Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kannattaa Gamestopista Splinter Cellin varanneiden olla vauhdikkaita pelin noudossa - itse sain ennakkovaraajan etuna "Exclusive pre-order pack":in joka sisältää koodin jolla saa SPAS12:sen haulikon peliin, Making Of -DVD:n ja 32 sivuisen sarjakuvakirjan. Näitä kuulemma he olivat saaneet todella vähän ja nopeimmathan ne saa, itse olin toinen joka tämän Tampereen Hämeenkadun myymälästä tänään haki.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse kävin juuri kans tuolla samaisessa pisteessä, mutta sain vain tuon haulikon. Aika nopiasti menneet, tai sitten ei vain pärstäkerroin riittänyt :p
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Koskarista tuli haettua oma kipale ja mukaan tuli spassi.

No sain sentään komian Collectors Editionin. Tämä olikin sitten varmaan viimeinen asionti kyseisessä puljussa ikuna. Viimeisen ennakkovarauksen nouto... ja kun homma on nykyään mitä on, niin tuskin tulee enää asiaa liikkeen suuntaan.

No kiitos näistä paristakymmenestä pelistä ja muutamasta hyvästä DVD kamppiksesta. Oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kannattaa Gamestopista Splinter Cellin varanneiden olla vauhdikkaita pelin noudossa - itse sain ennakkovaraajan etuna "Exclusive pre-order pack":in joka sisältää koodin jolla saa SPAS12:sen haulikon peliin, Making Of -DVD:n ja 32 sivuisen sarjakuvakirjan. Näitä kuulemma he olivat saaneet todella vähän ja nopeimmathan ne saa, itse olin toinen joka tämän Tampereen Hämeenkadun myymälästä tänään haki.

Samassa putiikissa tuli poikettua noin 40 minuuttia sitten ja Collector tarttui mukaan ja siihen päälle spassiin oikeuttava koodi lärpäke. Mitään dvdtä tai sarjakuvaa ei pussukkaan mukaan lykätty.

Mutta komia on tuo collectori ei voi muuta sanoa, nyt sitten pitääkin lainata siskolta boxi jotta tuon pääsee kahlaamaan :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mietin, että onkohan kukaan tämän haukkumisen keskeltä muistanut mainita seuraavia ainakin minusta mielestäni hyviä kampanjoita.
Osta 5 käytettyä dvd:tä hintaan 11,90 € (dvd:n hinta oltava 5,90 € tai alle)
ja ainakin Xbox 360:lle ja PS3:lle on voimassa osta 2 käytettyä peliä maksa 19.90 € tai 14.90 € (riippuen onko pelien arvot alle 14,90 € vai 9,90 €)

En nyt ihan varmaksi noita hintoja muista ja Gamestopin tuntien saattavat vaihdella joistakin ihme syistä liikkeestä riippuen.

Mielestäni kummastakin tarjouksesta on löytynyt ihan hyviäkin nimikkeitä ja eilen juuri ostin pinon dvd leffoja. (Saahan nämä sitten ehkä joskus taas kärrättyä takaisin jos tulee samanlaisia dvd tarjouksia kuin aikaisemmin). Ennakkotilauskampanjoihin on kyllä mennyt jo täysin maku, mutta niistä onkin jo tarpeeksi puhuttu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tiesittekö muuten että Turun kummatkin myyjät kuuluu PAMiin (tai on ainakin jotain lakkosympatisoijia)?

Ja että liike on tänään kiinni?


No en v*ttu minäkään kun menin Splinter Celliä noutamaan...:mad: :p
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Joo.. asiointi loppu siihen viime vuoteen, jos on ~500 peliä listalla ja vielä rajattu määrä, niin voi minun puolestani vaikka lopettaa kokonaan. Pelien hinnat on kyllä vähän parantuneet, esimerkiksi käytetty Orange Box ei ollutkaan viime käynnillä käytettynä 59e ja upouusi vastapäisessä hyllyssä 15e. Molemmat peräti samanhintaisia. Alottaisivat vaihteeksi vaikka ihan hullut salet.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tiesittekö muuten että Turun kummatkin myyjät kuuluu PAMiin (tai on ainakin jotain lakkosympatisoijia)?

Ja että liike on tänään kiinni?

Kiitos kun kerroit. Olin jo kaupungilla ja menossa seuraavalla junalla tai bussilla Turkuun. Onneksi oli vähän luppoaikaa ja kävin kännykällä lukemassa KFIN:iä, tämä osui silmään. Ois vähän vatuttanu jos vasta Turussa oisin ton huomannu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hmm, Gamestopin nettisivujen bannerissa Red Dead Redemptionin hinnaksi kerrotaan 2 peliä + 9,90, kun taas siinä oikealta avautuvassa pdf-julisteessa peli on luokassa 2 peliä + 19,90. Great Success.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hmm, Gamestopin nettisivujen bannerissa Red Dead Redemptionin hinnaksi kerrotaan 2 peliä + 9,90, kun taas siinä oikealta avautuvassa pdf-julisteessa peli on luokassa 2 peliä + 19,90. Great Success.


Käsittääkseni:

2 peliä + 9.90€ ja saat Limited Editionin
2 peliä + 1€ saat normaalin.

Tuo PDF-julari missä nuo on kaikki listattu (ja Gamestopin Suomen saitti yleensäkkin) päivittyy niin hitaasti ettei pysy mukana!
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Käsittääkseni:

2 peliä + 9.90€ ja saat Limited Editionin
2 peliä + 1€ saat normaalin.

Tuo PDF-julari missä nuo on kaikki listattu (ja Gamestopin Suomen saitti yleensäkkin) päivittyy niin hitaasti ettei pysy mukana!
Ok. Pitänee käydä kysymässä ihan naamatusten pääkallopaikalta, ennen kun tilaan... eikun siis vien vaihtoon Bad Company 2:n ja Mass Effect 2:n ja olen hyvä ihminen.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hmm, Gamestopin nettisivujen bannerissa Red Dead Redemptionin hinnaksi kerrotaan 2 peliä + 9,90, kun taas siinä oikealta avautuvassa pdf-julisteessa peli on luokassa 2 peliä + 19,90. Great Success.

Tuo tarjous 2x peliä + 9,90e on voimassa ja sillä saa Limited Editionin pelistä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ok. Pitänee käydä kysymässä ihan naamatusten pääkallopaikalta, ennen kun tilaan... eikun siis vien vaihtoon Bad Company 2:n ja Mass Effect 2:n ja olen hyvä ihminen.

Katsohan vaan että käyvät vaihdossa.
 
GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tietääkö joku myydäänkö jyväskylän gamestopissa playstation network kortteja joilla voi ostaa playstation storesta.:confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Olin aikoinaan Gamestopista RDR:n varannut kahdella pelillä ja 20e:llä lahjakortilta. Käväisin kysymässä miten uusi 1/9,90e tarjous vaikuttaa vanhaan varaukseeni. Ilmeisesti saan limited editionin ja jonkun sortin taidekirjan, rahoja ei hyvitetä penniäkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

^ Eikös tässä ketjussa aiemmin Asematunnelin kaupan kaveri kertonut että rahat hyvitetään?

Vai onko taas joku pärstäkerroin/nopanheitto kyseessä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Olin aikoinaan Gamestopista RDR:n varannut kahdella pelillä ja 20e:llä lahjakortilta. Käväisin kysymässä miten uusi 1/9,90e tarjous vaikuttaa vanhaan varaukseeni. Ilmeisesti saan limited editionin ja jonkun sortin taidekirjan, rahoja ei hyvitetä penniäkään.

Kyllä sä ne rahat saat takaisin.
Pyydät vaikka soittamaan toiseen stoppiin ja kysymään sieltä apua, jos se kassa on niin käsi ettei tajua miten oman liikkeen systeemit pelaa.

Joten oot kovana vaan etkä ala kaikkea nielemään mitä kassa sattuu suustaan päästämään.
Toki jos olet väärässä niin sitten kannattaa olla hiljaa, mutta tässä tapauksessa kassa on se kuka teki virheen.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vai onko taas joku pärstäkerroin/nopanheitto kyseessä?
Aina mahdollista, tosin tämä Jyväskylän ihanin asiakaspalveluhenkilö on viime aikoina ollut ihan mukavalla päällä.

Joten oot kovana vaan etkä ala kaikkea nielemään mitä kassa sattuu suustaan päästämään.
Toki jos olet väärässä niin sitten kannattaa olla hiljaa, mutta tässä tapauksessa kassa on se kuka teki virheen.
Joo, en tätä mahdottomana kusetuksena pidä, saanpahan bonuksena kuitenkin jonkun ruman taidekirjan jolla en mitään tee. Tosin ei se varmaankaan kympin arvoinen ole. Katsotaan josko jaksan tapella sitten kun on pelin noutamisen aika.
 
Ylös Bottom