Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu
Ei osunu silmiin... Eipä tuo bensa niin kallista ole ettei voi käväistä.
Ei osunu silmiin... Eipä tuo bensa niin kallista ole ettei voi käväistä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaihtopelit tulisi olla samaa alustaa kuin itse peli. Eli käytännössä pitäisi onnistua, jos sellanen 2 wii peliä + 1€ = Red Steel 2 (Wii) kampanjaa.Tietämättömänä pakko kysellä täällä että nyt kun on tuo Red Steel 2 ennakkotilauskampanja niin voiko siihen tuoda vaihdossa kaksi Wii peliä ja maksaa euron väliin että sen saisi?
PS. Eikö nykyään kaupat tulisi olla auki sunnuntaisin, paitsi hyvin pienet kaupat?
Menee vähän offtopikiksi, mutta itse olen ymmärtänyt että kauppakeskukset tulisi olla auki sunnnuntaisin + pelikaupat, jotka ovat kauppakeskuksessa? Paitsi jos kauppa on pienempi joku neliö määrän niin saa päättää itse onko auki vai ei.Kaupat SAAVAT olla auki sunnuntaisin, mutta minkään valtakunnan laki ei siihen voi velvoittaa... harvalle pelikaupalle sunnuntaiaukiolo on taloudellisesti järkevää.
Menee vähän offtopikiksi, mutta itse olen ymmärtänyt että kauppakeskukset tulisi olla auki sunnnuntaisin + pelikaupat, jotka ovat kauppakeskuksessa? Paitsi jos kauppa on pienempi joku neliö määrän niin saa päättää itse onko auki vai ei.
Näyttäisi noissa listoissa olevan kaikenlaisia virheitä. Esim. tuossa exclusion-listassa on PS3-puolella Narina Prince.Ilmeisesti tuossa GameStopin listassa on joku virhe, siis tuon Sysksyn lisäksi. Siellä kaupataan Alan Wakea pleikkarille, eihän se ole tulossa? Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan olisi.
Näyttäisi noissa listoissa olevan kaikenlaisia virheitä. Esim. tuossa exclusion-listassa on PS3-puolella Narina Prince.
Siellä kaupataan Alan Wakea pleikkarille, eihän se ole tulossa? Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan olisi.
meikäläisellä tällä hetkellä vain nokian 5800 käytössä joten exclusion list jää näkemättä kun ei tuota adoben kallista ohjelmaa viitti ostaa. Niin voisiko joku tarkistaa kuuluuko jokin näistä peleistä listalle xbox360: dead space, fallout3, batman Aa, prototype, star wars force unleashed, gta iv. Laittakaa vaikka privana vastausta jos joku jaksais selata listat
Et sattumalta katsonut mitä ne pyytää vaikka Falloutista käytettynä? Todennäköisesti jonkun 20 e (valitettavasti tämäkin heitto voi hyvinkin olla ala-kanttiin), jolloin ne katteet kieltämättä on ihan kohdallaan.Pitää vielä vähän avautua Uuden exclusion listan nujertamana päätin viedä paikalliseen Gamestoppiin neljä listalta löytyvää XO peliä joista olin valmis luopumaan edes jonkinlaisen kohtuullisen kompensaation toivossa. Fallout 3, MotoGP06, Army of Two ja Crackdown olisivat tuoneet tilille 0,5e+0,5e+3e+0,5e eli huimat 4,5e. Kovat ovat katteet koska kyllä GS noita myy eteenpäin hivenen kalliimmalla. No, pelkät kannet ovat kalliimpia kuin mitä GS noista tarjosi joten taitaa mennä huuto.nettiin tai kirpparille (tai vaikka DVD koteloiksi). Puoli euroa käytetystä pelistä on kyllä aika vähän vaikka ei nyt välttämättä mistään uutuuksista ollutkaan kyse...
Fallout 3, MotoGP06, Army of Two ja Crackdown olisivat tuoneet tilille 0,5e+0,5e+3e+0,5e eli huimat 4,5e.