Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)
Mulle soitettiin äsken Turusta, että AC olis noudettavissa. Ei ainakaan maininnut, että Limitediä ei saa. Ja sain vaihdettua Kane & Lynch varaukseni CoD4:ään. Taidan kuitenkin odottaa ensi viikon Mass Effectin julkaisua, ja hakea kaikki kolme samaan aikaan. Ei tarvi tehdä useampaa reissua Turkuun

Mulle soitettiin äsken Turusta, että AC olis noudettavissa. Ei ainakaan maininnut, että Limitediä ei saa. Ja sain vaihdettua Kane & Lynch varaukseni CoD4:ään. Taidan kuitenkin odottaa ensi viikon Mass Effectin julkaisua, ja hakea kaikki kolme samaan aikaan. Ei tarvi tehdä useampaa reissua Turkuun

2 kertaa olen käynyt paikan päällä kysymässä peliä sekä kaksi tai kolme kertaa kysynyt soiton yhteydessä. Vastaus oli aina: "Ei ole vielä tullut. Soitamme samantien, kun varattu pelinne saapuu."
 2 kertaa olen käynyt paikan päällä kysymässä peliä sekä kaksi tai kolme kertaa kysynyt soiton yhteydessä. Vastaus oli aina: "Ei ole vielä tullut. Soitamme samantien, kun varattu pelinne saapuu."  )jo silloin muualta, kun eivät saaneet sinne ajoissa.
 )jo silloin muualta, kun eivät saaneet sinne ajoissa.