllä (pitävät liikettä auki noin tunnin ajan) tai aamukymmenen jälkeen seuraavana päivänä. Keskusteltiin myös tämän GameStop / EB Games -keskusteluketjun sisällöstä ja vääristyneistä tai vääristä tiedoista, joita liikkeen varauksista tai pelivaihtokampanjasta on annettu julki. Osa aiheellisia, osa ei. Myyjä ilmoitti samaan hengenvetoon, että ovat "väärinkäytöksistä" hyvin tietoisia ja toivoi ainoastaan molemmin puolista reilua peliä vaihtokampanjan suhteen. Kunnioittavat kuitenkin ilmoitustaan ja asiakkaita kampanjan ajan, kävi miten kävi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ei ole vielä tullut soittoa EB Gamesista Haloa koskien. Varattu kuitenkin jo suhteellisen kauan sitten. No tuskinpa sillä oikeastaan mitään väliä on, että soittavatko vai ei.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

EB Games Jyväskylän puhelinnumero: 014-4499176

Juuri soitettiin että Halo 3 haettavissa puoliltaöin tai huomenna klo 10 jälkeen. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Yksi puhelu tullut tuntemattomasta numerosta.. Varmaan soittivat, että Halo haettavissa :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Yksi puhelu tullut tuntemattomasta numerosta.. Varmaan soittivat, että Halo haettavissa :)



Luultavasti juuri näin, itselleni soitettiin puoli tuntia sitten että haeppas huomenissa CE-Halosi pölyämästä Asematunnelista helsingistä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Juu olivatkin jättäneet viestin, jossa ilmoitettiin juuri Corcan mainitsemat asiat. Klo 00.01 hakemaan :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Olisi huomenna tarkoitus lähteä Tampereen GameStoppiin 30 xbox-pelin kanssa. 18 omia, 12 kaverin. Ongelmana vaan se, että onko GameStopista mahdollista ottaa vaihdossa esim. kaksi Halo 3:sta? Kaveri kyseisen pelin tahtoisi, samoin minä.

Pahoittelen, jos joku on jo samaa asiaa edellä kysynyt ja saanut vastauksen. Itse en ketjua aktiivisesti seuranneena ole kumminkaan kysymystä huomannut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Surkeaa/olematonta palvelua jumbon EB gamesissa. Minulla oli yksi ainoa kysymys tarkoitus esittää (olisin kysellyt milloin gamecuben pelejä on tulossa myyntiin vai tulossa ollenkaan) mutta turha reissu oli.

Kassan vieressä oli kolme myyjää ahertamassa käytettyjen pelien kimpussa jossa oli muuten vino pino gamecuben pelejä. Kävin luonnollisesti siitä kassan sivusta kyselemässä näiltä henkilöiltä, että tietääkö joku asiasta mitään. Vastauksena oli tyly: "eime mitään tiedetä" ja käskivät kysyä myymäläpäälliköltä, joka oli hyllyjen vieressä seisoskelemassa. Ehdin vain sanoa kaverille moi, johon kaveri vastasi moi ja lähti takahuoneeseen. Aivan kun vältelläkseen kysymyksiä.

Siis ei helvetti. Voiko liikkeessä tosiaan olla yksi ainut ihminen, joka tietää noinkin yksinkertaisesta asiasta edes jotain. Aivan turha odottaa minkäänlaista palvelua tuossa liikkeessä paitsi jonottamalla kassalle. Liikkeessä oli muuten yksi ainoa kassa auki ja helvetillinen jono (ihmisiä lähtikin jonosta pois kun eivät jaksaneet odottaa.)

Aion suosia jatkossakin näitä pieniä ja ahtaita liikkeitä, joissa saa asiantuntevaa palvelua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

gifu sanoi:
Surkeaa/olematonta palvelua jumbon EB gamesissa. Minulla oli yksi ainoa kysymys tarkoitus esittää (olisin kysellyt milloin gamecuben pelejä on tulossa myyntiin vai tulossa ollenkaan) mutta turha reissu oli.

Kassan vieressä oli kolme myyjää ahertamassa käytettyjen pelien kimpussa jossa oli muuten vino pino gamecuben pelejä. Kävin luonnollisesti siitä kassan sivusta kyselemässä näiltä henkilöiltä, että tietääkö joku asiasta mitään. Vastauksena oli tyly: "eime mitään tiedetä" ja käskivät kysyä myymäläpäälliköltä, joka oli hyllyjen vieressä seisoskelemassa. Ehdin vain sanoa kaverille moi, johon kaveri vastasi moi ja lähti takahuoneeseen. Aivan kun vältelläkseen kysymyksiä.

Siis ei helvetti. Voiko liikkeessä tosiaan olla yksi ainut ihminen, joka tietää noinkin yksinkertaisesta asiasta edes jotain. Aivan turha odottaa minkäänlaista palvelua tuossa liikkeessä paitsi jonottamalla kassalle. Liikkeessä oli muuten yksi ainoa kassa auki ja helvetillinen jono (ihmisiä lähtikin jonosta pois kun eivät jaksaneet odottaa.)

Aion suosia jatkossakin näitä pieniä ja ahtaita liikkeitä, joissa saa asiantuntevaa palvelua.
ensinnäkin keltä oikein kyselit? ainakin ruskea/vaalea ruskea hiuksinen mies osaa vastaa kysymyksiin ilomielin, ja hyvää palvelua oli. paitsi tiedenkin menit kysymään siltä ihmiseltä joka oli tullut vasta töihin viime viikon perjantaina, joa ei tiedänyt melkein mitään (nainen).
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom