Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

AeshmA sanoi:
Itse tuolta varasin vain Assassin's Creedin ja CoD4:n 360:lle. Kummastakaan ei ollut listoilla collector's editionia :(
Itse kuulin kiertoteitse, että tuosta Assassins Creedistä tulee Collectors edition ja niitä jaetaan ensimmäiseksi varanneille, koska hinta mukamas pysyy alle tuon tarjoushinnan. Eli ensimmäiset onnekkaat saattavat yllättyä mukavasti, kun menevät hakemaan omaansa pois.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Lepi sanoi:
Minä ainakin varasin vielä eilen kaksi peliä tulevista julkaisuista? Vai tarkoititko varausta jo julkaistuista peleistä?
Asioin eilen kampanjan viimeisenä päivänä Turun Gamestopissa vähän klo17 jälkeen. Tunnin verran oli jonoa vielä siinäkin vaiheessa. :D

- Lepi


no voi perhana, meikäläistä on sitten syrjitty ja kahteen kertaan vielä, tuli itselleni kylmä ei noihin tuleviin julkaisuihin kun ajattelin varata. höhhöh, melko vaihtelevaa touhua sitten, näin meitä rokkareita syrjitään, pÖrkele:mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eipä asia selvinnyt kun se kauppa ilmeisesti sijaitsee yhdellä ulkopuolisilta suljetulla käytävällä (remonttia pukkaa) ja niitä tiloja ei pahemmin sieltä kaukaa näe.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Linkitänpä vielä tännekin murojen tuntoja Gamestopin vaihtokampanjan loppumetreiltä. Siteeraan Jimin aloitusviestin:

Onkohan muita kanssamurottajia joita toi liike on pissinyt silmään. Ryminällä markkinoille ja hienoja avajaistarjouksia, joita ei kumminkaan ei käytännössä ole. Tarjouksena oli esim. vie 2 kpl 360 pelejä niin saat eurolla uuden. Kuitenkin ainakin tre liikkeestä on vaikea ostaa pelejä kun ne ovat kokoajan "tilapäisesti loppu", veikkaan että kun tarjous loppuu 31.10 niin yllättäen tiskit notkuu taas uusia pelejä.
Itselle on suoraan puhelimessa valehdeltu useaan otteeseen, viimeksi eilen jolloin riitti... Soitin eilen tre 1001. kerran ja kysyin joko sitä Colin Mcrae Dirtiä olis tullu, "ei ole nyt varastossa, mut tule tekemään varaus niin saat sen eurolla sitten kun niitä tulee varastoon". No minähän ajelen Nääsvilleen, mikä osoittautui 100 km turhaksi reissuksi. Menin tekemään varausta niin todettiin "ei se kyllä käy, käy vain tuleviin peleihin varausten teko". Kerroin mitä puhelimessa oli kerrottu ja kerroin turhasta ajomatkasta, ei edes pahoittelua tai anteeksipyyntöä, puhumattakaan että olisi tehty asian eteen jotain. Näin saatiin aikaan yksi ihminen, joka ei edes kuse siihen suuntaan. Helpottipa, perkele.

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t508685

Ilmeisestikin tuo täältäkin moneen kertaan tuttu Tampereen myymälä on tosiaan se suurin tekijä ketjun PR-ongelmien takana.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Xbugs sanoi:
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t508685

Ilmeisestikin tuo täältäkin moneen kertaan tuttu Tampereen myymälä on tosiaan se suurin tekijä ketjun PR-ongelmien takana.

Enpä ihmettele. Tai lähinnä ainakin tämä yksi myyjä. Ei minkään asteista asiakaspalvelu alttiutta. Muitten myyjien kanssa asiointi oli sujuvaa ja muutenkin hoitui ystävällisissä merkeissä, mutta tämä yksi kaveri oli harvinaisen ikävä tapaus.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

lostis sanoi:
Itse kuulin kiertoteitse, että tuosta Assassins Creedistä tulee Collectors edition ja niitä jaetaan ensimmäiseksi varanneille, koska hinta mukamas pysyy alle tuon tarjoushinnan. Eli ensimmäiset onnekkaat saattavat yllättyä mukavasti, kun menevät hakemaan omaansa pois.

Mä varasin Assassin's Creedin tiistaina ja myyjä sanoi, että collectors edition on vain niille jotka ehtivät sen hakemaan ennen muita. Eli ei mitään järjestystä pitäisi olla ketkä sen saa ja ketkä ei. Nopeat syövät hitaat meiningillä mennään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

DemonWithin sanoi:
Ainakin Ison Omenan Gamestopissa oli tänään tuossa seitsemän jälkeen ihan hyvin jonoa. Myyjän kanssa vähän naureskeltiinkin, että on vissiin ollut pitkä päivä :D. Tästäkin huolimatta oli kuitenkin huumori säilynyt ja loistavaa palvelua tuli taas. Varattua tuli Mass Effect sekä Ace Combat 6, molemmat Xbox 360:lle.

On muuten varsin viehkeännäköinen vaaleahiuksinen myyjätär tuolla Ison Omenan liikkeessä... Hmmm... :rolleyes:


ite kattelin kanssa tuota myyjätärtä, Oli raukka aika paniikissa ku tuli ongelmia jonkun asiakkaan kanssa pelien vaihdoista. ja toisella myyjällä ei ollut aikaa neuvoa, ja jonokin ylsi jo ulos kaupasta. :)

Ite kävin vaihtamassa assasin creedin 360 version ps3 ja mainiosti onnistu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

DaViltsu sanoi:
Mielenkiintoinen mielipide. Aika paljon toiset näemmä ovat valmiita maksamaan hyvästä palvelusta. Onhan se tietysti hyvä, että näin on.
Mutta itse kyllä jatkossakin tilaan aluevapaat uutuuspelit ulkomailta (~35e kpl) ja aluekoodatut huutonetistä tms. sitten käytettynä. En edes harkitse maksavani tuollaisia ökyhintoja mitä esim. EBgames viljelee, tai mikä tahansa suomalainen pelikauppa. Palvelu on aina pelannut moitteettomasti verkkokaupoissa asioidessa eikä siitä ole tarvinnut maksaa ylimääräistä.
Makunsa ja mielipiteensä kullakin mutta itse ostan sieltä mistä halvimmalla saadaan.
Luottokortti kun löytyy niin tietysti tilaan tietyt pelit ulkomailta kun ne halvalla saa mutta mitään netissä pelattavaa peliä en enään osta NTSC julkaisuna kun ei onnistunut Call of duty 3 eikä Fight night round 3 pelien nettipeli ilman ainaista katkomista kun se automaattisesti ohjasi jenkki servuille... Eikä tässä tapauksessa ole edes kaistasta kyse kun on 10mb yhteys.

Mitä tulee suomesta ostamiseen niin en ole niin pihi ettenkö asioisi kaupassa mistä saa kunnon palvelua ja tietämystä. Ja mitä verkkokaupan palveluun tulee niin sitä ei voi sanoa hyväksi palveluksi jos pitää jonotusnumero ottaa kuten allekirjoittanut joutui kun halusi kysyä vain missä HDMI kaapelit oli kun ei ollut siellä missä kyltti näytti... Näin nykypäivänä ihmiset haluavat hyvää palvelua JA halpaa tavaraa samaan pakettiin mikä todella harvoin kulkee käsi kädessä. Taitaa täällä vielä olla sen verta nuoriakin etteivät ymmärrä kanta-asiakkuuden arvoa ja nyt ei ole kyse kanta-asiakas kortista... Mutta tämähän ei vähimmässäkään määrin ole mielipidekysymys :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ekseli sanoi:
Luottokortti kun löytyy niin tietysti tilaan tietyt pelit ulkomailta kun ne halvalla saa mutta mitään netissä pelattavaa peliä en enään osta NTSC julkaisuna kun ei onnistunut Call of duty 3 eikä Fight night round 3 pelien nettipeli ilman ainaista katkomista kun se automaattisesti ohjasi jenkki servuille... Eikä tässä tapauksessa ole edes kaistasta kyse kun on 10mb yhteys.

Mitä tulee suomesta ostamiseen niin en ole niin pihi ettenkö asioisi kaupassa mistä saa kunnon palvelua ja tietämystä. Ja mitä verkkokaupan palveluun tulee niin sitä ei voi sanoa hyväksi palveluksi jos pitää jonotusnumero ottaa kuten allekirjoittanut joutui kun halusi kysyä vain missä HDMI kaapelit oli kun ei ollut siellä missä kyltti näytti... Näin nykypäivänä ihmiset haluavat hyvää palvelua JA halpaa tavaraa samaan pakettiin mikä todella harvoin kulkee käsi kädessä. Taitaa täällä vielä olla sen verta nuoriakin etteivät ymmärrä kanta-asiakkuuden arvoa ja nyt ei ole kyse kanta-asiakas kortista... Mutta tämähän ei vähimmässäkään määrin ole mielipidekysymys :)

No itsellä ei ole NTSC -pelien kanssa ollut ongelmia, joten tuohon asiaan en osaa sanoa mitään.

Pointtina minulla tässä oli se, että nimenomaan PELIEN ostamisessa en tarvitse kummoistakaan palvelua. Ja todellakin olen pihi, kun ostan pelejä. Aina sen halvimman vaihtoehdon koitan löytää. Taidat itse olla rahamiehiä, joten ymmärrän hyvin, että annat suuremman painoarvon hyvälle palvelulle kuin minä.

Tuota jonotusnumero -juttua en oikein ymmärrä. Oletko asioinut Verkkokauppa.com:in myymälässä vai mitä mahdat tarkoittaa? Ko. firmasta ei paljon ole kokemuksia ja edelleen, suosin pääosin nettikaupoissa asiointia.

Minusta se on mielipidekysymys ostaako pelin halvalla netistä vai kalliilla pelimyymälästä henkilökohtaista palvelua saaden.

Ja tämähän on vain minun mielipiteeni. Jokainen tehköön oikeaksi katsomallaan tavalla ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pilipali sanoi:
Mä varasin Assassin's Creedin tiistaina ja myyjä sanoi, että collectors edition on vain niille jotka ehtivät sen hakemaan ennen muita. Eli ei mitään järjestystä pitäisi olla ketkä sen saa ja ketkä ei. Nopeat syövät hitaat meiningillä mennään.
Ainakin asematunnelissa on homma toiminut varausjärjestyksen mukaan. Halo3:n collectors edition sain ne jotka sen kerkes ekana varaamaan ja ovat monasti sanoneet, että laittavat varaukset ihan nimellä sivuun (ja ottavat ne järjestyksessä). Toki jossain muualla saatetaan toimia toisin, mutta itse näen tuon varausjärjestyksessä jaon ihan oikeutettuna.

edit: tosin varmasti olen julkasupäivänä kyselemässä omaa kappalettani.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nikki sanoi:
no voi perhana, meikäläistä on sitten syrjitty ja kahteen kertaan vielä, tuli itselleni kylmä ei noihin tuleviin julkaisuihin kun ajattelin varata. höhhöh, melko vaihtelevaa touhua sitten, näin meitä rokkareita syrjitään, pÖrkele

Heh, ikävämpi juttu. Toisaalta mistäs tiiät miltä minä näytän, rokkari tai ei. :D

Jos jotain kehitettävää tuossa EB/GS:n systeemissä pitäisi keksiä, niin useamman pelin varanneena olisi kiva nähdä ne tulevien pelien julkaisupäivät ja itselle varatut pelit k.o. lafkan sivuilta. Tällaisia sähköisen kaupan systeemejä kun on todella monella firmalla nykyään.

Muutenkin Suomen nettisivut ovat osaltaan hiukan vaiheessa mm. yhteystiedot / myymälähaku.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kuulemma myös NFS:pro Streetin ennakkotilaajat saa jonkun lisäauton peliin, olikohan se ny impreeeeza vai mikä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Avisop sanoi:
Kuulemma myös NFS:pro Streetin ennakkotilaajat saa jonkun lisäauton peliin, olikohan se ny impreeeeza vai mikä.

Nimenomaan, Subaru Impreza WRX :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pilipali sanoi:
Mä varasin Assassin's Creedin tiistaina ja myyjä sanoi, että collectors edition on vain niille jotka ehtivät sen hakemaan ennen muita. Eli ei mitään järjestystä pitäisi olla ketkä sen saa ja ketkä ei. Nopeat syövät hitaat meiningillä mennään.

No perkule! Onko tiedossa yöjulkaisu vajaan kahden viikon päästä vai pitääkö sinne rynniä koulusta lintsaten kyynärpää edellä klo9? :p
Olisihan se Collector ihan mukava... :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Flagg sanoi:
Eipä asia selvinnyt kun se kauppa ilmeisesti sijaitsee yhdellä ulkopuolisilta suljetulla käytävällä (remonttia pukkaa) ja niitä tiloja ei pahemmin sieltä kaukaa näe.

Ei näköjään ainakaan tämän päivän Karjalaisessa ollu mitään mainintaa että olisi aukeamassa huomenna. Tai ei ainakaan siinä kaikkien kauppojen listassa ollut. Kiva ois kyllä tietää että millon on aukeemassa ja tulisko se tarjous sit tännekkin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko muuten kellään minkäänlaista kuvaa montako peliä tuonne tampereen Stoppiin tulee yleensä julkkaripäivinä, ja ennakkovarataanko pelejä yleensä monia? Vajaa viikko si kävin ennakkovaraas CoD 4:n PS3:lle, ja "vähän" jänskättää saanko sen perjantaina...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Muntu sanoi:
Onko muuten kellään minkäänlaista kuvaa montako peliä tuonne tampereen Stoppiin tulee yleensä julkkaripäivinä, ja ennakkovarataanko pelejä yleensä monia? Vajaa viikko si kävin ennakkovaraas CoD 4:n PS3:lle, ja "vähän" jänskättää saanko sen perjantaina...

No jotensakkin rankka veikkaus, että tarjouksen pohjilta pelejä on varattua reippaamman puoleisesti. Eli veikkaan, että olet vähän heikoilla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tomsu sanoi:
Ei näköjään ainakaan tämän päivän Karjalaisessa ollu mitään mainintaa että olisi aukeamassa huomenna. Tai ei ainakaan siinä kaikkien kauppojen listassa ollut. Kiva ois kyllä tietää että millon on aukeemassa ja tulisko se tarjous sit tännekkin.

Pitää vielä huomenna käydä nuuskimassa tilannetta, jos sinne remontissa olevan gamesin liikkeen luokse nyt pääsee niin kysäsen niiltä työmiehiltä että millon valmistuu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Niin ei tosiaan ollu tämän päivän Karjalaisessa kyseisen liikkeen nimeä. Olishan se ihan kiva, jos se nyt saataisiin avattua. Tai sitten koko homma on humpuukkia eli koko liikettä ei avata Joensuussa:mad:.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom