Vastaus: GameStop / EB Games
kauppari sanoi:
Joo Tampereella on aina se sama myyjä..
Minä olen kuullut kavereilta, että myyjä vaihtelee Tampereella.
Okei! Nyt sitten kävin itsekin liikkeessä tarkastamassa tilanteen. Vaikutti periaatteessa ihan asialliselta. MUTTA kyllähän se jotain jupisi NHL:stä ja PES:istä, että ne ei kelpaa. Eikä kelvannutkaan! Elikkäs nyt totesin itsekin karvaasti sen, että marinoissa on kuin onkin perää ainakin Tampereella! Kuitenkin NHL04:n ne hyväksyivät. Jopa osa naarmuisista peleistä kelpasi, muttei tietenkään kaikki, mikä on ymmärrettävää.
Eli yhdeksän peliä hyväksyttiin, viisi hylättiin ollen joko liian naarmuisia tai
väärää pelisarjaa.
Kannattaa muuten muistaa, kun on tullut noita välirahan maksamisia ja "ei käy":tä, että kampanjaflabassahan lukee, että "ei voida yhdistää muihin tarjouksiin". Eli kauppias voi sanoo että "ei käy", jos kyseessä on joku peli, jota ei vielä ole, tai joka on kalliimpi tai muussa tarjouksessa. MUTTA kauppias VOI halutessaan tehdä tästä poikkeuksen ja antaa vaikka kalliimman pelin 2 hintaan, mutta hänen ei ole pakko sitä tehdä, koska se on kampanjan ulkopuolella ja täysin fiilispohjalta voi mennä.
Ekseli sanoi:
Itse olen ainakin valmis maksamaan jopa tuota 74,90 peliltä vastaisuudessa jos vain palvelu jatkuu yhtä mukavana ja "maanläheisenä" kuin se on tähän mennessä tunnelin GameStop:ssa ollut. Eilenkin kun kyseisessä liikkeessä kävin niin myyjä kysyi heti että miltä yli viikko takaperin noutamani heavenly sword tuntui ja muutenkin kutsuu jo etunimeltä. Itse myöskin työskentelen asiakaspalvelu alalla ja tiedän että hyvä asiakaspalvelu tuo miehen/naisen uusinta käynnille paremmin kuin muutaman euron hinta ero kilpailevaan liikkeeseen.
Toi kuulostaa hyvältä. Valitettavasti Tampereella tilanne on toinen, ja myyjiltä on tullut suoraa päänaukomista. Ei minulle, mutta frendeille (he ovat aikuisia). GameStop tunnetaan ainakin jenkeissä kalliina ja huonon palvelun kauppana. Tosin siellä lähinnä siksi, että kauppiaat siellä eivät tunne pelejä kovin hyvin eikä heitä kiinnosta. Tämä ainakin on onneksi toisin täällä Suomessa vielä toistaiseksi.
ATomiH sanoi:
Ovatkos nuo olleet kuinka tarkkoja ohjekirjan löytymisen suhteen?
Toikin vaihtelee. Nyt viemissäni peleissä suurimmassa osassa oli ohjeet, mutta taisi olla yksi, jossa ei ollut ja se kelpasi. Minusta ohjekirjan puuttuminen on kuitenkin tässä tapauksessa käyvä hylkäämisperuste, sillä tavallaan silloinhan kyseessä ei ole
kolme käyettyä peliä, vaan
kolme puutteellista käytettyä peliä.