Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis saako 5 kappaleella PS2 pelejä 100e pois X0 tai PS3 hinnoista? Eli siis jos vien 10 saan 200e alennusta, vai voiko vain 5 peliä vaihtaa per konsoli?

Dmn sanoi:
Siis saako 5 kappaleella PS2 pelejä 100e pois X0 tai PS3 hinnoista? Eli siis jos vien 10 saan 200e alennusta, vai voiko vain 5 peliä vaihtaa per konsoli?
Et voi tuplata määriä ja sen myötä nostaa hyvityksen määrää.

Itse sain sen 100 pois Halo 3 konsolista, reilu meininki. :cool:

Wiking sanoi:
Et voi tuplata määriä ja sen myötä nostaa hyvityksen määrää.

Itse sain sen 100 pois Halo 3 konsolista, reilu meininki. :cool:
Liittyykö tämä alennus jotenkin päällä olevaan peli-tarjoukseen? Vai onko tämä joku ihan yleinen EB/GS-homma, että konsoleista saa 100 pois viidellä vanhalla pelillä?

VON sanoi:
Liittyykö tämä alennus jotenkin päällä olevaan peli-tarjoukseen? Vai onko tämä joku ihan yleinen EB/GS-homma, että konsoleista saa 100 pois viidellä vanhalla pelillä?

Mulle tästä antoi vinkin eräs Jumbon GS:n myyjistä.
En nyt viitsi henkilön nickiä tältä laudalta mainita ilman hänen lupaansa.
Ymmärtääkseni aivan julkinen homma ja en tiedä liittyykö mihinkään meneillä olevaan tämä tarjous.
Menkää ihmiset ostoksille ja naattikaa elämästä! :cool:

VON sanoi:

Itse olen ainakin käsittänyt, että kyseessä on ihan yleinen tarjous. Itse hankin Psp slim & liten samalla tavalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tampereella minulle sanottiin : "Ettei voi edes varata pelejä mitkä tulevat ennen 31.10, vaan pelit pitää ottaa hyllystä"

Ja hyllystä noita ei ole kiva ottaa, koska valikoima on todella kehno ainakin Tampereen myymälässä.

Myös Sellossa pelit pitää ottaa suoraan hyllystä. Ei varauksia enää tänään.

Luckyman sanoi:
Myös Sellossa pelit pitää ottaa suoraan hyllystä. Ei varauksia enää tänään.

Kun käytäntö muuttui tällaiseksi niin saako edes jo julkaistuja pelejä varattua? Siis jos niitä ei hyllystä löydy...

Asematunnelissa sanottiin "Julkaistuja pelejä ei voi varata, mutta tulossa olevia voi"

Onneksi itseäni tämä uusi käytäntö ei haitannut.

Kettu^ sanoi:
Asematunnelissa sanottiin "Julkaistuja pelejä ei voi varata, mutta tulossa olevia voi"

Onneksi itseäni tämä uusi käytäntö ei haitannut.
jotenkin tommoinen lause on tullut minullekin GS Jumbossa, että ei voi varata julkaistuja pelejä, mutta voi varata julkaisevia pelejä.

Kuitenkin voit käydä tekemässä varauksen pelistä joka koneelta heiltä tulevista löytyy ja ainakin vielä pari tuntia sitten jumbossa onnistui.( "TÄRKEÄÄ" jos et jaksakkaan odottaa sitä tai se venyy ja venyy niin voit vaihtaa sen olemassa oleviin peleihin myöhemmin). eiköhän tällä voi halukkaat kiertää tuota sääntöä (tosin varaamaan uutuuksia et pysty ) mutta kukapa meistä ihan tarkkaan tietää mitä esim ensi keväänä on tulossa jos vaikka arvostelut tai pelaaja kolleegat lyttäävät tilaamasi pelin? Tulipa samalla tarkistettua että ainakin tänään jumbosta sai vielä varattua ensi vuoden puolella tulevia pelejä. tuntuu tietty epäreilulta tamperetta ja turkua kohtaan kun siellä asenne on tuo. (jos kerran iso-omenakin jo niin kauanko kestää ennenkuin jumbossakin huvi loppuu? maanantaihin?...)

Taisi tulla liian kalliiksi yritykselle tuo systeemi kokonaisuudesssa kun kesken kaiken muuttavat asioita haluamaansa suuntaan. toki myönnettävä on että heillä on aika vapaat kädet muutta sitä mihin voi vaihtaa vaikka muuten onkin mustaa valkoisella tarjouksesta.

Pelikonsolin vaihdossa ekasta viidestä pelistä saa 100 e. seuraavat hinnoitellaan normaalin vaihtohinnan mukaan ,esim. mukanani olleet 12 peliä olivat sen vaihtokurssin mukaan arvoltaan n.68 euroa joten kannatti ehkä tarjousta hyödyntäen ostaa uusia pelejä (4kpl.) jotka myymällä tavalla tai toisella varmaan saan enemmän kasaan kun sen 68,- + 4,- vaihtohinta.
tarjous kuulemma myös on sellainen joka ei liity muuhun kamppanjaan mitenkään ja on pysyvä??? Kuinka pysyvää mikään tässä mailmassa on, sen päätelköön jokainen itse.

Onko nykykoneiden pelien vaihdosta jotain "vakiohintaa" tai vaihtosuhdetta uusiin peleihin tai koneisiin?

dino67 sanoi:
Kuitenkin voit käydä tekemässä varauksen pelistä joka koneelta heiltä tulevista löytyy ja ainakin vielä pari tuntia sitten jumbossa onnistui.( "TÄRKEÄÄ" jos et jaksakkaan odottaa sitä tai se venyy ja venyy niin voit vaihtaa sen olemassa oleviin peleihin myöhemmin). eiköhän tällä voi halukkaat kiertää tuota sääntöä (tosin varaamaan uutuuksia et pysty ) mutta kukapa meistä ihan tarkkaan tietää mitä esim ensi keväänä on tulossa jos vaikka arvostelut tai pelaaja kolleegat lyttäävät tilaamasi pelin? Tulipa samalla tarkistettua että ainakin tänään jumbosta sai vielä varattua ensi vuoden puolella tulevia pelejä. tuntuu tietty epäreilulta tamperetta ja turkua kohtaan kun siellä asenne on tuo. (jos kerran iso-omenakin jo niin kauanko kestää ennenkuin jumbossakin huvi loppuu? maanantaihin?...)

Taisi tulla liian kalliiksi yritykselle tuo systeemi kokonaisuudesssa kun kesken kaiken muuttavat asioita haluamaansa suuntaan. toki myönnettävä on että heillä on aika vapaat kädet muutta sitä mihin voi vaihtaa vaikka muuten onkin mustaa valkoisella tarjouksesta.

Pelikonsolin vaihdossa ekasta viidestä pelistä saa 100 e. seuraavat hinnoitellaan normaalin vaihtohinnan mukaan ,esim. mukanani olleet 12 peliä olivat sen vaihtokurssin mukaan arvoltaan n.68 euroa joten kannatti ehkä tarjousta hyödyntäen ostaa uusia pelejä (4kpl.) jotka myymällä tavalla tai toisella varmaan saan enemmän kasaan kun sen 68,- + 4,- vaihtohinta.
tarjous kuulemma myös on sellainen joka ei liity muuhun kamppanjaan mitenkään ja on pysyvä??? Kuinka pysyvää mikään tässä mailmassa on, sen päätelköön jokainen itse.
Vielä lisäys tosta säännöstä. Soitin taas sinne Jumboon ja kyseli säännöstä tarkemmin. Niin vastaus oli, että "kyllä tulevia pelejä saa varata, kute Time Crisis 4, Call of duty 4 jne, mutta ei voi enään varata peleja jotka ovat julkaistuneet, kuten NHL 08, FIFA 08 jne."Että tämä on niiden uusi sääntö. Ja kyselin perään
- miksi sitten Tampere,Turku ja Espoossa on sitten erilainen sääntö, että ei voi varata mitään pelejä enään vaan niitä mitä hyllystä löytyy? vastauksia on tullut: "joko sääntö on vedetty hihasta tai sitten on väärinkäsitys"

Pöh, noudin eilen Gamestopista ennakkotilaamani HL2: Orange Boxin PC:lle.

Harmikseni se oli ruotsinkielinen versio. Katselin kaupan hyllyjä tänään ja siellä tosiaan on vain ruotsinkielisiä Orange Boxeja. En ole vielä avannut peliä muoveista, jospa sen saisi vaihtaa suomenkieliseen vastaavaan jossain vaiheessa.

Onko joku muu pettynyt vastaavalla tavalla?

psuli sanoi:
Pöh, noudin eilen Gamestopista ennakkotilaamani HL2: Orange Boxin PC:lle.

Harmikseni se oli ruotsinkielinen versio. Katselin kaupan hyllyjä tänään ja siellä tosiaan on vain ruotsinkielisiä Orange Boxeja. En ole vielä avannut peliä muoveista, jospa sen saisi vaihtaa suomenkieliseen vastaavaan jossain vaiheessa.

Onko joku muu pettynyt vastaavalla tavalla?
öö, minun mielestä että peli ei ole mitään erilaista kuin se että kotelo ja ohjekirja on ruotsinkielinen, eikä peli ole erilainen suomiversiosta :rolleyes:

aleksi0 sanoi:
öö, minun mielestä että peli ei ole mitään erilaista kuin se että kotelo ja ohjekirja on ruotsinkielinen, eikä peli ole erilainen suomiversiosta :rolleyes:
Eikös ainakin Team Fortressissa ole tekstit juurikin tuolla kielellä. Olen ainakin nähnyt screenshotteja, joissa on suomenkieliset tekstit. Eli tässä tapauksessa ne olisivat sitten ruotsiksi.

Esim:
http://www.v2.fi/images/games/screenshots/787/full38.jpg

Tiedä häntä. :)

psuli sanoi:
Eikös ainakin Team Fortressissa ole tekstit juurikin tuolla kielellä. Olen ainakin nähnyt screenshotteja, joissa on suomenkieliset tekstit. Eli tässä tapauksessa ne olisivat sitten ruotsiksi.

Esim:

hehe:cool: miksi et sanonnut että haluat suomenverion :rolleyes: silloin ne yrittävät vaihtaa tilalle sitten joskus :p . minä ainakin sain suomenversion kun kyselin Fifa 08 kohtassa:D

psuli sanoi:

Esim:

Luulisi, että tuotakin voi muuttaa millä kielellä ne näkyy. Tuskin on niin kömpelöä settiä kyseessä.

aleksi0 sanoi:
hehe:cool: miksi et sanonnut että haluat suomenverion :rolleyes: silloin ne yrittävät vaihtaa tilalle sitten joskus :p . minä ainakin sain suomenversion kun kyselin Fifa 08 kohtassa:D
Enhän minä typerys tiennyt että siitä on tulossa noinkin monikielinen mediapläjäys. :p Oletin että se olisi automaagisesti englanninkielinen.

Eihän pelikeräilijä voi arvostaa hyllyllä ruotsinkielisillä kansiteksteillä varustettua peliä. :D

Noh, pitänee käydä kyselemässä vaihtoa kohtapuolin.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom