Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

paahtis sanoi:
Mihis itäkeskuksessa tämä liike on tulossa? Ei ainakaan Free Record shopin tilalle, niinkuin aiemmin joku taisi mainita.

Jälleen kerran joudun kehottamaan lukemaan viestiketjun otsikon. :) Ikkunat on jo tapetoitu uudesta liikkeestä kertovin mainosjulistein ja remonttihenkilöt ovat paikalla, joten loppusuoralla ollaan.

(Ja kiitos Kurimukselle typon havaitsemisesta, korjasin virheen.)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

paahtis sanoi:
Mihis itäkeskuksessa tämä liike on tulossa? Ei ainakaan Free Record shopin tilalle, niinkuin aiemmin joku taisi mainita.

Lue se 1. viesti. Sen mukaan rempassa olevan metro sisäänkäynnin naapuriin ennakkotietojen mukaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordis07 sanoi:
Kyllä 100 alennuksen saa PS3:sta ainakin Ison Omenan Gamestopissa ja pitäis olla voimassa kaikkialla muuallakin.

Hyvä kuulla. Noh varmuuden vuoks otan rahat ps3:seen jos vaikka sellainen nappaan mukaani :) Paljos EBgamesissa nyt se 40g versio maksaa? 480?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Outoa kyllä, jos joku ei ole saanut varata pelejä tuon tarjouksen avulla.

Sillä tulin juuri Tampereen GameSpotista, jonne vein siis 3 PS2 - peliä + 1 euron, ja sain varattua Ratchet & Clank Future: Tools of Destructionin PS3:lle.

Ja taas mulle oltiin niin ystävällisiä. Se myyjä muuten tunsi mun naaman, muttei muistanut nimeä, koska kysyi heti, että millä nimellä olin varannut ne edelliset pelit :D

Samalla se sanoi, että varaamani PES 2008 tulee joko huomenna tai ylihuomenna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tällä viikolla pojalta lähtee varaukseen sigstar ja time crisis 4 varaukseen :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voiko siis Turussa vaihtaa 3 vanhaa PS2 peliä yhteen uuteen? Voihan huomenna vaihtaa PES08:iin ne 3 peliä? :p
Asiantuntijat huomio.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Antidote sanoi:
Voiko siis Turussa vaihtaa 3 vanhaa PS2 peliä yhteen uuteen? Voihan huomenna vaihtaa PES08:iin ne 3 peliä? :p
Asiantuntijat huomio.
Jos se huomenna julkaistaan ja heillä on sitä.
niin ja muista se 1 myös :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

aleksi0 sanoi:
tällä viikolla pojalta lähtee varaukseen sigstar ja time crisis 4 varaukseen :D
Vaikuttaa siltä, että myymälöille on opastettu ettei varauksia enään oteta :( Sellossa ei ainakaan pysty eikä parissa muussakaan kuulemma.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Lahteenkin tulee gamestop keväällä 2008, kun kauppakeskus Trion korjaus valmistuu. Tämän tiesivät kertoa Jumbon gamestopissa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eddy93 sanoi:
Outoa kyllä, jos joku ei ole saanut varata pelejä tuon tarjouksen avulla.

Sillä tulin juuri Tampereen GameSpotista, jonne vein siis 3 PS2 - peliä + 1 euron, ja sain varattua Ratchet & Clank Future: Tools of Destructionin PS3:lle.

Ja taas mulle oltiin niin ystävällisiä. Se myyjä muuten tunsi mun naaman, muttei muistanut nimeä, koska kysyi heti, että millä nimellä olin varannut ne edelliset pelit :D
Jep. Mulle sanoi myyjä tänään, että heille palasi tämä käytäntö juuri takaisin. 12peliä oon ostanut/varannut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

hynde sanoi:
Lahteenkin tulee gamestop keväällä 2008, kun kauppakeskus Trion korjaus valmistuu. Tämän tiesivät kertoa Jumbon gamestopissa.

Tuolloin vasta :( Noh hyvä tietää että liike edes tulee. Jättäisinköhän sittenkin PS3:n oston keväämmäksi. Mutta hei paljon 40g PS3 maksaa EBgamesissa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eipä ollut itselläni mitään ongelmia kun kävin Turun liikkeessä. Vaihdossa annoin kasan PS2 pelejä ja varasin XO:lle PES 08, Guitar Hero 3 + kitara ( pystyi maksamaan sen ylimenevän osuuden), mukaan Bioshock ja Skate.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

T4iZuuni sanoi:
...Mutta hei paljon 40g PS3 maksaa EBgamesissa?
479 ja viidellä käytetyllä PS2 tms. pelillä 100 pois hinnasta. Kaveri käytti hyväkseen tarjousta ja haki Rovaniemen Gamestopista PS3:n 379 hintaan. Kyseinen tarjous on muuten voimassa enää tämän kuun loppuun saakka, joten kipikapi Gamestoppiin, jos 379 hintainen PS3 kiinnostaa.

Itse hain tänään Gamestopista vaihtopeleillä 7 uutta PS3 peliä ja pistin melkein vastaavan verran varaukseen. Kaikki käytetyt pelit otettiin mukisematta vastaan, vaikka messissä oli vanhempia NHL-pelejäkin jne. Pitää kyllä nostaa hattua näille loistaville kampanjoille ja Gamestopille. Tietääpähän missä peliliikkeessä tulee jatkossakin asioitua! :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

RickyB sanoi:
Jep. Mulle sanoi myyjä tänään, että heille palasi tämä käytäntö juuri takaisin. 12peliä oon ostanut/varannut.
Tampereelta voi varata taas tulevia pelejä? :O
Sanoisinko notta KOMEETA
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

RickyB sanoi:
Jep. Mulle sanoi myyjä tänään, että heille palasi tämä käytäntö juuri takaisin. 12peliä oon ostanut/varannut.
tuskinpa sellon gamestoppiin tulee :( niillä tuskin varauskäytäntö palaa, kun lattiat ovat täynnä pelejä..

Kertokaas mitä ostan, kun ei voi enään varata ja minulla on

Resistance
motorstorm
eye of judgment
the darkness
heavenly sword


Olisiko sega rally, skate ja stuntman hyviä ?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuoreet kuulumiset Omenan liikkeestä:
- voi varata vielä julkaisemattomia pelejä, julkaistuja pelejä ei voi varata
- hyllyssä oli ainakin Conan, Skate, FIFA 08 ja PGR 4
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

LaazRockit sanoi:
Eipä ollut itselläni mitään ongelmia kun kävin Turun liikkeessä. Vaihdossa annoin kasan PS2 pelejä ja varasin XO:lle PES 08, Guitar Hero 3 + kitara ( pystyi maksamaan sen ylimenevän osuuden), mukaan Bioshock ja Skate.

Mitäs helkuttia, vaihtelevatko nämä käytännöt tosiaan päivien mukaan kun Tampereenkin liikkeestä sanotaan että nyt taas saa varailla? Diipa daa, aika touhua. Täytyy nyt katsoa vieläkö eksyisi jonkun paikkakunnan Gamestoppiin ennen kuun loppua, ehkä kolme peliä kuitenkin raaskisi viedä vaihtoon...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Huomenna lähtee 12 peliä vaihtoon, toivotaan että Asematunnelista vielä pelejä löytyy...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom