Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Myykö Gamestop tätä Sony PlayStation 3 Wireless 7.1 Surround Sound Headset ja mihin hintaan jos myy?
Tartteis päästä eroon lahjakorteista ni käykös ne muuhun kuin pelkkiin peleihin?
Eilen kun viimeksi kävin, niin taisi 99,90 euron hintalappu laatikon kyljessä olla. Itse olen noin viikon omistanut kyseiset kuulokkeet, ja voin suositella... Kyl nyt luulisi että lahjakortti käy kaikkiin puljun tuotteisiin.Myykö Gamestop tätä Sony PlayStation 3 Wireless 7.1 Surround Sound Headset ja mihin hintaan jos myy?
Tartteis päästä eroon lahjakorteista ni käykös ne muuhun kuin pelkkiin peleihin?
Kävin tänään liikkeessä kysymässä asiasta. Myyjä myönsi että tässä on tapahtunut virhe kun oli myynyt pelin konsolin oston yhteydessä minulle täysihintaisena. Lisäksi kauppaan kuului steelbook-kannet molempiin peleihin, jotka sain mukaani 30 euron lisäksi.Suora lainaus Gamestopin facebook sivuilta
VAIN TÄNÄÄN! 15. JOULUKUUTA! Saat 50% enemmän vaihtoarvoa, kun tuot vaihdossa PLAYSTATION 3-konsolisi. Esimerkkejä vaihtoarvoista: 40GT/80GT/160GT-malleista 135e, 120GT/160GT SLIM-malleista 180e ja 250GT/360GT SLIM-malleista 195e. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Mukana on oltava toimivan konsolin ohella AV-kaapeli, virtajohto, yksi ohjain ja USB-kaapeli. Arvot ovat ainoastaan vaihtoarvoja, ei koske käteisvaihtoa. VAIN TÄNÄÄN!
Kannattaa soittaa sinne ja kysyy vähäsen tosta.![]()
Höh, loppuhan ne oli eikä ainakaan ennen joulua saa lisääMyykö Gamestop tätä Sony PlayStation 3 Wireless 7.1 Surround Sound Headset ja mihin hintaan jos myy?
Itse tilasin kanadasta videogamesplus.ca:sta ja toimitusaikaa oli 1viikko ja 2päivää (siis arkipäivissä), että suht nopeaa toimintaa sieltä ja kuluineen hintaa kertyi kyseisille luureille noin 75€, voin vain suositellaHöh, loppuhan ne oli eikä ainakaan ennen joulua saa lisää
Taitaa olla suositut luurit.
Kellään tietoa mitä maksaa tällä hetkellä Battlefield 3 uutena? Entäpä käytettynä?
Oliko ny uusi tääl meijä gamestopissa 69,90e ja käytetty 54,90e konsoliversiot ja pc tais olla 49,90e, mutta käytettyä ei kande ostaa, koska online passi voi olla käytetty ja se maksaa ainakin kympin erikseen. Tilaa netistä alle 40e uusi.
GameStop - Hot Sale! uutta katalogia tulilla!
Osaako joku sanoo, kun sivulla kaksi mainitaan Battlefieldin olevan tarjouksessa hintaan 39,80e, niin onhan noi hinnat nyt uusien pelien hintoja, eikä alennettuja käytettyjen pelien hintoja?
Hinnat koskee uusia pelejä
Sitähän minäkin, kiitoksia kuiteskin! Joutuu kyllä käymään poistamaan tuon Bäfän tiistaina kerta niin halvalla lähtee.
Tiedättekö paljon sais hyvitystä, jos veis Saints Row The Thirdin ps3 version gamestoppiin?
Tiedättekö paljon sais hyvitystä, jos veis Saints Row The Thirdin ps3 version gamestoppiin?
Tiätäääääääks joku myydääks gamestopist online passi koodi fifa12:lle =) ?
Tiätäääääääks joku myydääks gamestopist online passi koodi fifa12:lle =) ?