Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Menet tiskille, tervehdit myyjää ja kerrot haluavasi ennakkotilata pelin X.

Gamestopin nettisivujen kautta pelejä ei voi ostaa taikka tilata ennakkoon.

Minuakin kiinnostaa tuo ennakkotilaus. Siis miten se tarkemmin ottaen toimii? Maksetaanko se heti vai sitten vasta pelin hakiessa?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Voi maksaa samalla varausta tehdessä tai peliä hakiessa. Molempi parempi.
Lisäys: jos haluaa maksaa vasta pelin hakiessa maksetaan etukäteen kuitnekin 5€ ennakkotilatessaan, joka sitten vähennetään myöhemmin pelin hinnasta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Saakohan Gamestopista mitenkään hankittua Naruto Clash of Ninja Revolution 3 Wii-peliä? Mistään ei tunnu pystyvän tilaamaan, eikä ole kaupoissa näkynyt..
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Saakohan Gamestopista mitenkään hankittua Naruto Clash of Ninja Revolution 3 Wii-peliä?
Voin ainoastaan sanoa, että ota ystävällisesti kännykkäsi/puhelin joka on luultavasti sinun lähellä, naputtele siihen lähimmän Gamestop kaupan numero, soita ja kysy. ;)

Jos se tuntuu vaikealta, niin selaile sitten huutokauppojen sivustoja. Huuto.net, ebay.com jne. mitä niitä onkaan. :cool:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Löytyi tällainen mielenkiintoinen artikkeli, jossa käsitellään GameStopin myymiä "uusia" pelejä:

Of questionable morality: GameStop's "new game" policy | VideoGameWriters.com

Millainen on tilanne sitten Suomessa? Saako asiakas todella uuden pelin, vai onko mahdollista että ostettu kappale on pyörinyt jo myyjän koneessa? Tässähän voidaan tietysti todeta, että "eihän asialla ole mitään väliä jos peli on edelleen uudenveroinen". Kyse onkin lähinnä kaupan eettisestä toiminnasta, sillä jos asiakas haluaa ostaa pelinsä uutena, niin kyllähän sen silloin täytyy olla täysin käyttämätön. Itse olen ostanut GameStopista kaksi "uutta" peliä, eikä kumpikaan niistä ole ollut muoveissa. Tiedä sitten sainko mukaani uuden käytetyn pelin, mutta ainakin se toimi niin kuin pitikin.

Ja toinen aika ikävä juttu, mikä tuosta artikkelista paistoi silmään oli tuo Deus Ex -pelin OnLive-version sensurointi pois kaikista GameStopin myymistä peleistä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Löytyi tällainen mielenkiintoinen artikkeli, jossa käsitellään GameStopin myymiä "uusia" pelejä:

Of questionable morality: GameStop's "new game" policy | VideoGameWriters.com

Täytyy kyllä ihmetellä ihmisiä jotka ostelevat pelinsä uutena Gamestopista vielä tällaisten asioiden jälkeen. En ymmärrä edes käytettyjen pelien ostoa sieltä koska kaikki uusia ja käytettyjä myöten saa netistä paljon halvemmalla. Älkää missään nimessä tukeko Gamestoppia kun heidän pelisääntönsä tuntuvat olevan kaikkea rehtiä kaupankäyntiä vastaan.

ps. He siis eivät tuon artikkelin mukaan halunnut ottaa vastaan päivän vanhaa peliä takaisin koska se oli avattu! Eihän niitä uusia edes myydä muoveissa noissa puljuissa. Jessus sentään..
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kyllä muuten myydään. Noin 10-15 peliä olen sieltä pleikkarille uutena ostanut. Joka kerta olen sinetin avannut ja muovit ottanut pois.

Niin siis itse asiassa linkitetyn artikkelin mukaan on sattuman kauppaa saatko pelin muoveissa vai avattuna. Lisäksi Gamestopin myyjät pelailevat avattuja "uusia" pelejä, jotta osaisivat vastailla asiakkaiden kysymyksiin. Tämä siis artikkelin mukaan...

Jos tuo on totta, niin on kyllä varsin hienoa toimintaa Gamestopilta. Hinnat ovat kallimpia kuin monissa muissa liikkeissä ja silti uudet pelit ovat käytettyjä. Tietysti jokainen ostaa pelinsä mistä ostaa, mutta touhu on silti vähintäänkin kyseenalaista ellei rikollista.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Niin siis itse asiassa linkitetyn artikkelin mukaan on sattuman kauppaa saatko pelin muoveissa vai avattuna. Lisäksi Gamestopin myyjät pelailevat avattuja "uusia" pelejä, jotta osaisivat vastailla asiakkaiden kysymyksiin. Tämä siis artikkelin mukaan...

Jos tuo on totta, niin on kyllä varsin hienoa toimintaa Gamestopilta. Hinnat ovat kallimpia kuin monissa muissa liikkeissä ja silti uudet pelit ovat käytettyjä. Tietysti jokainen ostaa pelinsä mistä ostaa, mutta touhu on silti vähintäänkin kyseenalaista ellei rikollista.

Kai sinäkin ymmärrät että kyseinen artikkeli koskee USA:n GameStoppia, jolla ei ole juurikaan mitään tekemistä Suomen GameStopin kanssa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kai sinäkin ymmärrät että kyseinen artikkeli koskee USA:n GameStoppia, jolla ei ole juurikaan mitään tekemistä Suomen GameStopin kanssa.

Juurikaan tekemistä Suomen Gamestoppien kanssa? Kerro yksikin syy miksi tämä EI koskisi Suomen Gamestoppeja? Kyseessä on ketju joka soveltaa toimintatapojaan ympäri maapalloa (ihan kuten muutkin kauppaketjut).
 
Juurikaan tekemistä Suomen Gamestoppien kanssa? Kerro yksikin syy miksi tämä EI koskisi Suomen Gamestoppeja? Kyseessä on ketju joka soveltaa toimintatapojaan ympäri maapalloa (ihan kuten muutkin kauppaketjut).

Montas kertaa olet itse ostanut sieltä pelejä uutena? Meinaan että onko sinun kohdalla ilmennyt näitä avattuja uusia pelejä?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Juurikaan tekemistä Suomen Gamestoppien kanssa? Kerro yksikin syy miksi tämä EI koskisi Suomen Gamestoppeja? Kyseessä on ketju joka soveltaa toimintatapojaan ympäri maapalloa (ihan kuten muutkin kauppaketjut).
Kerro yksikin syy miksi tämä koskisi Suomen GameStoppia?


Jos sinulla on parempaa tietoa kuin minulla, niin kerro ihmeessä.
Ainakaan omassa myymälässäni tälläista ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. En tietenkään voi puhua kuin oman myymäläni puolesta.

Terveisin Sami / Myymäläpäällikkö GameStop Iisalmi.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kai sinäkin ymmärrät että kyseinen artikkeli koskee USA:n GameStoppia, jolla ei ole juurikaan mitään tekemistä Suomen GameStopin kanssa.

Kai sinä ymmärrät, että peilaan tottakai artikkelia myös omiin kokemuksiin. Myyjien "takahuoneessa" pelailusta en tietenkään voi sanoa mitään varmaa, mutta uusia pelejä olen ostanut - kaikki eivät ole olleet muoveissa.

Lisäksi on outoa, ettei ison kauppaketjun toimintatavat vaikuttaisi koko kauppaketjun laajuudelta. Ja kuten varmaan viestistäni huomasit puhuin kokoajan, että artikkelin mukaan sitä ja artikkelin mukaan tätä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kai sinä ymmärrät, että peilaan tottakai artikkelia myös omiin kokemuksiin. Myyjien "takahuoneessa" pelailusta en tietenkään voi sanoa mitään varmaa, mutta uusia pelejä olen ostanut - kaikki eivät ole olleet muoveissa.

Lisäksi on outoa, ettei ison kauppaketjun toimintatavat vaikuttaisi koko kauppaketjun laajuudelta.

Osa PS3 peleistä on tullut meidän myymälään ilman muoveja, esim GT5 ja muutama Move peli ( levy on kotelon sisällä paperisessa "taskussa" ) ja näihin me emme voi mitenkään vaikuttaa.

Esille tulevat pelit avataan ja "gutataan", koska tulee halvemmaksi olla myymättä peli kuin laittaa muoveissa esille ja huomata se varastetuksi. Sehän on asiakkasta itsestään kiinni haluaako ostaa
sen viimeisen kappaleen joka on avattu. Aina annetaan muoveissa oleva kopio asiakkaalle jos sellainen on saatavilla, koska se helpottaa meidänkin työtä.

Pohjoismaiden GameStop ( Norja,Ruotsi,Suomi,Tanska ) ei ole millään lailla tekemisissä USA:n kanssa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kuinka te tulkitsette tämän mainoksen?
GameStop

Vein Xbox 360 Eliten ja 49,90 euroa vaihdossa. Odotin saavani konsolin sekä vapaavalintaisen pelin.
No, myyjät siinä sitten hetken arpoivat ja totesivat että "vapaavalintaisen" pelin saa ainoastaan jos tuo vaihdossa 320 GB PS3:n, ei koske muita tuotteita.

Ei siinä, että olisin tuolla pelillä jotain tehnyt, mutta tälläiset harhaanjohtavat mainokset ärsyttävät. Ja myyjien tietoisuus, kummallakaan ei ollut varmaa tietoa, mutta tuon arpoivat minun kohdalleni.

EDIT: Mainitaan vielä, että kyseessä oli Ison Omenan liike. Sinänsä erittäin ystävällistä palvelua, mutta tiedonanto ylempää kusee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kuinka te tulkitsette tämän mainoksen?
GameStop
Itse tulkitsisin juuri sillä tavalla mitä olet ajatellut, konsolista + rahasummasta riippumatta kuuluu se kone ja vapaavalintainen peli valittujen listalta.

Eikä ole mitenkään mainittu mainoksessa että olisi vaan 320GB ps3:ssa, pienet präntättyssä teksti käynyt läpi. Oli vaan yleiset pelisäännöt ja valitut pelit mitä sai valita konsolin mukaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse tulkitsisin juuri sillä tavalla mitä olet ajatellut, konsolista + rahasummasta riippumatta kuuluu se kone ja vapaavalintainen peli valittujen listalta.

Eikä ole mitenkään mainittu mainoksessa että olisi vaan 320GB ps3:ssa, pienet präntättyssä teksti käynyt läpi. Oli vaan yleiset pelisäännöt ja valitut pelit mitä sai valita konsolin mukaan.

Se peli kuuluu siihen kauppaan, joten soitappa tai käy myymälässä ja pyydä heitä korjaamaan virhe.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Kellään tietoa paljon ac brotherhood maksaa suomen gamestopissa?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kai sinä ymmärrät, että peilaan tottakai artikkelia myös omiin kokemuksiin. Myyjien "takahuoneessa" pelailusta en tietenkään voi sanoa mitään varmaa, mutta uusia pelejä olen ostanut - kaikki eivät ole olleet muoveissa. [/U] tätä.

Itsekin aikoinaan asioin aika usein Gamestopissa mut en oo käynyt liikessä varmaa vuoteen, kun nykyään ostan kaikki pelit netistä.
Mut tosiaan vielä jos mennään taaksepäin eli vielä niihin aikoihin jolloin asioin gamestopissa ja ostin sieltä uusia pelejä, niin sain kyl pelejä jotka eivät olleet sineteissä (aika harvoin mut kuitenkin) Eniten mua veti päähän kun ostin sieltä Star Wars The Force unleashed 2 collectorsi, niin sitä ei kuulema enää ollut kuin yksi kappale ja se oli esillä. Myyjä kävi hakemassa kotelon sit se avas kaappiin ja otti sieltä palikat, lelut, levy ja mitä nyt kaikkea sieltä kaapista nyt löytyikään niin se pisti ne siihen koteloon ja sitten se sanoi, ett noin ole hyvä. Eikö se pitäisi olla niin, että kun asiakas ostaa uuden pelin, NIIN SEN MYÖS TÄYTYY OLLA SIINÄ SINETISSÄ!!! Kertokas hyvät gamestopin myyjät, mitä jos tänään ostan sieltä pelin joka ei oo sineteissä ja tuonkin sen huomenna takaisin, että "oho" on ostanut vahingossa pelin väärälle konsolille, niin otatteko vastaan? TUSKIN
 
Ylös Bottom