Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

EBGames / Gamestop on laskenut hintoja. Uusien pelien ( mm. COD4, Timeshift ) hinnat on nyt 59,90, korkeimmillaankin 64,90. Alkuperäiset hinnat (74,90, yms. ) johtuivat siitä että hinnat käännettiin suoraan Ruotsin kruunuista eunoihin. Nytkun liike vasta oikeasti alkaa rahalla myymään tavaraa, oli heidän aika lätkäistä hinnat "normaaleiksi".

Näin kertoin ystävällinen GameStop-jamppa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko kukaan saanut vielä CoD4:sta Jyväskylän Gamestopista? Hyllyt ainakin näyttivät tyhjiltä, enkä pitkän jonon takia saanut asiasta kysyttyä...
Pitää varmaan huomenna turvautua Muntun neuvoon ja ottaa luuri kauniiseen käteen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

cchaou sanoi:
EBGames / Gamestop on laskenut hintoja. Uusien pelien ( mm. COD4, Timeshift ) hinnat on nyt 59,90, korkeimmillaankin 64,90. Alkuperäiset hinnat (74,90, yms. ) johtuivat siitä että hinnat käännettiin suoraan Ruotsin kruunuista eunoihin. Nytkun liike vasta oikeasti alkaa rahalla myymään tavaraa, oli heidän aika lätkäistä hinnat "normaaleiksi".

Näin kertoin ystävällinen GameStop-jamppa.

Juuh, ja ilmeisesti tämän takia sain viiden euron lahjakortin, kun noudin CoD:in asematunnelista tänään, olin siis vaihtotarjouksella pelin varannut. Todella hyvä homma, että ovat laskeneet hintoja. Alkaa olla entistäkin kilpailukykyisempi putiikki.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

peoh1985 sanoi:
Onko kukaan saanut vielä CoD4:sta Jyväskylän Gamestopista? Hyllyt ainakin näyttivät tyhjiltä, enkä pitkän jonon takia saanut asiasta kysyttyä...
Pitää varmaan huomenna turvautua Muntun neuvoon ja ottaa luuri kauniiseen käteen.

Kävin puoliltapäivin kysymässä ja ainoastaan pc-versio oli tullut. Arvioivat silloin että muut saattaisi tulla jo tänään tai sitten huomenna. Eli viikonlopun yli tuskin tarvinnee odottaa. Itse olen pois kämpiltä viikonlopun, joten maanantaina sitten pelin kimppuun :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko seuraava "kikkailu" mahdollista?:
Olen varannut pelin X silloin, kun oli se tarjous, missä hyvitettiin kahdesta X0 pelistä yksi uusi peli jne. Nyt kuitenkin haluaisin perua tuon aiemmin tekemäni varauksen ja ottaa hyllyssä olevan pelin tilalle. Onnistuuko se vai ei?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

peppokani sanoi:
Onko seuraava "kikkailu" mahdollista?:
Olen varannut pelin X silloin, kun oli se tarjous, missä hyvitettiin kahdesta X0 pelistä yksi uusi peli jne. Nyt kuitenkin haluaisin perua tuon aiemmin tekemäni varauksen ja ottaa hyllyssä olevan pelin tilalle. Onnistuuko se vai ei?


Lyhyestä kaunis virsi:


Kyllä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

cchaou sanoi:
Lyhyestä kaunis virsi:


Kyllä.

Djahas. Sitten Jyväskylän liikkeen setä valehteli. Juuri tuota kysyin ja vastaus oli, että "Niitä euron pelejä ei voi enää vaihtaa, vaan ne on ja pysyy."
Pitääkin huomenna mennä ja kysästä samaa joltain toiselta myyjältä, jos se olisi suopemapi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voisiko joku valistaa hieman tietämätöntä :D Elikkä tosta Ps2 -> Xbox 360 vaihtotarjouksesta. Eli jos vien vaihtoon Ps2:n niin mitä muuta siinä pitää olla 5 pelin lisäksi? Kenties yksi ohjain? :cool: Ja onko toi tarjous voimassa jokaisessa Gamestopin liikkeessä ympäri Suomen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

oon hankkiis tota Xbox 360 Premium
PS2 + 5Peliä tarjouksella ni haittaakos jos on ''hieman'' naarmuuntuneita
tai käytettyinä jo ennestään hankittuja pelejä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

MikoZ sanoi:
oon hankkiis tota Xbox 360 Premium
PS2 + 5Peliä tarjouksella ni haittaakos jos on ''hieman'' naarmuuntuneita
tai käytettyinä jo ennestään hankittuja pelejä?

No Gamestopin käytettyjen pelien laatu heittelee aika lailla. Välillä on niin naarmuista, että oikein pyörryttää. Ei kuitenkaan kannata luottaa, että ottavat pelisi. Voithan aina yrittää jos kehtaat. Ja mistä ne tietävät oletko ostanut pelisi uutena vai käytettynä? :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

joo noh jos otan kaikki 20 peliä mukaan :D
ni varmaan menee ainakin 5 läpi ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pitäis iteki käydä hakemassa X360 Pro (HDMI) Jumbosta :)

Edit: Perhana :( Ei noita Pro (HDMI)- malleja tunnu olevan missään pk-seudun Gamestopissa :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin eilen hakemassa Asematunnelista kaksi Codia ja sain mukavasti vielä 20e lahjakortin kun varauksessa olleett Special Editionit myöhästyivät viikolla ja otin mukaan perusversiot. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ainii, ei oo tullu Ison Omenan liikkeestä soittoa COD4:sen PS3-versiosta, jonka varasin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

_onyx_ sanoi:
Voisiko joku valistaa hieman tietämätöntä :D Elikkä tosta Ps2 -> Xbox 360 vaihtotarjouksesta. Eli jos vien vaihtoon Ps2:n niin mitä muuta siinä pitää olla 5 pelin lisäksi? Kenties yksi ohjain? :cool: Ja onko toi tarjous voimassa jokaisessa Gamestopin liikkeessä ympäri Suomen?


Alkuperäinen (tai vastaava, ei muun valmistajan tarvike) ohjain ja kaapelit, sekä pelikonsoli.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

peppokani sanoi:
Djahas. Sitten Jyväskylän liikkeen setä valehteli. Juuri tuota kysyin ja vastaus oli, että "Niitä euron pelejä ei voi enää vaihtaa, vaan ne on ja pysyy."
Pitääkin huomenna mennä ja kysästä samaa joltain toiselta myyjältä, jos se olisi suopemapi.


Ihmeellistä venkulointia. Itse eilen tein seuraavaa: Minulla oli liikkeessä A varauksessa Blacksite. Liikkeessä B oli COD4, mikä ei ollut vielä saapunut. Halusin vaihtaa Blacksiten Timeshiftiin, joten vehtasin koko homman siten, että vaihdoin liikkeessä A Blacksiten varauksen hyllyssä lojuvaan COD4:seen, ja liikkeessä B COD4:sen varauksen TimeShiftiin. Olisin vielä saanut 10 vaihdossa lahjakorttina, mutta sanoin että ei tarvitse.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

cchaou sanoi:
Ihmeellistä venkulointia. Itse eilen tein seuraavaa: Minulla oli liikkeessä A varauksessa Blacksite. Liikkeessä B oli COD4, mikä ei ollut vielä saapunut. Halusin vaihtaa Blacksiten Timeshiftiin, joten vehtasin koko homman siten, että vaihdoin liikkeessä A Blacksiten varauksen hyllyssä lojuvaan COD4:seen, ja liikkeessä B COD4:sen varauksen TimeShiftiin. Olisin vielä saanut 10 vaihdossa lahjakorttina, mutta sanoin että ei tarvitse.
Kävin tänään uudestaan kysymässä tuota varauksen vaihtoa ja nyt sen tekivät. Minä jäin koko vaihtohommassa tappiolle jotain 10 euroa, mutta lahjakortteja eivät edes ehdotelleet. Tosin en viitsinyt edes kysästä sitä, koska tuntui muutenkin tuon vaihdon tekeminen olevan "työlästä". Jännä juttu muuten, että minun henkkareita ei kysytty tämän operaation missään vaiheessa. Eli joku voisi periaatteessa mennä jonkun muun varauksia vaihtelemaan itselleen.

Kysäsin samalla, että joko COD4 on saapunut X0:lle (Jyväskylän liike), mutta kuulemma vasta maanantaina saavat niitä. Epäilivät, että kaikille ennakkovaraajille riittää, koska PC-versiotakin oli tullut niin paljon.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

MikoZ sanoi:
oon hankkiis tota Xbox 360 Premium
PS2 + 5Peliä tarjouksella ni haittaakos jos on ''hieman'' naarmuuntuneita
tai käytettyinä jo ennestään hankittuja pelejä?

Edellisen vaihtopelikampanjan aikana GameStop kelpuutti minulta lähes toimimattomaan kuntoon asti naarmuttuneita levyjä. Heillä on kuulemma levyhiomo Ruotsissa. Hiontamaksua lätkäistiin 1e per naarmuuntunut levy. Jokaisen pelin pintaa ei tarkistettu.

Käytettyjä pelejä Gamestopilta ostaessa liike antaa toimivuustakuun = jos peli ei toimi, niin kuittia vastaan rahat takaisin. Jos kyseinen peli on itselle tärkeä, voitte koettaa neuvotella levyn hiotuttamista toimivaksi.

Käytetty peli on käytetty peli riippumatta siitä, kuka sitä on käyttänyt.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voisko ketjun aloittaja päivittää ton Asematunnelin Gamestopin numeron etusivulle, eli 09-38691800 :) Kiitos
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordis07 sanoi:
Voisko ketjun aloittaja päivittää ton Asematunnelin Gamestopin numeron etusivulle, eli 09-38691800 :) Kiitos

Ketjun aloittaja on käsittääkseni parin viikon jäähyllä, että eiköhän se joskus siihen päivity.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom