Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mulle soitettiin äsken Turusta, että AC olis noudettavissa. Ei ainakaan maininnut, että Limitediä ei saa. Ja sain vaihdettua Kane & Lynch varaukseni CoD4:ään. Taidan kuitenkin odottaa ensi viikon Mass Effectin julkaisua, ja hakea kaikki kolme samaan aikaan. Ei tarvi tehdä useampaa reissua Turkuun
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Soitto tuli tännekin, että CoD4: Special Edition ja Assassin's Creed odottavat noutoa Tampereelta. Täytyy lauantaina käväistä hakemassa.
Eilen sain myös vihdoin ja viimein NHL08:n kaverilleni. Tampereella joku uusi myyjä soitti pelistä ja paikan päällä hieman naureskeli, että: "Ensimmäisenä olit varannut pelin ja toiseksi viimeisenä hait." Oli sattunut jokin kömmähdys tuolla, eikä varausta ollut näkynyt koneella tjsp. :D 2 kertaa olen käynyt paikan päällä kysymässä peliä sekä kaksi tai kolme kertaa kysynyt soiton yhteydessä. Vastaus oli aina: "Ei ole vielä tullut. Soitamme samantien, kun varattu pelinne saapuu."
PGR4:kaan ei ole tullut soittoa. Voipa olla, että on käynyt sama juttu kuin NHL08:n kanssa, joten täytyypä kysäistä peliä, kun lauantaina liikkeessä käväisen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kabanossi sanoi:
Mulle soitettiin äsken Turusta, että AC olis noudettavissa. Ei ainakaan maininnut, että Limitediä ei saa. Ja sain vaihdettua Kane & Lynch varaukseni CoD4:ään. Taidan kuitenkin odottaa ensi viikon Mass Effectin julkaisua, ja hakea kaikki kolme samaan aikaan. Ei tarvi tehdä useampaa reissua Turkuun

Siis the hell? Jyväskylän palikat eivät vaihda varauksia jotka ovat tehty tuolla tarjouksen voimalla (3 peliä + 1 = 1 peli). Itselläni Metroid Prime 3 odottaa siellä, mutta hankin sen julkaisuksi (kiitos VPD:lle Metroidista, jonka tosin olin perunut jo noin vuosi sitten :p )jo silloin muualta, kun eivät saaneet sinne ajoissa.
Toki voi alustakohtaisesti voi vaihtaa esim. kaveri vaihtoi CoD4:sen 360:lta PS3:lle...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Haha, äsken kun hain Assassin's Creedin ja Ratchetin Tampereen GS:sta, niin myyjä totesi Assassin'sista:
"Kun olet varannut tämän pelin, niin silloin hinta oli 74.9e ja nyt hinta putosi kuitenkin 69.9euroon, niin tässä vaihtorahaa 5e."
Ja ojensi vitosen setelin. :D:D
Eikö muut ole saaneet vitosta, kun ei ole tässä ketjussa vielä mainittu?

Helkkari, kun olisi paljon kouluhommia rästissä, niin ei voi heti kunnolla keskittyä pelaamiseen...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

RickyB sanoi:
Haha, äsken kun hain Assassin's Creedin ja Ratchetin Tampereen GS:sta, niin myyjä totesi Assassin'sista:
"Kun olet varannut tämän pelin, niin silloin hinta oli 74.9e ja nyt hinta putosi kuitenkin 69.9euroon, niin tässä vaihtorahaa 5e."
Ja ojensi vitosen setelin. :D:D
Eikö muut ole saaneet vitosta, kun ei ole tässä ketjussa vielä mainittu?

Helkkari, kun olisi paljon kouluhommia rästissä, niin ei voi heti kunnolla keskittyä pelaamiseen...

Itse sain myös femman takaisin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

nothing sanoi:
Itse sain myös femman takaisin.

huomenna sen kanssa näen kun ratchet & clankin haen, itse joutusin varauksessa maksamaan 6 euroa sen euron sijaan, ton logiikan mukaan pitäisi tulla kymppi takaisin mutta tuskimpa niin anteliaita ovat. kyllä asiasta sanon jos on 69 euron hintalappu pelissä kiinni kun kuitissa lukee 79.90
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Just tuli sähköpostiin mainos että kun vie ps2 + 5 peliä niin saa XO:n 149,90 eurolla joka ei tosiaan ole paha hinta! Saas nähä että raaskiiko vain wanhasta sotaratsusta luopua.. Sillä ois vielä monta peliä pelattavana, mutta uusi sukupolvi houkuttelee jo niin kovasti. Call of Duty 4 <3
Tai sit vois venailla jos tulee samankaltainen tarjous PS3:sen kohdalla. Mut sit taas silläkin on sama ongelma jos on 40giganen malli... ELÄMÄ ON VAIKEATA !!! :mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

The Punisher sanoi:
Tai sit vois venailla jos tulee samankaltainen tarjous PS3:sen kohdalla. Mut sit taas silläkin on sama ongelma jos on 40giganen malli... ELÄMÄ ON VAIKEATA !!! :mad:

Itse en ainakaan laskisi tuon varaan, että ehkä PS3:sellekin samanlainen tarjous tulisi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

suokukko sanoi:
Liekkö Joensuussa edistytty?
Eiköhän tänne kuitenkin ilmoiteta asian edistymisestä sen tapahtuessa. Spämmäily siis lienee turhaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nikki sanoi:
huomenna sen kanssa näen kun ratchet & clankin haen, itse joutusin varauksessa maksamaan 6 euroa sen euron sijaan, ton logiikan mukaan pitäisi tulla kymppi takaisin mutta tuskimpa niin anteliaita ovat. kyllä asiasta sanon jos on 69 euron hintalappu pelissä kiinni kun kuitissa lukee 79.90

Jos käytit vaihtotarjousta kuten viestistä voi olettaa, olet saanut 74.90e hyvitystä ja maksanut sen 1 + 5e. Täten saat maksamasi 5e takaisin, vaihtotarjous hyvittää vain pelin hinnan eli 69.90e. Saat siis omasi takaisin. Täysin reilua ja yllättävän positiivista toimintaa myös Tampereen GS:ltä. Tästä propsit :)

Mielenkiintoisesti joku oli saanut 74.90e hinnasta 5e takaisin, liekö rahalla maksanut vai mitä lie sitten.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

dae sanoi:
Jos käytit vaihtotarjousta kuten viestistä voi olettaa, olet saanut 74.90e hyvitystä ja maksanut sen 1 + 5e. Täten saat maksamasi 5e takaisin, vaihtotarjous hyvittää vain pelin hinnan eli 69.90e. Saat siis omasi takaisin. Täysin reilua ja yllättävän positiivista toimintaa myös Tampereen GS:ltä. Tästä propsit :)

Mielenkiintoisesti joku oli saanut 74.90e hinnasta 5e takaisin, liekö rahalla maksanut vai mitä lie sitten.

joo tota vaihtotarjousta käytin kyllä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Calathia sanoi:
Soitin ja otin selvää asioista, eli tämä 5:n pelin "vaihtokampanja", joka kampissa oli oli kuullemma vain sen ajan kun muissa kaupoissa oli tämä 3:n kampanja. Tämä siksi koska Kampin Gamestop on ollut pystyssä paljon kauemmin kuin muut uudemmat putiikit, eikä täten tuo 3:n kampanja koskenut sitä.

Eli 5:n pelin vaihtotarjousta EI ole olemassakaan

Itse juttelin Jumbon myyjän kanssa lokakuun alussa ja hän sanoi että heillä on normaalisti tuo "tuo viisi peliä, saat uuden eurolla" -kampanja mutta ehkä siitä on vetäydytty kun vittumarkot käyttäisivät tätäkin tarjousta hyödykseen ja kenties liikkeellä on nyt tarvittava reservi käytetyissä peleissä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

peppokani sanoi:
Jotkut ovat saaneet vaihdettua varauksen ja jotkut ei. Minä sain vaihdettua, yhden hukkareissun jälkeen tosin.

Turussa ainakin onnistui aikanaan 3+1 -kampanjassa kiireellä varatun NFS:pro Streetin (demon perusteella yök, kuraa!) vaihto hyllyssä olleeseen FIFA08 -peliin. Myös varauksen muutos (TimeShift --> Haze) meni myös ihan mukisematta. Huvittavana sivuhuomiona Turun liikkeen myyjä onnitteli tuosta NFS --> FIFA08 vaihdosta. :D

Kiitettävää palvelua kyllä Turun GS:ssä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

eipä tullut latiakaan takaisin ratchet & clankista, aika tyyris hinta pelille sitten tuo 80 euroa. eipä se maailmaa kaada mutta kyllä ketjun joka liikkeessä tarvisi asiat samanlailla mennä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse en ainakaan saanut 5 takaisin vaikka kuitissa luki 69,90 ja merkintä jostai 5 price systeemistä. Myyjä oli vielä sanomassakin jotain, mutta jätti sitten sanomatta. Pitää varmaan käydä kysäsemässä :D

Edit: Varauskuitissa luki toisaalta kyllä se 69,90, että tuskin sieltä rahaa enää takas tulee, ku olen kerran ton hinnan hyväksynyt varauksen yhteydessä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordis07 sanoi:
Itse en ainakaan saanut 5 takaisin vaikka kuitissa luki 69,90 ja merkintä jostai 5 price systeemistä. Myyjä oli vielä sanomassakin jotain, mutta jätti sitten sanomatta. Pitää varmaan käydä kysäsemässä :D

nyt kun kuitista katoin niin siinä kyllä lukee tuo 79,90, ehkä turku on rikkaitten valtio sitten että maksaa kympin enempi :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nikki sanoi:
nyt kun kuitista katoin niin siinä kyllä lukee tuo 79,90, ehkä turku on rikkaitten valtio sitten että maksaa kympin enempi :)

Nähtävästi :D No, en viitsi vaivautua 5 takia keskustaan. Menee matkoihin se 4,40, ni ei siinä paljoa omille jää :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kotkan eilen avatussa liikkeessä on sunnuntaihin asti voimassa tuo 3->1 vaihtotarjous.
Itse hain Super Mario Galaxyn ja Metroid Prime 3: Corruptionin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom