Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Joo, koska sukupuolihan sen uuden myyjän huononsi. :confused: Kaikki ovat joskus uusia, eikä tissit tee kenestäkään huonompaa ammattiinsa.

Päinvastoin. Mikäli sattuu olemaan naikkonen ja tietää peleistä niin mikäs sen parempaa. Mitä en kestä, on se että myyjä ei tiedä mitä myy. Se on sietämätöntä. Antaisin myyjälle kuitenkin aikaa opiskella tuotteitaan, kuukauden jälkeen tulisi olla jo perillä artikkeleista. Ainakin Tampereen koskarin naikkonen on erittäin pätevä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Joo en mä dissannut sitä sen takia, että on nainen. Siellä on, tai ainakin on ollut toinenkin nainen myymässä ja hän osasi hommansa. Olin positiivisesti yllättynyt kun näin tuon uuden naisen tiskin takana. Palvelun taso nyt ei vaan ollut juuri mistään kotoisin. Luulisi, että pelikauppa osaa palkata myyjäksi peleistä tietävän. En usko sen olevan hankalaa. Eikä se edes tiennyt mistä puhuin kun kysyin keräilyversioista. Kysyin onko GS:lle tulossa Bayonettan keräilyversiota. Pyysi toistamaan kysymyksen ja ei selvästikään ymmärtänyt mitä tarkoitin. Toinen myyjä siitä vierestä vastasi, että tuskin on.

No helppohan se on täältä päin dissata...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Mites toi katalogi, meinaavatko "osta lisäksi" kanssa että on ostettavissa vain konsolin kanssa vai onko mahdollista ostaa erikseen? Kiinnostais toi Dragon Age 3kk Liven kera.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Mites toi katalogi, meinaavatko "osta lisäksi" kanssa että on ostettavissa vain konsolin kanssa vai onko mahdollista ostaa erikseen? Kiinnostais toi Dragon Age 3kk Liven kera.
Luulen niin että vain konsolin kanssa.

PS. Ei ole varma asiasta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Onkos tietoa voiko vanhan 20Gb 360:n vaihtaa Eliteen ja mikäli se on mahdollista, osaako kukaan sanoa paljonko jää maksettavaa noin suurinpiirtein?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

GS:n newsletterissä luki että saa 20€ promootio kortin jos ostaa 60€:lla (tms.) pelejä, joten ei siis koske konsoleita? Piti vaan varmistaa, jos joku sattuu tietämään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

En ole ennen Gamestopissa asioinut niin kyselen että: Kun nyt on noita tarjouksia että pitää viedä yksi peli vaihdossa niin saa alennusta joistain peleistä, siis kiikutan vain vaihtopelin kauppaan ja saan sitä vastaan alennusta, vai? Ja saako noita promootio cardeja tai mitä nyt onkaan tuollaisen tarjouksen yhteydessä?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Anteeksi tuplapostaus, mutta kun tuolla kieltolistalla ei ole wiiltä mitään peliä, niin tarkoittaako se että wiiltä voi viedä vaihdossa minkä vain pelin, vai ei mitään:confused:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Anteeksi tuplapostaus, mutta kun tuolla kieltolistalla ei ole wiiltä mitään peliä, niin tarkoittaako se että wiiltä voi viedä vaihdossa minkä vain pelin, vai ei mitään:confused:

Jos listassa ei ole mitään peliä niin silloin kaikki kelpaa. Wii pelit tuppaa kait olemaan sen verran suosittuja, ettei niitä tarvitse käännyttää pois.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Mahtaakohan stopissa olla mitään DJ Heroa koskevaa tarjousta olla ?
Muutkin hyvät boxin tarjoukset kiinnostavat jos nyt joku sattuu näistä jotain tietämään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Onkos tietoa voiko vanhan 20Gb 360:n vaihtaa Eliteen ja mikäli se on mahdollista, osaako kukaan sanoa paljonko jää maksettavaa noin suurinpiirtein?

Itse tein juurikin tällaisen vaihtokaupan 20.12. Hyvitystä sai 75€ ja maksettavaa jäi 185€. Eliten mukana tulivat LEGO Batman, Pure ja Mirror's Edge.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jos gamestoppiin vie pelejä niin pitääkö ne vaihtaa johonkin toiseen peliin/lahjakorttiin vai voiko ottaa rahana käteen peleistä saatavan summan?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jos gamestoppiin vie pelejä niin pitääkö ne vaihtaa johonkin toiseen peliin/lahjakorttiin vai voiko ottaa rahana käteen peleistä saatavan summan?

Käteistä saa kyllä, mutta 20% vähemmän kuin vaihtohyvitystä. Ja ikää tarttee olla 18 vuotta.

Eli esim. jos pelin vaihtohyvitys on 10€, niin käteistä siitä saat silloin 8€. Tuon 10€ saat hyvityksenä, jos ostat jotain tilalle tai laitat sen lahjakortille. 8€ saat samantien näppiin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Muuten, jos vien Gamestoppiin avaamattoman, käyttämättömän pelin, niin paljonko siitä saa vaihtohyvitystä (puolet sen hinnasta?)? Ja onko niin, että jos vien esim. xbox360 pelin vaihdossa, pitää ostettavan pelin olla samalle alustalle?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Muuten, jos vien Gamestoppiin avaamattoman, käyttämättömän pelin, niin paljonko siitä saa vaihtohyvitystä (puolet sen hinnasta?)? Ja onko niin, että jos vien esim. xbox360 pelin vaihdossa, pitää ostettavan pelin olla samalle alustalle?
Noihin vaihtoarvoihin ei ole mitään selkeää kaavaa, vaan se vaihtelee aina pelikohtaisesti varmaankin mm. GameStopin ks. pelin menekin ja varastosaldon mukaan.

Ostettavan pelin ei pidä olla samalle alustalle muuta kuin joitain erikoisvaihtotarjouksia ym. hyödynnettäessä. Normaalin vaihtohyvityksen voi käyttää mihin tuotteisiin haluaa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

GameStopista julkaisupäivänä ostetun DJ Heron ohjain päätti lopettaa toimintansa ja kuittia en tähän hätään löydä mistään. Olenko kusessa vai voinko mennä GameStopiin kuititonna? Peli oli ennakkovarattu, eli myymälästä pitäisi kait löytyä tieto, että olen pelin heiltä ostanut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Vintsukka, riippuu tuurista ja myymälästä: meillä hajosi tyttären DS, lähetin laitteen itse AMOn huoltoon. Huoltoheppu sanoi, että menee takuuseen, mutta tarvii kuitin. Gamestopin kuittia ei löytynyt. Vaimo pyysi Luottokunnalta ko. kuun Visa-laskun, jossa näkyi ostotapahtuma, menin Gamestopiin ja pyysin myymälää hommaamaan kuitin. Projektissa kesti ja kesti, koska kuitit ovat kuulemma arkistoituna Ruotsiin. Viimein menin uudestaan paikan päälle ja myymäläpäällikkö sattui itse olemaan paikalla ja printtasi mulle uuden kuitin siinä samalla...

Eli vastauksena on jyrkkä ehkä. Gamestopilla on tieto sun ostoksestas. Jos maksoit sen pankki-tai luottokortilla, voit ottaa printin tilitapahtumasta ja lompsit Gamestopiin selvittämään tapausta.
 
Ylös Bottom