Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tiong sanoi:
Onko tietoa Asematunnelin SMG ja Assassin's Creed -varastotilanteesta? Huomenna pitäisi käydä hakemassa kolme Galaxyä ja yksi AC. Kampista varmaan luulisi löytyvän, jos tekee lahjakorttitempun?

Nimimerkillä viimeinen Helsingin reissu tänä vuonna.

Jees, molempia löytyi ja nyt on kaikki varatut pelit haettu pois. Vielä kerran kiitoksia Gamestopille tuosta tarjouksesta :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

mortsu sanoi:
Voi p* kun oli huono ajotus tänään. Käväisin kysymässä sitä vaihtotarjouksella varatun pelin vaihtoa toiseen tampereella. Tiskillä oli kaksi myyjää. Esitin kysymyksen toiselle niistä ja vastas että "eiköhän se kyllä juu onnistu". Alko siinä naputtaan koneella jtn kun toinen sit avas suunsa siinä vieressä. "luen tässä just uusia ohjeita ja täällä sanotaan että niin ei saa enään tehdä" tms. :confused: Että ei sitten siinä putiikissa enään se onnistu. Mielellään olisivat kuullemma niin tehneet, mutta pomot eivät enää anna.. :cool:

Sama täällä. Tänään (tai siis eilen) kävin päivällä liikkeessä ja yritin vaihtaa Colin McRae Dirt-varauksen PGR4:ään. Alunperin tuossa oli sattunut muutenkin virhe. PGR4:n halusin varata, mutta olivat jostain syystä vahingossa DiRtin laittaneet varaukseen. Huomasin kyllä virheen jo pari viikkoa sitten, mutta en viitsinyt soittaa asiasta vaan päätin vaihtaa pelin toiseen sitten paikanpäällä. Yritin tänään siis vaihtaa varausta, mutta ei kuulemma onnistunut, koska eilen, perjantaina, oli tullut sähköpostiviesti, jossa tämä kiellettiin. :(
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tomsu sanoi:
Joensuun liike aukeaa ensi viikolla joku päivä. Ja tää tieto on suht varmasta paikasta.... Nyt vaan odottelemaan tuleeko tarjouksia tänne päin...

Toivotaan että tietolähteesi sitten on oikeassa, onhan tätä kaupan avaamista jo pitkään odoteltukkin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Flagg sanoi:
Toivotaan että tietolähteesi sitten on oikeassa, onhan tätä kaupan avaamista jo pitkään odoteltukkin.

Kertokee minulle missä tuo liike tulee tarkalleen sijaitsemaan? Kahdesti olen nyt Myy:ssä pyörähtänyt ja yrittänyt sitä sieltä bongata, mutta eipä ole näkynyt...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No siis kannattaako mun viedä sinne ne kaksi xbox-360 peliä. Saako sieltä sen uuden pelin 10 eurolla, kun vielä kaksi uuden sukupolven peliä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

venalaine sanoi:
Kertokee minulle missä tuo liike tulee tarkalleen sijaitsemaan? Kahdesti olen nyt Myy:ssä pyörähtänyt ja yrittänyt sitä sieltä bongata, mutta eipä ole näkynyt...

Kirjatorin vastapäätä
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tomsu sanoi:
Joensuun liike aukeaa ensi viikolla joku päivä. Ja tää tieto on suht varmasta paikasta.... Nyt vaan odottelemaan tuleeko tarjouksia tänne päin...

Aika hiljaista näytti olevan vielä tänään. Liiketila oli täynnä kaikennäköistä rakennustauhkaa eli aika vauhdilla saavat pykätä mikäli puoti on pystyssä vielä tällä viikolla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitenkäs Lahdessa ? Täällä oli freerecordshop, mutta pulju meni kiinni eikä GameStopia ole näkynyt. Itse luulin, että Trion avajaisten yhteydessä olisi nähty uusi kauppakin, mutta ilmeisesti Trion uusi puoli on pelkästään naisille suunnattu (kenkä ja vaateliikkeitä pullollaan)... Nyt peliostoksissaan joutuu tyytymään joko puolenkuunpeleihin tai internetiin (marketit ja Anttilat ovat yök yök...)... Onneksi Helsinki on lähellä... Koska ei täällä landella mitään ole :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Baron sanoi:
Mitenkäs Lahdessa ? Täällä oli freerecordshop, mutta pulju meni kiinni eikä GameStopia ole näkynyt. Itse luulin, että Trion avajaisten yhteydessä olisi nähty uusi kauppakin, mutta ilmeisesti Trion uusi puoli on pelkästään naisille suunnattu (kenkä ja vaateliikkeitä pullollaan)... Nyt peliostoksissaan joutuu tyytymään joko puolenkuunpeleihin tai internetiin (marketit ja Anttilat ovat yök yök...)... Onneksi Helsinki on lähellä... Koska ei täällä landella mitään ole :D
Kuten ensimmäisestä viestistä käy ilmi, myös Trion Free Record Shopin tiloihin tulee GS.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

venalaine sanoi:
Kertokee minulle missä tuo liike tulee tarkalleen sijaitsemaan? Kahdesti olen nyt Myy:ssä pyörähtänyt ja yrittänyt sitä sieltä bongata, mutta eipä ole näkynyt...

Kirjatoria vastapäätä kultanallen vieressä ja on vielä kiinni ja ei näy kylttiä tai mitään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

shield sanoi:
X360:n Assassin's Creed oli loppu, PS3 -versiota löytyi.
Muita listaamiasi taisi olla, ainakin muutama henkilö siellä GH:ta ja PES:ia kanteli.
Zeldoja oli n. 6 kpl.

Liike oli kohtuukokoinen ja valikoima yllättävän hyvä. Käytettyjä pelejä oli runsaasti kaikille konsoleille.

Tuolla ei siis ole enää mitään tarjousjuttuja voimassa? Oliko tuo pelitarjous jopa sunnuntaihin asti voimassa? Damn! Kuulin paikasta vasta tänään?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

enkine sanoi:
Tuolla ei siis ole enää mitään tarjousjuttuja voimassa? Oliko tuo pelitarjous jopa sunnuntaihin asti voimassa? Damn! Kuulin paikasta vasta tänään?

Sunnuntaihin asti oli voimassa, tai siis näin minulle naismyyjä perjantaina kertoi.
Kannattaa käydä paikan päällä kysymässä, mikä on tilanne.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tampereelle Hämeenkatu 17 (Vanhan Montun yläpuolelle) katutasoon on tänään avattu Tampereen toinen Gamestop. Avajaistarjous ilmeisesti tämän viikon ajan -10% pelien hinnasta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Baron sanoi:
Mitenkäs Lahdessa ? Täällä oli freerecordshop, mutta pulju meni kiinni eikä GameStopia ole näkynyt. Itse luulin, että Trion avajaisten yhteydessä olisi nähty uusi kauppakin, mutta ilmeisesti Trion uusi puoli on pelkästään naisille suunnattu (kenkä ja vaateliikkeitä pullollaan)... Nyt peliostoksissaan joutuu tyytymään joko puolenkuunpeleihin tai internetiin (marketit ja Anttilat ovat yök yök...)... Onneksi Helsinki on lähellä... Koska ei täällä landella mitään ole :D

Hesassa sanottiin, että ensivuoden alussa tulisi. Pitänee varmuuden vuoksi tarkistaa kauppa aina kun käyn triossa, vaikken enään siellä paljoakaan hengaile juuri noitten "naisten" liikkeiden takia...
Hei ei Lahti ole lande!
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

T4iZuuni sanoi:
Hesassa sanottiin, että ensivuoden alussa tulisi.
...
Hei ei Lahti ole lande!

Paha offtopic, mutta vain landet sanovat Helsinkiä Hesaksi. (hymiöitä tarpeen mukaan)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

VinskiNo sanoi:
Hmm nyt kyllä kiinnostais toi Xbox 360 tarjous. Eli kuinkas kauan tää kampanja on voimassa vai pitäskö jo huomenna käydä boxi hakemassa? Arcade-mallia en viitsi ottaa, kun sehän ei kovoa sisällä?

Eli siis sinne käy myös tämä vanhan mallinen PlayStation 2 ja 5 mitä vaan (paitsi EA Sports) peliä? Pitääkö PS2:n mukana viedä muistikortti tms.?

Onko porukka käynyt vaihtamassa noita PS2 -> X360, pitääkö PS2:n olla avamaton ts. sinetti koneessa paikoillaan?

Hyvittävätkö lisäohjaimista, valopyssyistä tai tälläisistä ylimääräistä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

crashi sanoi:
Onko porukka käynyt vaihtamassa noita PS2 -> X360, pitääkö PS2:n olla avamaton ts. sinetti koneessa paikoillaan?

Hyvittävätkö lisäohjaimista, valopyssyistä tai tälläisistä ylimääräistä?

Juu meitsillä on xbox 360 arcade (Falcon versio muhahahahaaa) tuosta vaihtotarjouksesta. Ei ne mitään konsolista katellu saatikkaan kokeillut. Mutta nehän ottaa vaihdon yhteydessä tiedot ylös joten oletan että vikatilanteessa tulee puhelinsoitto ja vanhan liiton miehet tulee hakemaan xboxin pois ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

crashi sanoi:
Onko porukka käynyt vaihtamassa noita PS2 -> X360, pitääkö PS2:n olla avamaton ts. sinetti koneessa paikoillaan?

Hyvittävätkö lisäohjaimista, valopyssyistä tai tälläisistä ylimääräistä?

Eivät mulla ainakaan koko konsolia katsoneet juurikaan, vaikka dvd-kelkasta etulevy puuttuikin. Katsoivat vain pelilevyjen vastaavan koteloa. Lisäohjaimesta sain 6-7 euron hyvityksen ja muistikortista saman. Myyjä tosin sanoi, etteivät ota muuta kun Sonyn lisälaitteita vastaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikö ne nyt oikeesti ole edityny yhtään sen Joensuun liikkeen kanssa sen kauppakeskuksen avautumisen jälkeen?????:mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Xarzi sanoi:
Eikö ne nyt oikeesti ole edityny yhtään sen Joensuun liikkeen kanssa sen kauppakeskuksen avautumisen jälkeen?????:mad:

Jostain syystä ei.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom