Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

rasva sanoi:
saako tuon gh3:n vielä varattua kolmella pelillä+eurolla?

Silloin kun varasin Isossa Omenassa sanottiin, että hintaero pitää maksaa sitten noutaessa kun hinnasta ei ole vielä varmuutta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Laitoin siskoni vaihdattamaan Tenchu Z-varauksen Assassin's Creed-varaukseen Tampereella.
10 väliä pitäisi maksaa, jotta varauksen vaihto onnistuu. :confused:
Sanoivat, että koska Tenchu Z:n hinta on 69,90 ja Assassin's Creedin 79,90, niin välirahaa jää maksettavaa 10. Luulin käytännön menevän hieman erilailla.
No, ei auta valittaa. Sen verran rahaa säästänyt kampanjan aikana.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Perhana sentään. Just tulin asematunnelin gamestopista. Ei ollu skatee tullu kuin pari kappaletta, kiitokset siitä varastotyöntekijöille. Olen kuulemma 5. listalla että ens viikolla uusi yritys. Hieman kyllä pistää ketuttamaan tollanen meno, mutta ei auta itku markkinoilla.

Alkuperäisen suunnitelman mukaan piti tänään mennä vaihtamaan tuo GHIII tuohon GHII. Sattuikin sitten olemaan 3 peliä mukana, en vaihtanut peliä vaan ostin tuon GHII noilla kolmella pelillä ja 20+ eurolla.

Tällä hetkellä tuota tarjousta hyväksikäyttäen olen hankkinut: Halo 3, GH 2, GH 3 (varattuna) ja SKATE (varattuna). Ihanan halpaa, eb on.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Perhana sentään. Just tulin asematunnelin gamestopista. Ei ollu skatee tullu kuin pari kappaletta, kiitokset siitä varastotyöntekijöille. Olen kuulemma 5. listalla että ens viikolla uusi yritys. Hieman kyllä pistää ketuttamaan tollanen meno, mutta ei auta itku markkinoilla.

Alkuperäisen suunnitelman mukaan piti tänään mennä vaihtamaan tuo GHIII tuohon GHII. Sattuikin sitten olemaan 3 peliä mukana, en vaihtanut peliä vaan ostin tuon GHII noilla kolmella pelillä ja 20+ eurolla.

Tällä hetkellä tuota tarjousta hyväksikäyttäen olen hankkinut: Halo 3, GH 2, GH 3 (varattuna) ja SKATE (varattuna). Ihanan halpaa, eb on.

aika kummallista että jouduit maksamaan 20e väliä. Itse sain vaihdettua 3 peliä + 1e tuon guitar hero 3 paketin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Joo Tampereella on aina se sama myyjä. Onneksi kuitenkin tällä kertaa otti pelit mukisematta ja sain varattua GH 3, ainut mikä pelottaa on se että pelissä ei tulekkaan kitaraa. Harmi kun SSBB tai Mario Karttia ei pysty vielä varaamaan.

Ajattelin että soittelen jokupäivä tonne ja kyselen että onko jossain näkyvillä listaa tai jotain mistä näkee että mitkä pelit käy ja mitkä ei:D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

GodSpeed sanoi:
aika kummallista että jouduit maksamaan 20e väliä. Itse sain vaihdettua 3 peliä + 1e tuon guitar hero 3 paketin.

Nyt onkin kyseessä tuo GH2-paketti, joka on kalliimpi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

onko kukaan varannut wwe svr2008 tai need for speed pro streetin xbox360:lle ebgamesiltä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kauppari sanoi:
Joo Tampereella on aina se sama myyjä..

Minä olen kuullut kavereilta, että myyjä vaihtelee Tampereella.

Okei! Nyt sitten kävin itsekin liikkeessä tarkastamassa tilanteen. Vaikutti periaatteessa ihan asialliselta. MUTTA kyllähän se jotain jupisi NHL:stä ja PES:istä, että ne ei kelpaa. Eikä kelvannutkaan! Elikkäs nyt totesin itsekin karvaasti sen, että marinoissa on kuin onkin perää ainakin Tampereella! Kuitenkin NHL04:n ne hyväksyivät. Jopa osa naarmuisista peleistä kelpasi, muttei tietenkään kaikki, mikä on ymmärrettävää.

Eli yhdeksän peliä hyväksyttiin, viisi hylättiin ollen joko liian naarmuisia tai väärää pelisarjaa.


Kannattaa muuten muistaa, kun on tullut noita välirahan maksamisia ja "ei käy":tä, että kampanjaflabassahan lukee, että "ei voida yhdistää muihin tarjouksiin". Eli kauppias voi sanoo että "ei käy", jos kyseessä on joku peli, jota ei vielä ole, tai joka on kalliimpi tai muussa tarjouksessa. MUTTA kauppias VOI halutessaan tehdä tästä poikkeuksen ja antaa vaikka kalliimman pelin 2 hintaan, mutta hänen ei ole pakko sitä tehdä, koska se on kampanjan ulkopuolella ja täysin fiilispohjalta voi mennä.

Ekseli sanoi:
Itse olen ainakin valmis maksamaan jopa tuota 74,90 peliltä vastaisuudessa jos vain palvelu jatkuu yhtä mukavana ja "maanläheisenä" kuin se on tähän mennessä tunnelin GameStop:ssa ollut. Eilenkin kun kyseisessä liikkeessä kävin niin myyjä kysyi heti että miltä yli viikko takaperin noutamani heavenly sword tuntui ja muutenkin kutsuu jo etunimeltä. Itse myöskin työskentelen asiakaspalvelu alalla ja tiedän että hyvä asiakaspalvelu tuo miehen/naisen uusinta käynnille paremmin kuin muutaman euron hinta ero kilpailevaan liikkeeseen.

Toi kuulostaa hyvältä. Valitettavasti Tampereella tilanne on toinen, ja myyjiltä on tullut suoraa päänaukomista. Ei minulle, mutta frendeille (he ovat aikuisia). GameStop tunnetaan ainakin jenkeissä kalliina ja huonon palvelun kauppana. Tosin siellä lähinnä siksi, että kauppiaat siellä eivät tunne pelejä kovin hyvin eikä heitä kiinnosta. Tämä ainakin on onneksi toisin täällä Suomessa vielä toistaiseksi.

ATomiH sanoi:
Ovatkos nuo olleet kuinka tarkkoja ohjekirjan löytymisen suhteen?

Toikin vaihtelee. Nyt viemissäni peleissä suurimmassa osassa oli ohjeet, mutta taisi olla yksi, jossa ei ollut ja se kelpasi. Minusta ohjekirjan puuttuminen on kuitenkin tässä tapauksessa käyvä hylkäämisperuste, sillä tavallaan silloinhan kyseessä ei ole kolme käyettyä peliä, vaan kolme puutteellista käytettyä peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Brother Boney sanoi:
Minä olen kuullut kavereilta, että myyjä vaihtelee Tampereella.

Okei! Nyt sitten kävin itsekin liikkeessä tarkastamassa tilanteen. Vaikutti periaatteessa ihan asialliselta. MUTTA kyllähän se jotain jupisi NHL:stä ja PES:istä, että ne ei kelpaa. Eikä kelvannutkaan! Elikkäs nyt totesin itsekin karvaasti sen, että marinoissa on kuin onkin perää ainakin Tampereella! Kuitenkin NHL04:n ne hyväksyivät. Jopa osa naarmuisista peleistä kelpasi, muttei tietenkään kaikki, mikä on ymmärrettävää.

[/I].

Viikko sitten eivät Tampereella hyväksyneet NHL 05:sta. Eikä johtunut naarmuista, koska koteloa ei edes avattu. Tää on niin tätä...:mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
Itse tulen käyttämään tulevaisuudessakin EB Gamesin palveluita, marraskuun alustahan heillä kampanja muuttuu normaaliksi, eli tuo viisi peliä (Xbox, PS2) vaihdossa ja maksa euro niin saat uuden pelin.

Eli onko niin että ilman mitään erikoistarjouksiakin EBGamesilla on käytäntö, 5 ps2 peliä + 1euro, saat uuden PS3 pelin? Tuokin nimittäin kelpaisi minulle(läjä ps2 pelejä seisoo kaapissa täysin käyttämättöminä, eikä niin vanhoista saa normaalisti vaihdossa yhtikäs mitään), jollen ehdi hyödyntää tarjousta ennen lokakuun loppua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

TJS sanoi:
Eli onko niin että ilman mitään erikoistarjouksiakin EBGamesilla on käytäntö, 5 ps2 peliä + 1euro, saat uuden PS3 pelin? Tuokin nimittäin kelpaisi minulle(läjä ps2 pelejä seisoo kaapissa täysin käyttämättöminä, eikä niin vanhoista saa normaalisti vaihdossa yhtikäs mitään), jollen ehdi hyödyntää tarjousta ennen lokakuun loppua.

Kyllä vain. Kampissa on tämä tarjous voimassa nyt, koska se ei ole uusi liike kuten muut gamestopit.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Brother Boney sanoi:
Kannattaa muuten muistaa, kun on tullut noita välirahan maksamisia ja "ei käy":tä, että kampanjaflabassahan lukee, että "ei voida yhdistää muihin tarjouksiin". Eli kauppias voi sanoo että "ei käy", jos kyseessä on joku peli, jota ei vielä ole, tai joka on kalliimpi tai muussa tarjouksessa.

No huh huh. Jos Gamestop pyytää yksittäisestä normipelistä yli 75 euroa, se ei todellakaan ole tarjous - päinvastoin. Myöskään se, että firman varastot ovat huvenneet ja tuotetoimitukset takeltelevat ei ole tarjous. On aivan turhaa kiemurtelua ja selittämistä yrittää jälkikäteen muuttaa mainoskampanjan täysin selkeitä ehtoja. Vielä hölmömpää on jos joku asiakas alkaa puolustella kusettavaa myyjää.

Eiköhän johda pidemmän päälle parhaimpaan lopputulokseen, jos kumpikin osapuoli kiltisti toimii ilmoitettujen sääntöjen mukaisesti hyvässä yhteisymmärryksessä.

EB Games / Gamestop toimii Suomessa jo kolmatta vuotta. Firmalle on kertynyt jo runsaasti kokemusta tämän tyylisistä vaihtokampanjoista - se jopa korvasi perinteisen lanseerauskampanjan vastaavalla XO-vaihtotarjouksella, ja on jatkanut menoa tämän jälkeen mm. samantyylisillä PSP- ja Guitar Hero -vaihtotarjouksilla. Ja edelleen markkinoidaan uudet myymälät pelaajien tietoisuuteen uudella vaihtokampanjalla, jonka ehdot firma on itse sanellut. Gamestop on siis tasan tarkkaan tiennyt mihin on ryhtymässä.

Ja voitte uskoa että maailman suurin pelikauppaketju ei harrasta näitä vaihtotarjouksia ihan hyväntekeväisyydestä. Firma vuolee merkittävän osan voitoistaan myymällä käytettyjä pelejä uudestaan ja uudestaan. Se kun on siinä mielessä mukava bisnes että pelikustantajat ja jakelijat eivät pääse enää osingoille ja sekä sisäänostohinnat että hintalapun lukemat saa määrätä ihan itse.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Onko kukaan mahdollisesti saanut vaihdettua Jyväskylästä itselleen vielä Eliteä? Ilmoitelkaa jos joku varannut on sieltä Elitensä saanut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

DaViltsu sanoi:
Viikko sitten eivät Tampereella hyväksyneet NHL 05:sta. Eikä johtunut naarmuista, koska koteloa ei edes avattu. Tää on niin tätä...:mad:
elämä on :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

DaViltsu sanoi:
Viikko sitten eivät Tampereella hyväksyneet NHL 05:sta. Eikä johtunut naarmuista, koska koteloa ei edes avattu. Tää on niin tätä...:mad:

Eli kiikutit liikkeeseen alelaarin pelin muoveissa?

Jos näin, niin hyvä etteivät hyväksyneet.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Lezlie sanoi:
Onko kukaan mahdollisesti saanut vaihdettua Jyväskylästä itselleen vielä Eliteä? Ilmoitelkaa jos joku varannut on sieltä Elitensä saanut.

Kävin tänään Jyväskylän liikkeessä ja kyselin eliten saatavuudesta. Myyjä ei osannut sanoa milloin niitä on tulossa ja Jyväskylän liikkeeseen on tähän mennessä tullut eliteä vain kaksi kappaletta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Xbugs sanoi:
On aivan turhaa kiemurtelua ja selittämistä yrittää jälkikäteen muuttaa mainoskampanjan täysin selkeitä ehtoja. Vielä hölmömpää on jos joku asiakas alkaa puolustella kusettavaa myyjää.
Eli asiakas saa kusettaa minkä ehtii, mutta myyjä ei? Olen eri mieltä mainoskampanjan "selkeistä" ehdoista.

En huomannut seuraavaa pointtia otetun esille kertaakaan ketjussa: liikkeet tuskin ottavat alekurapaskaa tai umpinaarmuisia pelejä vaihdossa muutenkaan, miksi nyt pitäisi? Kyllähän divarit ovat aina voineet valita, mitä vastaan ottavat. Siinä mielessä tarjouksen säännöt ovat veteen piirretty viiva.

Ja mikäli tulkinnanvaraa ei muka olisi, niin tuskin kukaan alaikäinen alelaaridyykkari tekee asian eteen mitään muuta kuin itkee foorumeilla, ettei pelejä otettu vastaan. Ei varmaan kannata odottaa vastaavia tarjouksia jatkossa - sitä saa mitä tilaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Eli kiikutit liikkeeseen alelaarin pelin muoveissa?

Jos näin, niin hyvä etteivät hyväksyneet.

En helvetissä!:eek: Kuinka tyhmänä oikein pidät?!
Kovassa käytössä ollut ilmestymisestä lähtien. Tarkoitin, ettei naarmuja edes vaivauduttu tarkistamaan, vaan peli tuli heti bumerangina takaisin, koska oli NHL 05. Ja nyt sinne kuitenkin eilen on otettu vastaan NHL 04.
Mielestäni tärkein asia tässä kampanjassa olisi asiakkaiden samanarvoisuus vaikkei muita sääntöjä olisikaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom