Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Traddash sanoi:
Onko GS:ssä menossa mitään tarjous juttua, niinkuin oli aikasemmin noi 3 PS2 peliä ja euro niin uusi peli.
EDIT:Olisin viemässä ainakin 3 PS2 peliä mutta saako hyvitystä PS Onen pelesitä enää?

Kampissa minulle sanottiin, että aina on päällä "kampanja", jossa 5:llä pelillä saa uuden pelin eurolla..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Joblo sanoi:
Kuinka paljon olit ~ maksanut viemisistäsi? PSP-peli/kpl? Oliko samoja yhtään joukossa?
Kaikki oli erilaisia pelejä. Ja mitä äkkiseltään arvioin maksaneeni noista, niin kutakuinkin 400-500 voisi olla oikea summa.
Esim. Hot Pixelistä muistaakseni hyvittivät melkein 35 euroa, mutta taas Tiger Woods 06:sesta vain 10 senttiä ;)
Tottakai noissa aina jää tappiolle, mutta kyllä tuon hyvityksen suuruus oli minulle iso yllätys.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Osaako joku sanoa, milloin tämän firman mukaan on Assasins Creedin julkaisupäivä? Vaihtelee 15. ja 16. päivän välillä, firmasta riippuen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

lieneekö mahdollista jos olen sillä vaihtotarjouksella varannut pelin x ja ottaisinkin sen tilalle pelin y? :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

mortsu sanoi:
lieneekö mahdollista jos olen sillä vaihtotarjouksella varannut pelin x ja ottaisinkin sen tilalle pelin y? :p


Itse ainakin sain vaihdettua varauksen toiseen ennakkovaraukseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ATomiH sanoi:
Osaako joku sanoa, milloin tämän firman mukaan on Assasins Creedin julkaisupäivä? Vaihtelee 15. ja 16. päivän välillä, firmasta riippuen.

Tampereella ainakin sanoivat, että torstaina saisi noutaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

nothing sanoi:
Tampereella ainakin sanoivat, että torstaina saisi noutaa.
Mahdoitko kysyä, että oliko kyse siitä tavallisesta versiosta, vai limitedistä? Kun tässäkin ketjussa on ollut siitä limitedin jaosta hypetystä, mutta hankala uskoa... Minunkin pitää huomenna käydä Tampereen GS:sta hakemassa ja mietin, että pitääkö sitä oikeen ajoissa käydä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Calathia sanoi:
Kampissa minulle sanottiin, että aina on päällä "kampanja", jossa 5:llä pelillä saa uuden pelin eurolla..
Lasketaanko tähän tarjoukseen PS ykkösen pelit? Toi 5 PS2 peliä niin saat uuden on kyllä huobno tarjous minusta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään Jumbon GS:stä soittivat R&C saapumisesta. Samalla kysyin ACn versioden saatavuudesta. Heille on kuulemma tulossa vain 1 kappale limitediä ja loput normi-versiota. Tämmöinen satsi siis tällä viikolla ens viikolla sitten ehkä lisää.

Jos limitedissä ei ole muuta kuin patsas lisää, niin minulle normi-versio kelpaa...

RickyB sanoi:
Mahdoitko kysyä, että oliko kyse siitä tavallisesta versiosta, vai limitedistä? Kun tässäkin ketjussa on ollut siitä limitedin jaosta hypetystä, mutta hankala uskoa... Minunkin pitää huomenna käydä Tampereen GS:sta hakemassa ja mietin, että pitääkö sitä oikeen ajoissa käydä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

peppokani sanoi:
Kaikki oli erilaisia pelejä. Ja mitä äkkiseltään arvioin maksaneeni noista, niin kutakuinkin 400-500 voisi olla oikea summa.
Esim. Hot Pixelistä muistaakseni hyvittivät melkein 35 euroa, mutta taas Tiger Woods 06:sesta vain 10 senttiä ;)
Tottakai noissa aina jää tappiolle, mutta kyllä tuon hyvityksen suuruus oli minulle iso yllätys.

Sellainen pieni varoituksen sana, että jos tarjoavat gamestopissa 10c jostain suht uudesta pelistä niin johtuu hyvin ilmeisesti siitä, että pelin arvoa ei oo merkattu tietokoneeseen.

Itse vein tuossa vähät aika sitten oman TW08:n PS3:lle liikkeeseen vaihtoon (noin sivumennen sanottuna omistin TW PGA tour 08:n sekä x360:lle että PS:lle, mutta myin molemmat pois koska kyrpii.edelleen tuo puttaaminen. Sitten kun 05:n puttaustapa [5cm left, 1,2m long] tule takaisin lupaan ostaa jälleen uuden vuosimallin jälleen :D ). No, asematunnelissa sanottiin, että 10c saan vaihdossa. Ihmettelipä myyjä kovasti itsekin että mitä ......:D No, oli tarkoitus viedä peli Kamppiin konsolinet myymälään, mutta sain päähäni käydä sitä ennen vielä Kampin pisteessä kokeilemassa vaihtoa. Mulla on tapana seurata sitä siin pöydäs olevaa näyttöä asioidessani liikkeissä ja huomasin, että kone tarjosi edelleen kymmentä senttiä. Kokenut ja tuttu myyjä kuitenkin tallensi pelin oikean arvon (~46e) laitteelle rutinoituneesti ja ihmettelemättä.

Siinä siis pieni varoituksen sana, älkää luopuko peleistänne liian halvalla ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Traddash sanoi:
Lasketaanko tähän tarjoukseen PS ykkösen pelit? Toi 5 PS2 peliä niin saat uuden on kyllä huobno tarjous minusta.

Riippuu tilanteesta.
Jos olet esim. konsolin oston yhteydessä saanut 5 sellaista peliä, joilla et tee yhtään mitään, saatat aivan mielelläsi vaihtaa ne kaikki esim. Guitar hero kolmoseen (esim. sen sijaan että saisit niistä ~30e hyvityksen vaihdossa).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jona Asih sanoi:
Riippuu tilanteesta.
Jos olet esim. konsolin oston yhteydessä saanut 5 sellaista peliä, joilla et tee yhtään mitään, saatat aivan mielelläsi vaihtaa ne kaikki esim. Guitar hero kolmoseen (esim. sen sijaan että saisit niistä ~30e hyvityksen vaihdossa).

ja jos saat jostain pelejä 5e kipale niin 25e uudesta pelistä ei mielestäni ole niin paha diili...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Calathia sanoi:
ja jos saat jostain pelejä 5e kipale niin 25e uudesta pelistä ei mielestäni ole niin paha diili...
Tai jos jouluna tädin kovasta lahjapaketista putkahtaa uusin Deer Hunter ilman palautuskuittia (ja muutama puhkipelattu peli pyörii sopivasti nurkissa)... :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

mortsu sanoi:
lieneekö mahdollista jos olen sillä vaihtotarjouksella varannut pelin x ja ottaisinkin sen tilalle pelin y? :p
Jotkut ovat saaneet vaihdettua varauksen ja jotkut ei. Minä sain vaihdettua, yhden hukkareissun jälkeen tosin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mulle ainaki sanottiin toissapäivänä Ison Omenan Gamestopissa, että Assassin's Creedin normiversiota olis hyvin tarjolla kaikille jo torstaina, eli tänään. Vaikka ennakkovaraajien lista oli lähemmäs 40kpl, ni lupasivat silti peliä muillekin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Calathia sanoi:
Kampissa minulle sanottiin, että aina on päällä "kampanja", jossa 5:llä pelillä saa uuden pelin eurolla..

uusi tieto meiksille kyllä, tämä varmaan koskee kaikki gamestop myymälöitä mukaanlukien turku?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nikki sanoi:
uusi tieto meiksille kyllä, tämä varmaan koskee kaikki gamestop myymälöitä mukaanlukien turku?

Soitin ja otin selvää asioista, eli tämä 5:n pelin "vaihtokampanja", joka kampissa oli oli kuullemma vain sen ajan kun muissa kaupoissa oli tämä 3:n kampanja. Tämä siksi koska Kampin Gamestop on ollut pystyssä paljon kauemmin kuin muut uudemmat putiikit, eikä täten tuo 3:n kampanja koskenut sitä.

Eli 5:n pelin vaihtotarjousta EI ole olemassakaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Calathia sanoi:
Soitin ja otin selvää asioista, eli tämä 5:n pelin "vaihtokampanja", joka kampissa oli oli kuullemma vain sen ajan kun muissa kaupoissa oli tämä 3:n kampanja. Tämä siksi koska Kampin Gamestop on ollut pystyssä paljon kauemmin kuin muut uudemmat putiikit, eikä täten tuo 3:n kampanja koskenut sitä.

Eli 5:n pelin vaihtotarjousta EI ole olemassakaan

höhhöh, kiitos tiedosta kummiskin, kaipa ne pelit sitten tarvii ihan rahalla tästä eteenpäin ostaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hain äsken varaamani Assassin's Creedin Asematunnelin GameStopista. Pelejä näytti olevan yllin kyllin ja puhelut varaajille olivat käynnissä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordis07 sanoi:
Hain äsken varaamani Assassin's Creedin Asematunnelin GameStopista. Pelejä näytti olevan yllin kyllin ja puhelut varaajille olivat käynnissä.
Itse varasin Limitedin Jumbosta, mutta ei ole tullut kuin normiversioita eikä Limitediä tule myyjän sanojen mukaan välttämättä koskaan!

Mihinhän tämänkin sitten vaihtaisi?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom