Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Gamestopin kampanja ei pädekään!!!!

Muntu sanoi:
Teit sitten PP:nkin käyttiksen että saat kertoa tätä ilosanomaa kaikille?

rekisteröitymispäivämäärä ja profiili kertoo muuta

Evilhead sanoi:
Myyjä kyllä vähän puhisi siinä, kun joutui viime kerralla 53 peliä kirjaamaan ylös. :) Ilmoitti vain lakonisesti, että hällä olisi ollut muuten ruokatunti tässä, jota ei sitten ehtinytkään pitämään, että kiitos vain. Hauskan sarkastisen, jokseenkin lievästi vittuuntuneen oloinen tyyppi. :)

Kuulostaa tosi mahtavalta asiakaspalvelulta! Jos jossain Stockmannilla jätkät puhus tommosta, ne lentäs varmaan heti pihalle sieltä, vaikka ois kuinka vitsinä heittänyt moista.

Myös kaverini ovat kertoilleet, että siellä Tampereen liikkeessä on ollut joku todella tympeä tyyppi. Ja sitten taas joku vanha free record shopin äijä, joka vaan on ottanut pelit mukisematta vastaan.

Onkohan GameStop ottanut oikeen sydämen asiakseen palkata myös Suomen liikkeisiin semmoista jengiä, joka kannattelee heidän imagoaan pahan palvelun kauppana? Tämmöisenä se näet tunnetaan amerikkalaisten pelaajien keskuudessa.
 
Vastaus: Gamestopin kampanja ei pädekään!!!!

Afgan sanoi:
Kuulostaa tosi mahtavalta asiakaspalvelulta! Jos jossain Stockmannilla jätkät puhus tommosta, ne lentäs varmaan heti pihalle sieltä, vaikka ois kuinka vitsinä heittänyt moista.

Myös kaverini ovat kertoilleet, että siellä Tampereen liikkeessä on ollut joku todella tympeä tyyppi. Ja sitten taas joku vanha free record shopin äijä, joka vaan on ottanut pelit mukisematta vastaan.

Onkohan GameStop ottanut oikeen sydämen asiakseen palkata myös Suomen liikkeisiin semmoista jengiä, joka kannattelee heidän imagoaan pahan palvelun kauppana? Tämmöisenä se näet tunnetaan amerikkalaisten pelaajien keskuudessa.

Joo, mutta jos uusia pelejä irtoaa tuollaisella tarjouksella, täytyy myöntää ettei edes kiinnosta hirveästi se palvelun laatu. Kunhan ei ala nyrkillä lyömään, niin olen tyytyväinen. :)

Tosin, pidemmän päälle sellainen palvelu kyllä karkoittaa asiakkaita vaikka kuinka suurella koneistolla oltaisiin liikenteessä. Ei olisi ensimmäinen kerta tässä maassa, kun pelikauppa pötkähtää huonon asiakaspalvelun takia ja siinä vaiheessa, kun avajaistarjoukset ovat ohi ja porukan pitäisi ostaa jatkossakin pelejä kyseisestä kaupasta, pitää sitä asennetta vähän korjata, koska asiakkaiden loppuminen tietää yleensä myös työsuhteen loppumista.

Itse myös olen pelikaupassa ollut hommissa jonkun aikaa ja tiedän varsin hyvin, että aika moni asiakas valitsee kauppansa ensisijaisesti sen palvelun takia ja usein vasta toisena halpojen hintojen vuoksi. Eipä sillä, jos GS meinaa tuollaisia hintoja pitää uusilla peleillä (ja osalla käytetyistä) sitten jatkossakin, niin melkein kyllä pennoseni kannan muualle, vaikka siellä olisi myymässä erittäin palvelualttiita, hunajalla siveltyjä, alastomia neitsyitä.

Tai, no... :)
 
Vastaus: Gamestopin kampanja ei pädekään!!!!

Afgan sanoi:
Myös kaverini ovat kertoilleet, että siellä Tampereen liikkeessä on ollut joku todella tympeä tyyppi. Ja sitten taas joku vanha free record shopin äijä, joka vaan on ottanut pelit mukisematta vastaan.
.
Juu, tuo on joku pallinaama päässyt tonnekkin
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Onneksi Afgania lukuunottamatta kaikkien muiden mielestä tämä on hyvä tarjous. :D

Jatka vaan Afgan samalla linjalla, niin ehkä Gamestop kiitollisena sinulle ei enää vastaavia kampanjoita järjestä. Ettet olisi kilpailevan liikkeen omistaja. :rolleyes:

Gamestopille pisteet erinomaisesta kampanjasta!
 
Vastaus: Gamestopin kampanja ei pädekään!!!!

opa95 sanoi:
Juu, tuo on joku pallinaama päässyt tonnekkin
Silmälasipäinen ehkä reilu 30 v. jätkä ja sitten semmonen ~20v liuhuletti oli myymässä. Oliko kumpikaan noista?
Ihan hyvää palvelua ainakin sain rillihepulta
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Joo, itekkin kiikutin nyt illalla seiskan jälkeen tampereen liikkeeseen sekalaisenkasan Cuben, Xbox:in ja XO:n pelejä nurkista pölyttymästä. Myyjä oli tod.näk se vanha frs:n myyjä (päätatska oikeassa kädessä), eli ei ihan tyly pahka, mutta ei palvelualtiskaan, semmon perus rapee hapankorppu.

Toista SanAndreasta ei suostunut ottamaan, niin annoin varapelin tilalle (Halo2), tohon nyt osasin varautuakkin. Toinen GTA oli jäänyt itellä käsiin, kun en jaksanut pelin julkaisussa odottaa Playn lähettämää kappaletta, vaan kävin hakemassa yhden hätäisenä kivijalkapelikaupasta. Myöskään myyjä ei suostunut varaamaan GH3:sta, kun se olis mennyt ton tarjoushinnan yli. Kun kysyin, että eikö onnistu mitenkään, esim välirahalla? Vastauksena tuli, että ei onnaa, on tiukkalinja.

Vahtopelejä tuli varattua yhteensä kahdeksan kipaletta (XO:lle), osa jo julkaistuja ja osa vasta ilmestyneitä hittejä. Yhtään peliä en muuten saanut vielä mukaa vaan sanoi, että soittavat jokaisen pelin kohdalta erikseen, kun voi käydä noutamassa.

Assasin's Creed jäi vielä varaamatta, mutta pitäneen ehken uhrata sitten noi loput xbox:n pelitkin, Cuben viimeset helmet jääköön rauhaan, ellen onnistu vaihtamaan GH -kolmoseen, tai -kakkoseen.

btw. onko kukaan onnistunut varaamaan jompaa kumpaa GH:ta Tampereen liikkestä? Ja kumpi muuten on edukkaampi?

edit by ihan ite: noi teidän varaamanne GH3:set, sisältää tietenkin vain sen peli, vai mitä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Jotenkin typerää että tänne tulee kokoajan vikinää siitä että eivät ota pelejä vastaan ja mitä kuluttajasuoja-asiamies sanoisi... Tuskin mitään sillä se on liikkeen asia mitä pelejä ottaa vastaan ja mitä ei... ette kai te oikeasti kuvittele että ne mainokseen ilmottaisivat listaa mikä käy ja mikä ei tai edes ilmoittaisi että kaikki ei käy... Ja sen päätöksen tekee loppupeleissä myyjä itse.

Kyselin tuosta kaveriltakin joka on töissä jossakin julkisen sektorin puolella kuluttajavirastossa (luoja ties missä), mutta hänkin näin pelien harrastajana kyseli ihan huvikseen asiasta töissä niin ei ole mitään tiettyä "linjaa" mitä jokaisen liikkeen pitää noudattaa kun mainos selkeästi sanoo "tarjous voimassa vain tässä myymälässä". Vaikka sama teksti toistuu joka mainoksessa se tarkoittaa silti sitä että päätösvalta on liikkeellä itsellään ja tässä tapauksessa lähinnä myyjällä ja uskoisin että alelaari pelien käännyttäminen oli sitten aluepäällikön päätös.

Ja mitä asiakaspalveluun tulee niin en itse pysty sanomaan muusta kuin helsingin/vantaan liikkeistä ja näissä on aina ollut hyvin palvelualttiita ja mukavia myyjiä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Rovaniemen Gamestopille on postattava kyllä kiitosta ystavällisestä ja erinomaisesti toimineesta palvelusta! Iso läjä vaihtopelejä vaihtui täysin ongelmitta haluttuihin peleihin ja konsoleihin (5 peliä -> 100e pois konsolin hinnasta -tarjouksella). Myös GH3:n varaaminen onnistui kolmella pelillä. Todella suuri säästö minulle = todella suuri kiitos EB:lle hyvästä kampanjasta.

Ihan vastapainona oli kirjoitettava joidenkin muiden myymälöiden saamalle huonolle palautteelle, ettei kannattaisi mennä yleistäen haukkumaan koko ketjua yhden huonosti palvelleen myyjän vuoksi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

En muista, että siitä xbox360:n vaihtotarjouksestakaan olisi tullut suurempia oikeusjuttuja, vaikka kaikki pelit eivät silloin kelvanneet. Samanlainen huhumylly näyttäisi taas käynnistyvän. Helpoimmalla pääsee kun keskittyy niihin omiin vaihtokauppoihin eikä murehdi liikoja etukäteen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Volle sanoi:
Rovaniemen Gamestopille on postattava kyllä kiitosta ystavällisestä ja erinomaisesti toimineesta palvelusta! Iso läjä vaihtopelejä vaihtui täysin ongelmitta haluttuihin peleihin ja konsoleihin (5 peliä -> 100e pois konsolin hinnasta -tarjouksella). Myös GH3:n varaaminen onnistui kolmella pelillä. Todella suuri säästö minulle = todella suuri kiitos EB:lle hyvästä kampanjasta.

Onhan tuo aika rektaalista, että itse kävin n.2 vkoa sitten vaihtamassa pelejä niin tarjousajan ulkopuolelta ei voinut varata pelejä. Eivät myöskään kelpuuttaneet välirahaa HS:ään. Kuulema "ylemmältä johdolta" oli tullut sellainen kielto. Pelit mitä yritin varata julkaistaan 1-10.11, eli muutamaakaan päivää ei voitu antaa anteeksi. Sit seuraavan kaverin kohdalla onnistuu ongelmitta varaaminen. Eikö ton GH3:n julkaisu oo jotain 30.11ja hintakin taitaa mennä ton 75 päälle? Onneksi sain haluamani pelit veljen kautta ompusta, mutta anyveiks. Kaikilla ei ole mahdollisuutta kokeilla useampaa kauppaa.

Hyvä tarjous, mutta voivatko GS:n omistajat/pomot olla niin v.. tyhmiä, että eivät osanneet arvata miten tarjouksessa oikein tulee käymään. Koko tarjouksen ajan olen seurannut keskustelua gs:n toiminnasta, asiakaspalvelusta, yms niin ei kyllä mitenkään ruusuiselta näytä tulevaisuus. Aika paska maku on jäänyt monelle tämänkin threadin kirjoittajalle. Itsekin kuulun tähän tarjoukseen pettyneiden joukkoon, VAIKKA olenkin saanut sen mitä tarjoukselta hain. Tuurista kiinni mitä saa ja mikä kelpaa. Ja tämän lisäksi on pelko persiissä siitä, että koskahan ne lopettaa koko tarjouksen.

Ja mitä väärää siinä on, että porukka ottaa maksimi hyödyn tästä tarjouksesta? Eiköhän kaikki osallistu tarjoukseen hyötymisnäkökulmasta? Porukat jotka vievät vaan omia pelejä eivät ole sen "reilumpia" kuin ne jotka tyhjentelevät alelaareja. A: Kaveri joilla on kotona 40 tai 80 ps2/xbox:n peliä vie kaikki pelinsä kauppaan vain ja ainoastaan sen takia, että tälläinen tarjous on voimassa. Missä on reiluus? Eikö olisi reilua kauppaa ja muita vaihtajia kohtaa vaihtaa vaan vaikka 3 tai 6 peliä 1 tai 2 uuteen peliin, eikä ottaa maksimi hyötyä viemällä kaikki 40/80peliä??? B: Minkäs teet jos ei ole vanhoja pelejä hyllyssä, ja tälläistä tarjousta oikein tyrkytettään? Totta helv.. porukka käy hakemassa tarjouspelejä, että saavat uusia ja kauan odotettuja HUIPPUpelejä polkuhintaan. Uskon, että näistäkin tarjouspelejä hamstranneista 90% tekee kaiken sen takia, että haluavat ITSE pelata hittipelejä. Vain kourallinen tekee hommaa pelkän eteenpäin myymisen takia.

Loppujen lopuksi kaikki vaan haluaa omansa tästä tarjouksesta, toisia sen kummemmin ajattelematta. Mä olen nyt saanut ne 8 peliä mitä olen tarjoukselta halunnutkin. Toivottavasti muutkin tämän palstan lukijat saavat. Lisäksi vaihtopelien määrä tulee nousemaan kivasti tällä foorumilla, mikä on enemmän kuin hyvä asia. Eli kovasti vaan tarjousta käyttämään. :d
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ekseli sanoi:
Jotenkin typerää että tänne tulee kokoajan vikinää siitä että eivät ota pelejä vastaan ja mitä kuluttajasuoja-asiamies sanoisi... Tuskin mitään sillä se on liikkeen asia mitä pelejä ottaa vastaan ja mitä ei... ette kai te oikeasti kuvittele että ne mainokseen ilmottaisivat listaa mikä käy ja mikä ei tai edes ilmoittaisi että kaikki ei käy... Ja sen päätöksen tekee loppupeleissä myyjä itse.

Kyselin tuosta kaveriltakin joka on töissä jossakin julkisen sektorin puolella kuluttajavirastossa (luoja ties missä), mutta hänkin näin pelien harrastajana kyseli ihan huvikseen asiasta töissä niin ei ole mitään tiettyä "linjaa" mitä jokaisen liikkeen pitää noudattaa kun mainos selkeästi sanoo "tarjous voimassa vain tässä myymälässä". Vaikka sama teksti toistuu joka mainoksessa se tarkoittaa silti sitä että päätösvalta on liikkeellä itsellään ja tässä tapauksessa lähinnä myyjällä ja uskoisin että alelaari pelien käännyttäminen oli sitten aluepäällikön päätös.
.

Mä ainakin kannan korteni kekoon ja sanon suoraan, että mua ottaa päähän tämmönen toiminta! Se nyt on selvä että kuluttajaviranomaiset on voimattomia tämmösten asioitten edessä. Mutta jos kuluttajaa johdetaan harhaan niin se on väärin! Tuossa mainoskampanjassa ei oo mitään järkee. Jos niitä ois kiinnostanu rajottaa tota ajoissa, niin oisivat laittaneet vaan vaikka ehdoksi, että "yks vaihto per asiakas".

Tottakai liike saa päättää normioloissa, minkä pelin ottaa, mutta kuluttajan harhaan johtaminen ja halpa mainoskikka on sitä mitä se on! Ihan sama mitä joku kuluttajaviranomainen sanoo. Tympee kampanjointi on tympeetä kampanjointia. Kun tämmöisiä vastaavia tempauksia on ollut vaikkapa teleoperaattoreilla, niin kyllä he ovat ottaneet asiakseen tehdä asiakkaitaan varten tarkan selonteon kampanjan rajoituksista.


opa95 sanoi:
Juu, tuo on joku pallinaama päässyt tonnekkin

Noh, noh! Kuten Afgaani jupisi, niin tuo FRS-jäbä oli juuri se, kuka toimitti asiansa oikein! Ja omatkin kaverini ovat kehuneet juuri häntä!

Itse, kun marssin huomenna Stoppiin, niin toivon saavani pelit menemään,... kokisin ainakin itselleni ERITTÄIN epäreiluna sen, että kaverit vei NHL:nsä ja muut roskat GameStoppiin ja minä vain parin päivän erotuksella EN saisi samoista artikkeleista palvelua itselleni!! Ihan sama mitä joku kuluttajalaki siihen sanoo. Ylipäätään koen epäreiluna jo sen, että joudun toivomaan, että pelit menisivät kaupaksi. Joudun matelemaan ja menemään kauppaan epävarmana, että saanko sitä palvelua, mitä minulle annetussa mainoslehdykässä on iloisilla kirjaimilla ensin luvattu ja jolla minut on saatu koukkuun! miettikää!

m_vierimaa sanoi:
Onneksi Afgania lukuunottamatta kaikkien muiden mielestä tämä on hyvä tarjous. :D

Gamestopille pisteet erinomaisesta kampanjasta!
Et vissiin oo lueskellu pahemmin täällä. Aika monta tyytymätöntä soraääntä on jo kuultu, että ei täs nyt oo ihan yhden ihmisen valituksista kyse. Ja kun sanoit, että hyvä on tarjous, niin siihen sanon, että tokihan se olisi kyllä hyvä, mutta kun mailin päähän haistaa jo sen, että kauppias on halunnut vaan parhaat päältä, kikata kauppaansa asiakkaita, ja kipata sitten tarjouksensa, kun ei enää huvitakaan, niin sitä en sulata ja se pilaa minkä tahansa "hyvän tarjouksen". Nähtävästi suurin osa valituksista on nyt keskittynyt nimenomaan Tampereen liikkeeseen. Aika erinomaista joo! Ei muuten, mut kun minunkin kaverit on kertoneet, että heille on oltu tympeitä -´siis myyjä oikeesti aukoi päin naamaa - niin en ihan heti sulata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Minulla on vain positiivisia käyntejä ollut Tampereen liikkeessä. Pelit kyllä katsottiin kaikki
läpi. Olen saanut varattua ilman mitään ongelmia; gh III, burnout, pgr4, galaxy, metroid yms.
Eli hyvää palvelua ollut ja myymässähän on joka kerta ollut se silmälasipäinen frspin myyjä. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

moku sanoi:
noi teidän varaamanne GH3:set, sisältää tietenkin vain sen peli, vai mitä?
Itse varasin PS3 version hintaan 74,90 (eli eurolla) ja kyllä myyjä vakuutti siihen tulevan mukaan myös kitaran. PS3lle ei varmaan ilmestykkään kitaratonta versiota, kun aikaisemmin ei ole ilmestynyt yhtään peliä mistä kukaan olisi kitaran voinut saada.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

moku sanoi:
edit by ihan ite: noi teidän varaamanne GH3:set, sisältää tietenkin vain sen peli, vai mitä?

Tuossa oli tosiaan ilmeisesti yhden päivän ajan tarjouksessa Guitar Hero 3 kitaralla Xbox360:lle hintaan 74,90, eli kaksi peliä ja euro niin tuo on varauksessa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kertokaas nyt äkkiä tampereen Koskikeskuksen Gamestopin puhelinnumero.
Kiitos jo etukäteen, tarvin nopeeta
 
Vastaus: GameStop / EB Games

EB Games, summa summarum:

itse olen asioinut niin Vantaan Jumbon, Espoon Sellon kuin Espoon Ison Omenankin liikkeissä.
Kaikkialta on saanut hyvää palvelua, reilusti normi-pelikauppa-tuijotan-kengänkärkiäni-kun-kerron-sulle-tästä-wowin-lisäosasta-vaikka-kysyt-uusinta-NHL:ää -myyjää parempaa palvelua. Jumbon vanhemman myyjän voisi ihan surutta laittaa myös Stockmanniin töihin, niin ystävällinen ja asiallinen oli - olematta silti niljakas.

Itse ostan paljon pelejä, en niinkään pelaa paljoa. Sain kaikki vanhat pelini nyt kiertoon, tai vielä viisi on menossa kunhan saan Eliten käsiini. Jopa varastoon ja kavereille antamani vanhat xbox-pelit (esim. NHL 2002) kelpasivat vaihdossa. Uusia pelejä on tulossa joitain kappaleita, GTA IV:tä, Guitar Hero III jne.

Itse tulen käyttämään tulevaisuudessakin EB Gamesin palveluita, marraskuun alustahan heillä kampanja muuttuu normaaliksi, eli tuo viisi peliä (Xbox, PS2) vaihdossa ja maksa euro niin saat uuden pelin. En tiedä mikä on Xbox360 tai PS3 -pelien normaali vaihtosuhde. Ehkä kolme.

Liikkeet myyvät myös käytettyjä pelejä halvalla. Verratkaa niitä hintoja pienempien ja suurempien liikkeiden käytettyjen pelien hintoihin. Ovat halpoja.

Parantamisen varaa on kotisivuissa, toivottavasti tulisi jonkun näköinen pelien varausmahdollisuus tai miksei verkkokauppakin sinne.

Toivottavasti liike löysi tämän myötä muitakin uusia asiakkaita, eikä pelkästään apinoita jotka kantavat Anttilan alennuspelejä sinne uusien Guitar Herojen toivossa. Mitä paremmin ketjulla menee, sen useammin vastaavia kampanjoita voi tulla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

moku sanoi:
Joo, itekkin kiikutin nyt illalla seiskan jälkeen tampereen liikkeeseen sekalaisenkasan Cuben, Xbox:in ja XO:n pelejä nurkista pölyttymästä. Myyjä oli tod.näk se vanha frs:n myyjä (päätatska oikeassa kädessä), eli ei ihan tyly pahka, mutta ei palvelualtiskaan, semmon perus rapee hapankorppu.

Toista SanAndreasta ei suostunut ottamaan, niin annoin varapelin tilalle (Halo2), tohon nyt osasin varautuakkin. Toinen GTA oli jäänyt itellä käsiin, kun en jaksanut pelin julkaisussa odottaa Playn lähettämää kappaletta, vaan kävin hakemassa yhden hätäisenä kivijalkapelikaupasta. Myöskään myyjä ei suostunut varaamaan GH3:sta, kun se olis mennyt ton tarjoushinnan yli. Kun kysyin, että eikö onnistu mitenkään, esim välirahalla? Vastauksena tuli, että ei onnaa, on tiukkalinja.

Vahtopelejä tuli varattua yhteensä kahdeksan kipaletta (XO:lle), osa jo julkaistuja ja osa vasta ilmestyneitä hittejä. Yhtään peliä en muuten saanut vielä mukaa vaan sanoi, että soittavat jokaisen pelin kohdalta erikseen, kun voi käydä noutamassa.

Assasin's Creed jäi vielä varaamatta, mutta pitäneen ehken uhrata sitten noi loput xbox:n pelitkin, Cuben viimeset helmet jääköön rauhaan, ellen onnistu vaihtamaan GH -kolmoseen, tai -kakkoseen.

btw. onko kukaan onnistunut varaamaan jompaa kumpaa GH:ta Tampereen liikkestä? Ja kumpi muuten on edukkaampi?

edit by ihan ite: noi teidän varaamanne GH3:set, sisältää tietenkin vain sen peli, vai mitä?

Itsehän varasin tuon guitar hero 3+kitara (xbox 360) sekä pes 2008 ja maksoi sen 6 peliä+2e
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
itse olen asioinut niin Vantaan Jumbon, Espoon Sellon kuin Espoon Ison Omenankin liikkeissä.
Kaikkialta on saanut hyvää palvelua...
Parantamisen varaa on kotisivuissa...
Itsellä on kokemusta Asematunnelin ja Ison Omenan liikkeistä. Molemmissa oli hyvä palvelu.

Eilen kävin luovuttamassa tukun vanhoja pelejä ja 3:n euron satsauksella saan julkaisussa Assanssin's Creedin, MGS4:n ja GTA4:n. Ja tuota ennen olin ostanut Heavenly Swordin ja Ninja Gaiden Sigman kahden euron yhteishintaan. Uskomatonta. Kerrassaan mahtava tarjous!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom