Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
onnistuukohan sillä tavalla että jos vien sinne 3kpl Lair pelejä nii ne suostuu ottamaan kaikki vastaan eikä vain yhtä niistä?
Onko GameStopille tulossa jonkinlainen vaihtotarjous tuosta tulevasta XBOX360 250gb Modern Warfare 2 Bundlesta, jossa kustomoidut kuoret, 250GB kovalevy sekä 2 langatonta ohjainta ja tietysti itse peli?
Sain oman Uncharted 2-koodini tänään, kun sattumalta kävin liikkeessä. Ovat kuulemma myöhässä valmistajalta asti, mutta J-kylässä olivat muutaman koodin jo saaneet. Loput menevät jakoon heti kun niitä saadaan.
mites tuon Brutal legendin demon kävi? sen piti tulla tänään mutta PSblogissa sanottiin näin:
Posted on 17 September, 2009 at 3:26 pm by Mike Kebby
the demo is only available at the moment for people who pre-ordered the game as far as I’m aware.
Amerikan gamestopista jaettiin kuponkeja tähän demoon....mutta miten Euroopan gamestoppien laita?
Mites muuten, toimiiko toi Gamestopin tarjous 20€+2 peliä vaikkei oliskaan ennakkotilannut? Eli jos veisin Nhl 09:m ja Beijing 2008:n niin lähtiskö Nhl 10 20€:llä vai paljolla?
Minullapa olisi kysymys. Eli olen ennakkovarannut Halo 3: ODST: n gamestopista noin 2 ja puoli viikkoa ennen julkaisupäivää joten saanko "ekstramateriaalia"? Meneekös se silleen että pelin nopeasti hakevat saavat ekstramateriaalin vai meneekö se ennakkovarausjärjestyksessä eli kuka on ensimmäisenä ennakkovarannut pelin?
Minullapa olisi kysymys. Eli olen ennakkovarannut Halo 3: ODST: n gamestopista noin 2 ja puoli viikkoa ennen julkaisupäivää joten saanko "ekstramateriaalia"? Meneekös se silleen että pelin nopeasti hakevat saavat ekstramateriaalin vai meneekö se ennakkovarausjärjestyksessä eli kuka on ensimmäisenä ennakkovarannut pelin?