Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Varmaan 10e on jo turhaa kuvittelua.

Veikkaan, että 5€ on aika maksimi. Mirros Edge uutena Gamestopissa 9,90, ja COD 4 sekä Fallout 3 molemmat löytyny jo "osta 2 yht 19,90€". Kerro ihmeessä paljon oisit saanu jos viet pelit liikkeeseen :D
 
Vastaus: Power to the Nayers

Tällainen kieltolistalle salaa lisätty peli on esimerkiksi PS3:n BATTLEFIELD BAD COM FI. Tiedoston metadatan perusteella M. Nils on tehnyt muutoksen jo heti seuraavana päivänä, 19. toukokuuta.

Bad Company mielestäni lisättiin juuri tuolloin 18.5., kun itse olin juuri käynyt sinä päivänä varaamassa Red Dead Redemption ja kun tulin gamestopista himaan, niin tuo Bad Company oli juuri silloin lisätty listalle. Siis vein Bad Companyn toisena vaihtopelinä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Joko Red deadia sais pleikalle gamestopista? Itselle ei ole soitettu vieläkään että sais tulla hakemaan.

Ps. Antaako ne muka sen 10e takaisin hyvitykseksi? Vaikka pisti pelejä vaihtoon?

ps. Äsken soittivat että tules poika hakemaan
 
Vastaus: Power to the Nayers

Bad Company mielestäni lisättiin juuri tuolloin 18.5., kun itse olin juuri käynyt sinä päivänä varaamassa Red Dead Redemption ja kun tulin gamestopista himaan, niin tuo Bad Company oli juuri silloin lisätty listalle. Siis vein Bad Companyn toisena vaihtopelinä.

Mulla on tallessa kaksi 2010-05-18 päivättyä versiota tuosta Gameflopin kieltolistasta. Ensimmäisessä niistä (tallennettu 18. 5. klo 15.26 Suomen aikaa) tuota PS3:n Battlefield Bad Companya ei ole listattu. Toisessa (tallennettu 24. 5.) se on mukana, vaikka luettelon päiväys on sama.

Voihan versioita tietysti olla julkaistu enemmänkin kuin vain nuo kaksi.
 
Vastaus: Power to the Nayers

Mulla on tallessa kaksi 2010-05-18 päivättyä versiota tuosta Gameflopin kieltolistasta. Ensimmäisessä niistä (tallennettu 18. 5. klo 15.26 Suomen aikaa) tuota PS3:n Battlefield Bad Companya ei ole listattu. Toisessa (tallennettu 24. 5.) se on mukana, vaikka luettelon päiväys on sama.

Voihan versioita tietysti olla julkaistu enemmänkin kuin vain nuo kaksi.

Kävin gamestopissa sinä päivänä noin klo 17, jonka jälkeen kun tulin kotiin n. 17.30 peli oli lisätty listalle. Ennen kuin lähdin se ei ollut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Joko Red deadia sais pleikalle gamestopista? Itselle ei ole soitettu vieläkään että sais tulla hakemaan.

Ps. Antaako ne muka sen 10e takaisin hyvitykseksi? Vaikka pisti pelejä vaihtoon?
Jyväskylän liikkeessä oli läjä PS3:n limited editionia jo julkaisupäivänä. Mulle antoivat 10e hyvitykseksi.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Red Dead Redemptionia tuli jonkin verran julkaisupäiväksi (Ei riittänyt edes kaikille ennakkovaraajille) ja täydennyserä lauantaina (Josta riitti liikkeestä riippuen taas osalle varaajista, kaikille varaajille ja jopa myyntiin asti) johtuen ainakin koko Skandinavian laajuisesta paino-ongelmasta, josta on varmaan jossain päin mainittukin. Seuraavan erän tulosta ei ole tällä hetkellä tietoa, selviää toivottavasti lähipäivinä.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kenelläkään tietoa että mitä tulevia pelejä kuuluu vielä siihen 1€ + kaks peliä kampanjaan? GS:n nettisivut ovat niin loistavasti tehty että sieltä en tietoa vahingossakaan löytänyt.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Uudet ennakkovarauskampanjat tulevat laajemmin julki taas vuosineljänneksen vaihtuessa tai hieman sitä ennen, eli todennäköisesti kesäkuun aikana.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Nyt äkkiä joku gamestopin mies: Onko teillä Red Dead Redemptionia Pleikkarille? Huomenna ois hesassa käytävä, ja pelejä toisin vaihossa, ja sen nappaisin mukaan. Kiirekiire
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Aamulla aikaisin puhelin käteen ja soitat liikkeeseen. Numeron saat etsiä itse.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Äh, rupeaa vähitellen menemään järki Gamestoppiin.

Asiakaspalvelu oli taas Jyväskylässä huipputasoa: liikkeeseen on kaksi ovea vastakkaisilla puolilla, ja menin liikkeen avautumisen korvilla sivuovelle, jossa oli kolme muuta heppua odottamassa aukeamista. Myyjä hiippaili parin metrin päässä sivuovesta liikeen sisällä, tovin kuluttua kävi avaamassa pääoven ja rupesi palvelemaan asiakkaita. Ja ihan varmaan näki että sivuovella oli poppoota ja sen olisi voinut avata, niinkuin yleensä on tapana. No, tämä ei itsessään olisi aiheuttanut ininää foorumilla, helppo oli liikkeen ympäri kiertää.

Marssin sitten kassalle ja kyselin löytyykö Alpha Protocol:ia, koska olin sen varaillut. Myyjä kohteliaasti antoi jo peliä kouraan kun kysyin että eikös mukana pitänyt tulla lisämateriaalia. Myyjä arpoo muutaman sekunnin ja katsoo takanaan olevaa banneria jossa lukee "Alpha Protocol - ennakkovaraajille Assault Kit" (tai vastaavaa). "Joo. Eipä oo näkynyt."

Että kiitti taas helvetisti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eihän tuo ole vielä mitään. Tuohan on jyväskylän liikkeessä sitä huipputasoa. Jos olisit saanut sitä huonoa palvelua, niin olisit jo lopettanut liikkeessä käymisen. Itse kävin (toivottavasti) viimeisen kerran GameStopissa Lost Planet 2:sen yhteydessä ja liityin siihen jatkuvasti kasvavaan yhteisöön joka ei aio enään asioida kyseisessä puljussa. Huonoa palvelua ei tarvitse sietää ja nettikaupoista saa pelit ja vehkeet edullisesti suoraan kotiin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko kellään kampin tai asematunnelin gamestopin numeroa, kun ei näköjään nettisivut toimi
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko kellään kampin tai asematunnelin gamestopin numeroa, kun ei näköjään nettisivut toimi

hyvin toimii sivut..

Kamppi #801

Osoite:
Kamppi
Urho Kekkosenkatu 1
FI-00100 Helsinki

Puhelinnumero:
(0)9693 2379


Asematunneli #807

Osoite:
Asematunneli
Asema-Aukio 1
FI-00100 Helsinki

Puhelinnumero:
(0)938691800
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko jollain tieto mihin hintaan gamestop myy ps2:sta? mielummin käytettynä, ja kelpaako siihen vaihdossa esim ps3 pelit?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko jollain tieto mihin hintaan gamestop myy ps2:sta? mielummin käytettynä, ja kelpaako siihen vaihdossa esim ps3 pelit?
Tarkan hinnan saa parhaiten tietoon olemalla yhteyden paikalliseen Gamestop-myymälään.

Vaihdossa käy periaatteessa ihan mitkä tahansa pelit, joista vaan jonkinlaista rahallista korvausta saa vastineeksi.
 
Ylös Bottom