Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Toisaalta, kuten on moneen otteeseen selväksi tehty, nämä kirjoittamani ilmoitukset eivät ole GameStopin virallisia tekstejä ja näin ollen kirjoitan niihin vain ne asiat, joita tulen ajatelleeksi. Jos pian aletaan edellyttämään, että käyn läpi kuluttajasuojalain ja kaikki mahdolliset epäkohdat, ennen kuin ilmoitan hyväksi katsomastani kampanjasta täällä, saa koko homma jäädä samantien. Toinen asia toki olisi, jos tuo olisi jokin virallinen kampanjateksti, jonka olisin vain pastennut virallisesta materiaalista tänne.

Siksi kirjoitinkin "yllä olevan perusteella". Minulle on selvää, että kirjoituksesi eivät ole virallisia, eikä niihin - mahdollisten virheiden takia - voi vedota. Gamestopin kotisivuiltakaan en löytänyt tietoja tarjouksesta, joten kirjoitukseni oli lähinnä hypoteettisesta tilanteesta. Tuskin kukaan yksittäinenen henkilö näitä kampanjoita suunnittelee, joten huomio kohdistui ketjun toimintatapoihin. Ymmärrän myös hyvin, että kuluttajien ei haluta tuovan kasaa niitä IMDB:n Bottom 250 -listalta niitä ns. parhaita paloja - joita kukaan ei osta. Siksi olisikin hyvä kummallekin osapuolelle, että säännöt olisivat selvät, eikä myyjälle jäisi turhan paljon tulkinnan varaa.

Aiemmin on pitänyt myös minun sanoa, että teet hyvää työtä täällä foorumilla. Harvoissa firmoissa jaksetaan olla kuluttajan parissa, varsinkaan vapaa-ajalla. Eikä tämä kovin hiljainenkaan ketju ole, joten kiinnostusta löytyy ja varmasti myös arvostusta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Käykö tohon DVD tarjoukseen Film Townista ostetut leffat, missä lukee "vain vuokrattavaksi"
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Miten noi ennakkotilaussälät oikein toimivat?
Niitä tulee tietty määrä ja useinkaan ei tarpeeksi ennakkotilaajien määrään nähden. Joskus ennakkokamaa jaetaan hakujärjestyksessä, joskus ennakkotilausjärjestyksessä. Tärkeintä mitä asiakas voi tehdä, on aktiivisesti kysellä ennakkotilauskamasta aina noudon yhteydessä. Monessa tapauksessa myyjä ei mitään kamaa anna, jos asiakas ei osaa erikseen pyytää tai muutoin huomauttaa asiasta.

Esimerkkitapaus:

Turun Gamestopissa oli Dragon Agen julkaisupäivän aamuna noin 8 (!) ennakkotilausbonuslipuketta, eli suurin piirtein saman verran kuin ihmisiä oli jonossa, kun ovet aukesivat. Pari heppua otti pelin vastaan tyytyväisenä ja lampsivat tiehensä, mutta minä vuorollani kysyin löytyykö sitä preorder kamaa, jolloin myyjä kaivoi nuo aiemmin mainitut lipukkeet jostain kaapista. Tiedä sitten paljonko ennakkotilauksia oli, mutta veikkaisin että moninkertaisesti tuon lipukkeiden määrän.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Käykö tohon DVD tarjoukseen Film Townista ostetut leffat, missä lukee "vain vuokrattavaksi"

Soitin Turun gamestoppiin, ja sanoivat että vuokraelokuvat ei kelpaa...
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Itseltä löytyy varmaankin muutaman kymmentä turhaa elokuvaa, joten tehdäänpä reissua sitten GameStoppiin :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

"Samaa vaihtokampanjaa voi soveltaa myös pidemmälle, jolloin 6 DVD:ta on 20€, 9 DVD:ta on 30€ ja niin edelleen, jolloin esimerkiksi 108 DVD:ta tarkoittaa Playstation 3 Slimia (~360€), 78 DVD:ta muuttuu Xbox 360 Eliteksi (~260€) ja vaikkapa 54 DVD:lla saa haltuunsa PSP 3004:n. Ja niin edelleen, hyvitys on vapaasti käytettävissä mihin tahansa tuotteisiin GameStopeilla."

Siis onkos tuo 108 kpl dvd ---> PS3 tarjous vai... kun omien laskujen mukaan 108 dvd tekis 324€ eikä 360€...?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Siis onkos tuo 108 kpl dvd ---> PS3 tarjous vai... kun omien laskujen mukaan 108 dvd tekis 324€ eikä 360€...?
108/3 = 36. 36 * 10 e = 360 e.

Eli jossain kohtaa lasket väärin. :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

108/3 = 36. 36 * 10 e = 360 e.

Eli jossain kohtaa lasket väärin. :)
hah..ei mikään yllätys..asia kunnossa sitten...gamestoppiin siis hakeen emännälle oma pleikka että pääsee itekkin joskus tota codia hakkaan...
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Alkoi kyllä heti itseä kuumottelemaan tuo dvd tarjous. Olisi apaut 40 dvd:tä kahteen kertaan tuossa valmiiksi kaapissa.
Hommaisi sen verran lisää, että saisi wii:n hommattua ps3 kaveriksi. :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Myykös tuo GS:ä PS3 Slim 250Gt tai jotain bundlea siitä? Tuli tänään käytyä mutta tuo unohtui katsoa ja jäi nyt vaivaamaan niin prkleesti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

tämä tuli enemmän kuin sopivaan aikaan minulle ,koska miettinyt mihin saa dvd myytyä eteenpäin ,joten montako dvd pitää tuoda että nintendo wii irtoaa ?
ja onko mitään max määrää dvd mitä ottaa vastaan ?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Kuten tässäkin ketjussa jo monesti mainittu 48h pitävät sitä peliä, jonka jälkeen antavat sen seuraavalle. Eli jos pelit ovat kaikki ennakkovarattu ja et nouda sitä 48tunnin sisällä ilmoituksesta, niin se menee jollekin muulle ja joudut odottamaan että liike saa seuraavan erän pelejä.

Eli siis se minun pelivaraus pysyy, vaikka en hakisi. Eli jos en hae 48 tunnin sisään, he antavat pelini jollekkin toiselle, mutta voin mennä vaikka kuukauden päästä hakemaan pelin, jos heillä on sitä varastossa, eli varaus menee 48 tunnin päästä, mutta kun olen maksanut pelini etukäteen saan hakea pelin koska tahansa jos heillä on sitä varastossa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Eli siis se minun pelivaraus pysyy, vaikka en hakisi. Eli jos en hae 48 tunnin sisään, he antavat pelini jollekkin toiselle, mutta voin mennä vaikka kuukauden päästä hakemaan pelin, jos heillä on sitä varastossa, eli varaus menee 48 tunnin päästä, mutta kun olen maksanut pelini etukäteen saan hakea pelin koska tahansa jos heillä on sitä varastossa.

Jep. Olethan tavallaan maksanut pelin jo. Ei sitä voi ottaa sulta pois. Itsekin hain vasta eilen DJ Heron.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

jeps .. noniin dvd laskettu ja 132 leffaa löyty mitkä lähtee liikettä kohti huomenna elikkäs 440e käyttörahaa pitäis tulla oikein laskettuna .
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Mahtaako tuolla olla merkitystä, että dvd:n kannet eivät ole suomeksi vaan ovatkin ruotsiksi?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

tuskinpa on mitään väliä . ite vien huomenna jumbon gamestoppiin ton läjän. toivottavasti sieltä löytyy ne mitä odotan että löytyy .
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Mahtaako tuolla olla merkitystä, että dvd:n kannet eivät ole suomeksi vaan ovatkin ruotsiksi?

Itse kärräsin tänään pussillisen dvd:tä paikalliseen Gamestoppiin. Dvd:t joissa ei ollut Suomen elokuvatarkastamon ikärajoja eivät kelvanneet. Sanoivat, että tämä on ollut ihan normipolitiikka alusta asti joten en usko että nuo ruotsinkieliset kelpaavat, minulla siis ainakin jäivät lunastamatta. CDON:sta olin kyseiset elokuvat hankkinut mutta eivät ainakaan tässä liikkeessä kelvanneet... Satasen edestä sain kuitenkin GS:n valuuttaa joten en voi valittaa :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Paljonkos saisin tästä kasasta rahaa: 16kpl DVD:eitä, Star wars battlefront 1&2 PS2, Tom Clancy's Advanced warfighter X-box 360, GT4 PS2 ja Lotr: sormusten ritarit PS2?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Paljonkos saisin tästä kasasta rahaa: 16kpl DVD:eitä, Star wars battlefront 1&2 PS2, Tom Clancy's Advanced warfighter X-box 360, GT4 PS2 ja Lotr: sormusten ritarit PS2?

Kolme euroa, tai ehkä 30? Ei kukaan tiedä. Soita ja kysy.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! 3 DVD:ta = 10€ vaihtoarvoa -kampanjasta si

Itse kärräsin tänään pussillisen dvd:tä paikalliseen Gamestoppiin. Dvd:t joissa ei ollut Suomen elokuvatarkastamon ikärajoja eivät kelvanneet. Sanoivat, että tämä on ollut ihan normipolitiikka alusta asti joten en usko että nuo ruotsinkieliset kelpaavat, minulla siis ainakin jäivät lunastamatta. CDON:sta olin kyseiset elokuvat hankkinut mutta eivät ainakaan tässä liikkeessä kelvanneet... Satasen edestä sain kuitenkin GS:n valuuttaa joten en voi valittaa :)

kävitkö asematunnelissa vai kampissa ? ... tuntuu että asematunnelin gamestopissa ainakin hinnat heittelee kun kananlento myyjästä riippuen ..

mutta toivottavasti ottavat niin paljon leffoja vastaan kun vain mahdollista
 
Ylös Bottom