Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: EB Games Suomeen

tommy55 sanoi:
Tulipa tämäkin koettua. Muutaman xbox360-pelin vein ja NHL08:n otin mukaan. Vantaan Jumbossa siis.

Liike oli siisti, yllättävän tilava. Palvelu oli todella todella hyvää. Kummankin myyjän kanssa juttelin muutaman hetken. Oliko ne uusien hinnatkaan niin pahat? Nyt oli ilmeisesti kaikki -10% ja eiköhän vastaavia "tarjouksia" näe myöhemminkin.

Itse ainakin vakuutuin siitä että tämä kampanja on ja pysyy lokakuun loppuun asti näillä ehdoilla. EB Games on niin suuri maailmanlaajuinen ketju että siellä varmasti on tiedossa mihin ryhdyttiin ja mitä saadaan.

Mikäli Espoon liikkeissäkin on näin hyvää palvelua, tästä tulee minun uusi vakio-pelikauppani vaikka hinnat olisivatkin euron pari kalliimpia.

Ihan oikeesti, palstan teinit: älkää nyt huviksenne käykö ostamassa niitä Citymarketin ale-pelejä jos ette oikeasti halua jotain tiettyä uutta peliä. Toki tarjouksesta otetaan kaikki irti, mutta ei olla hölmöjä nyt kuitenkaan.
Ei olla ei, mutta eikos se niin ole etta mikali myyja ei suostu alelaari peleja ottamaan niin han tekee virheen. Tanaan kun kavin niin myyja sanoi ettei ota "alelaaripeleja"
 
Vastaus: EB Games Suomeen

rasva sanoi:
kukaan joka ennakkotilasi nhl08 gamestopista saanu vielä peliä?

Mistäs GameStopista varasit? Itse varasin asematunnelin liikkestä ja kun kävin tänään siellä kyselemässä, niin sanoivat ettei ollu tullu tänään vielä lähetystä. Kampin EB- gamesissa olisi ollut kyseistä peliä hyllyssä. Kyllä nyt ketuttaa, jos ei pääsekkään viikendinä peliä vääntämään. Vaihtotarjouksen turvin siis olen itsekkin peliä ostamassa, koska muutenhan voisin sen muualtakin mukaani poimia.

Ainiin, olisikohan kenelläkään tietoa, että milloin Ison Omenan liikettä ollaan avaamassa? Olisiko mahdollisesti aukeamassa samoihin aikoihin Sellon liikkeen kanssa?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Corca sanoi:
Jyväskylän liikkeessä ei onnistunut GTA IV:n ennakkovaraus vaihtotarjouskampanjaan liittyen eikä myöskään muut reilusti yli kampanjan jälkeiset ennakkovaraukset.
Näin vastattiin, kun asiaa tiedustelin. Jos siellä suunnalla onnistuu, niin lippua salkoon. =)

Jos kävit Jkln gamestopissa puolen päivän jälkeen, niin saatettiin olla jopa yhtä aikaa tiskillä. Varasin GTA:n ja maksoin vaihtopelellä. Naamari ratkasee nääs.

Todella ystävällistä palvelua liikkeessä.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

tommy55 sanoi:
Mikäli Espoon liikkeissäkin on näin hyvää palvelua, tästä tulee minun uusi vakio-pelikauppani vaikka hinnat olisivatkin euron pari kalliimpia.

Keskustelin juuri kaverin kanssa tästä aiheesta :) Kyllä, samoilla linjoilla olen. Kampin Gamestopista saannut niin hyvää ja asianmukaista palvelua että muutaman euron hintaheitot eivät minua ainakaan enään VPD:hen aja. Tänäänkin kävin ohimennen katsomassa onko HS lähetys saapunut Helsinkiin (ei ole edes kampin EB:hen), ja myyjä tuli ihan oma alotteisesti keskustelemaan ja vielä muisti minut monien satojen joukosta.

Ei voi kun todeta että todella loistava markkinaveto tämä tarjous vaikka jotkut penninvenyttäjät alelaareja koluavatkin.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

peippo sanoi:
Kävin äsken Turun EB:ssä vaihtelemassa pelejä, ei onnistunut enää vaihto 74,90 euroa kalliimpiin peleihin (Maksamalla ylitse jäävä osuus siis) Oli kuulemma tullut käskyä Helsingin pojilta, joten ei varmaan toimi tuo enää muissakaan liikkeissä.
Count_M sanoi:
Tuossa n. yhden aikaan ainakin täällä Tampereella onnistui Mass Effect CE:n varaaminen (joka siis on kalliimpi kuin tuo 75e), eli tieto ei ainakaan tänne asti ole vielä ehtinyt.
Varasin itsekin Mass Effect CE:n tuolloin, se on kyllä kuitin mukaan ollut juurikin tuo 74,90? NHL '08:n sain tänään mukaan, ja kotelo/ohjeet on suomenkielellä. Ainiin ja GTA IV:n varaus onnistui myös. Tuntuu aika paljon vaihtelevan nämä tarjouksen säännöt (ja hinnatkin?) liikkeen/myyjän/asiakkaan mukaan :rolleyes:
 
Vastaus: EB Games Suomeen

ticoru sanoi:
Jos kävit Jkln gamestopissa puolen päivän jälkeen, niin saatettiin olla jopa yhtä aikaa tiskillä. Varasin GTA:n ja maksoin vaihtopelellä. Naamari ratkasee nääs.
Noin puoli kahden maissa kävin. Jos olit pykälän verran vanhempi pukumies siinä toisella kassalla (joka kyseli juurikin GTA IV:tä), niin sitten oltiin. Ei tosin tullut seurattua miten pukumiehen kävi, mutta sen kuulin ohikorvalla, että myyjä puhui pelin ilmestyvän ensi vuoden puolella ja pahoitteli asiaa. Jatkot jäi oman asiointini alle.

Noh, jahka seuraavan kerran liikkeeseen tuloo asiaa, niin tiedustellaan asiaa uudestaan perusteellisemmin.

PS. Katsotko varauskuitistasi oliko minkäniminen myyjä kyseessä, joka GTA IV:n sulle varatutti?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

peippo sanoi:
Count_M sanoi:
Tuossa n. yhden aikaan ainakin täällä Tampereella onnistui Mass Effect CE:n varaaminen (joka siis on kalliimpi kuin tuo 75e), eli tieto ei ainakaan tänne asti ole vielä ehtinyt.
Varasin itsekin Mass Effect CE:n tuolloin, se on kyllä kuitin mukaan ollut juurikin tuo 74,90? NHL '08:n sain tänään mukaan, ja kotelo/ohjeet on suomenkielellä. Ainiin ja GTA IV:n varaus onnistui myös. Tuntuu aika paljon vaihtelevan nämä tarjouksen säännöt (ja hinnatkin?) liikkeen/myyjän/asiakkaan mukaan :rolleyes:

Joo, mä sekoilin. Eli se kalliimpi peli oli Assassin's Creed, ei Mass Effect.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

maagiset sanoi:
Mistäs GameStopista varasit? Itse varasin asematunnelin liikkestä ja kun kävin tänään siellä kyselemässä, niin sanoivat ettei ollu tullu tänään vielä lähetystä. Kampin EB- gamesissa olisi ollut kyseistä peliä hyllyssä. Kyllä nyt ketuttaa, jos ei pääsekkään viikendinä peliä vääntämään. Vaihtotarjouksen turvin siis olen itsekkin peliä ostamassa, koska muutenhan voisin sen muualtakin mukaani poimia.

Ainiin, olisikohan kenelläkään tietoa, että milloin Ison Omenan liikettä ollaan avaamassa? Olisiko mahdollisesti aukeamassa samoihin aikoihin Sellon liikkeen kanssa?
Samasta paikaa varasin. Mietin vaan että annoinko vahingossa väärän numeron kun mitään ei ole kuulunut, mutta ilmeisesti en. Toivotaan että tulee huomenna.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Count_M sanoi:
Joo, mä sekoilin. Eli se kalliimpi peli oli Assassin's Creed, ei Mass Effect.
Höh, juuri tuota yritin pistää varaukseen mutta ei onnistunut.

Täytyy muuten todeta vielä että tämä tarjous ei olis voinu parempaan aikaan tulla. Just kuukausi takaperin ihmettelin tulevien pelien listoja ja mietin että tulee vähän kallis loppuvuosi näitten kanssa, mutta toisin kävi :D
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Missäs toi Turun myymälä on kun ei ebgamesin sivuston myymälähaku toiminut?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

benew sanoi:
Missäs toi Turun myymälä on kun ei ebgamesin sivuston myymälähaku toiminut?

Gandalf: selaa kaksi sivua taaksepäin kysymyksestäsi

Benew: selaa neljä sivua taaksepäin kysymyksestäsi

Eli Hansakorttelissa, alakerros, suihkulähteen vieressä, entinen Free record shop, entistä Jack&Jonesia vastapäätä, Pappagallosta kohti Arnoldsia, eiköhän näillä löytyne...
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Aah, vihdoin oma kone tuli eikä tarvitse enää Wiillä kirjoitella. Onse kyllä käsittämätöntä että ei muka "alelaari" pelit käy. Ensin sanotaan että mikä tahansa peli käy ja nyt kun tänään menin uudelleen kyselemään niin on tullut uudet ehdot. Huomenna menen kokeilemaan onneani ja mikäli tulee purnausta pelien surkeudesta niin sanon kyllä suorat sanat. Itseppähän tarjouksen ovat tehneet.

FIFA 08 kuitenkin tänään varasin Wiille. Pystyisiköhän jo varaamaan vaikkapa SSBB taikkapa vaikka Mario Kart Wiin?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

opa95 sanoi:
GameStopin hyllyssä se oli. Tosin vain Ruotsiversio :eek:

Itse tilasin oman kappaleeni gamelifestä. Tänään pelin noudin. ja iha Suomiversio oli

Minä taas vaadin ruotsin version kun vihaan selännettä.. en kyllä ruotsia osaa sanaakaa

Gamestopissa..

Tuli vietyä aimo läjä mun vanhoja ps2 pelejä.. Varauksee meni Halo 3 col edition, COD 4, Assassins Creed, GTA 4, PGR 4... En tiiä jos sitä sit tekis niinku kaikki nyt tekis ja hakis alelaarist muutaman pelin ja varaus muutaman lisää
 
Vastaus: EB Games Suomeen

kauppari sanoi:
Aah, vihdoin oma kone tuli eikä tarvitse enää Wiillä kirjoitella. Onse kyllä käsittämätöntä että ei muka "alelaari" pelit käy. Ensin sanotaan että mikä tahansa peli käy ja nyt kun tänään menin uudelleen kyselemään niin on tullut uudet ehdot. Huomenna menen kokeilemaan onneani ja mikäli tulee purnausta pelien surkeudesta niin sanon kyllä suorat sanat. Itseppähän tarjouksen ovat tehneet.

FIFA 08 kuitenkin tänään varasin Wiille. Pystyisiköhän jo varaamaan vaikkapa SSBB taikkapa vaikka Mario Kart Wiin?

Ei taida voida, ainakin Turussa katsoivat koneeltaan onko heillä hinnoiteltuna kyseisiä pelejä vielä ja tuon mukaan joko suostuivat varaukseen tahi ei. Tosin itsekin sain Mario Galaxyn varattua, mutta aiemmin ilmestyvää Rayman Raving Rabids 2:sta eivät suostuneet varaamaan. Mutta Guitar Hero3:sta suosittelen, tuon saa kuulemma kitaroineen alle tuon 74,90!
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Kävin tänään Helsingin asematunnelin liikkeessä hieman klo 19 jälkeen. Keräsin mukaan 12 vanhaa PS2-peliä ja lähdin katselemaan.

Hyllyssä ei oikein ollut mua kiinnostavia 360 pelejä. NHL:ää ei ollut, koska lähetys ei ollut saapunut. Pitänee käydä huomenna uudestaan katsomassa, jos en Jumboon asti eksy. Varasin kuitenkin Halosta CE-version 6 eurolla ja kolmella turhalla pelillä.

Jos parista vanhasta 360-pelistä vielä luopuisin, niin Halon ja NHL:n lisäksi pitäisi keksiä vielä kolme muuta peliä. PES, FIFA, PGR, Forza, Tiger, Madden..:confused: :confused:

Guitar Hero ois kyllä jatkossa hankintalistalla 360:lle, joten sitä voisi tiedustella, josko se lisämaksusta irtoaisi. Mä en selkeästikään tiedä, mitä mä haluan..
 
Vastaus: EB Games Suomeen

NHL:sta on ollut kyselyjä, joten vastataan, kun satuin kaverilta kuulemaan. Eli tänään Tampereen GameStopiin oli ainakin tullut X360:lle sekä suomenkielisiä ETTÄ ruotsin versioita. Kaveri oli paikalla, kun pakettia avattiin, joten sai suomenkielisen. Saapa nähä jos ne jollekin ennakkotilaajalle alkaa tyrkyttää ruottalaista... Myyjän kommentti oli kuulemma ollut: "tämähän menee mielenkiintoiseksi". :D

Eddy93 sanoi:
Hah! Kävin tuolla eilen, ja sitä ennen ostin Tilt.tv - pelikaupasta 3 peliä alelaarista yhteensä 23 , ja loput 6 peliä mulla oli jo ennen ostettuna :D Eikä sanonut mitään.

Käytetty halpispeli on eri asia kuin "alelaaripeli", huom! :)
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Napakettu sanoi:
Onkos Espoon Sellon FRS:n tilalle auennut jo EBGames ja miten on tarjouksen laita siellä?

Selloon tulee Gamestop. Liike näytti olevan vielä hieman vaiheessa.. huomenna kuitenkin aukeaa ilmeisesti.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Kannoin omat uhrini tänä aamuna Asematunnellissa tämän hulluuden alttarille.

Tyhjensin pelihyllyni kaikista peleistä, joita en pidä klassikkoina. Saaliina 15 peliä (PS2, Xbox, GC). Pelit Gamestoppiin ja 5 eurolla seuraavat 360-pelit:

NHL 08 (tuote oli loppu)
Bioshock (sama)
Halo 3 (pre-order)
Mass Effect (pre-order)
HL 2 Orange Box (pre-order)

Myyjä pahoitteli, että joutui myymään ei-oota, johon vaan tokaisin että "ei haittaa, ei mulla oo vielä konsoliakaan" :) Eli nyt sitten vaan poistamaan loota jostain.

ps. Alkoi himottamaan vielä Fifa 08, COD 4, Assassin's Creed ja GTA IV...pitäisikö käydä tyhjentämässä alelaareja...:)
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Rovaniemen konttorissa sanottiin, että pystyy varaamaan ainoastaa 31.10.07 asti. Fak! Onko jollain muita kokemuksia rollon kaupasta? Pitää vielä yrittää sanoa, että sniif muuallakin voi ja pystyy. Niih.

Ei muuta kuin alelaareja tonkimaan. Kelmut pois niin se on sit käytetty :eek:
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ite vein 12 vanhaa kurapeliä hyllystä pois tunneliin ja varasin (mitään näistä ei ole varastossa tällä hetkellä): Ninja Gaiden Sigma (PS3), Heavenly Sword (PS3), Sega Rally (XO) ja Project Gotham Racing 4 (XO).
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom