Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

En jaksanu alkaa koko ketjua lukemaan mutta niin ottaako gamestop konsolitkin? Sivuilla kun niin näyttäisi olevan. Ja jos niin kuinka paljon esim 80gb ps3 saa rahaa.
Ottaa ne konsoleita. Jos rahan perässä on, niin parempaan tulokseen pääsee vaikka Huuto.netin kanssa. Gamestop on se easy way out, jos konsolistaan haluaa päästä eroon, mutta rahassa kärsii jonkin verran pl. mahdolliset vaihtotarjoukset. Todellinen vaihtoarvo selviää soittamalla liikkeeseen.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

mitä turhia ku menee paikan päällä käymää :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eiköhän suomeenkin jotain Xbox vaihtotarjousta saada loppujenlopuks.

Jenkkien GS vaihtotarjoukset vaihdettaessa uuteen Xbox:iin.

* XB360 System w/wireless OR wired controller – $100
* XB360 Hard Drive 20 GB – $30
* XB360 Hard Drive 60 GB – $35
* XB360 Hard Drive 120 GB – $40
* XB360 Hard Drive 250 GB – $50
* XB360 Memory Card 64 MB – $10
* XB360 Memory Card 256 MB – $14
* XB360 Memory Card 512 MB – $18
* XB360 Network Adapter Wireless (Microsoft) – $40
* XB360 Network N Adapter (Disc required) – $50
* XB360 Controller – Wired (Microsoft) – $20
* XB360 Controller – Wireless (Microsoft) – $25

Lähde: Gamestop’s Xbox 360 S Trade-In Offer News | Video Game Event News, Latest Trailers | GameTrailers.com
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mikäli tämä vaihtotarjous pitää paikkansa, niin siinä tapauksessa joudun kyllä nöyrtymään ja vierailemaan vielä kyseisessä putiikissa. Vaikka tuo uusi boxi mielestäni hemmetin ruma onkin, niin kyseessä on kuitenkin paljon hiljaisempi vehje ja takuuhan siinä alkaa taas alusta rullaamaan.

Mikäli exclusion -lista on käytössä tässä niin pitäkööt tunkinssa nyt ja aina jatkossakin..

Voipi olla että saavat pitää tunkkinsa. En oikein jaksa uskoa että Gamestop alkaisi muutella menojaan tässä vaiheessa, varsinkaan kun eivät suostu edes pelejä vaihtamaan kuin vaan aniharvaan niin miksi sitten kalliimpaan konsoliin?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Voipi olla että saavat pitää tunkkinsa. En oikein jaksa uskoa että Gamestop alkaisi muutella menojaan tässä vaiheessa, varsinkaan kun eivät suostu edes pelejä vaihtamaan kuin vaan aniharvaan niin miksi sitten kalliimpaan konsoliin?

Itse olen varovaisen optimistinen. Mielestäni tämä olisi erinomainen tilaisuus saada tavaraa kiertämään kun ihmiset toisivat vanhat boksinsa Gamestoppiin vaihdokkeina uusiin. Jotenkin maalaisjärjellä ajateltuna, mitä enemmän bokseja liikkeellä, sitä enemmän saadaan käytettyjä pelejäkin myytyä. En jotenkin usko, että GS:llä on ihan kauheasti tuota rautatavaraa varastoissa vai vaihtavatko ihmiset useasti vanhat xboxit esim uusiin pleikkareihin? PS2 konsoleita ehkä löytyy, mutta ei varmaan xboxeja tai pleikka kolmosia. Uskon, että käytettyjä muutaman euron citymarket pelejä löytyy kyllä hyllyistä enemmänkin kuin tarpeeksi, joten pelien ennakkovarausten osalta exclusion lista on tarpeellinen, tässä tapauksessa voisi jo poikkeuksia tapahtuakin.

Tietenkin riippuu mitä isot pamput GS:ssä päättää tai kuinka hyvin yleensä vanha rautatavara kiertää liikkeissä. Jos exclusion lista on voimassa, niin vaikea nähdä että kovin moni tähän tarjoukseen tarttuu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onkos kukaan saanut mitään uutta tietoa tästä mahdollisesta vaihtokamppanjasta?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse olen varovaisen optimistinen. Mielestäni tämä olisi erinomainen tilaisuus saada tavaraa kiertämään kun ihmiset toisivat vanhat boksinsa Gamestoppiin vaihdokkeina uusiin. Jotenkin maalaisjärjellä ajateltuna, mitä enemmän bokseja liikkeellä, sitä enemmän saadaan käytettyjä pelejäkin myytyä.

Tietenkin riippuu mitä isot pamput GS:ssä päättää tai kuinka hyvin yleensä vanha rautatavara kiertää liikkeissä. Jos exclusion lista on voimassa, niin vaikea nähdä että kovin moni tähän tarjoukseen tarttuu.

Itse taas uskon siihen, että porukat eivät halua ostaa käytettynäkään, kuin hyviä pelejä. Sen takia tuollaisen exclusion listan tekeminen on mielestäni ainoa järkevä teko. Tuo 360:n lista näyttää tosin jo koomisen pitkältä, mutta joko noita pelejä on jo ennestään liikaa käytettyinä tai sitten niitä ei saada myytyä eteenpäin.

Hinta-laatusuhteeltaan Tilt taitaa jo nykyään tarjota vaihtotarjouksissa vähän parempia vaihtoehtoja, kun ei tuo GS:n 2 peliä + 19,90 ekiä ole kovinkaan hyvä tarjous, mikäli vie vaihdossa noin puoli vuotta vanhoja pelejä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ainakin Jumbon Gamestopissa sanottiin (töykeästi), että kampanja tulee ainakin Elite->Xbox Lite olemaan tasoa; tuo Elite vaihtoon, maksa 100+ väliä niin saat uuden konsolin. Mistään peli +laitekombosta ei tiedetty mitään mutta sanottiin, että vaikka sellainen tulisikin niin exclusion list on aina voimassa.

Joten pitäköön tunkkinsa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

No mutta, eihän tarjous siltikään paska ole. Tässä tapauksessa oma kolme vuotta hurruttanut Eliteni olisi vielä 200 euron arvoinen, johon hintaan en todennäköisesti saisi myytyä sitä yksityisestikään.

(Ellei sitten mennä yli tuon sadan euron?)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Juup, kaipa se on tuolta haettava toi uusi malli.

Yks mitä kyllä ihmettelen kun jengi valittaa gs:n asiakaspalvelusta niin, en tiedä onko mulle vaan käyny hyvä tuuri joka kerta kun olen jumbossa asioinut niin aina on ollu hyvää asiakaspalvelua :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Yks mitä kyllä ihmettelen kun jengi valittaa gs:n asiakaspalvelusta niin, en tiedä onko mulle vaan käyny hyvä tuuri joka kerta kun olen jumbossa asioinut niin aina on ollu hyvää asiakaspalvelua :D

Itekki oon tuota ihmetelly. jokaisen GS:n asiakaspalvelusta valitetaan. Olen itse Rovaniemen GS:ssä asioidessa aina saanut hyvää ja aisantuntevaa palvelua.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Juup, kaipa se on tuolta haettava toi uusi malli.

Yks mitä kyllä ihmettelen kun jengi valittaa gs:n asiakaspalvelusta niin, en tiedä onko mulle vaan käyny hyvä tuuri joka kerta kun olen jumbossa asioinut niin aina on ollu hyvää asiakaspalvelua :D
Jumbon gamestopin palvelu on täyttä paskaa. Mitään ei voida tekemättä ilman sitä myymäläjohtajaa ja sitten kun myymäläjohtajalle soittaa, niin mitään ei voi tehdä ennen kun tulee paikalle. Asematunnelissa ja Kampissa hyvä palvelu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kertokaapas, että jos vien 20gb konsolini vaihdossa tuohon uuteen boxiin, niin miten saan siirrettyä kaikki tiedot vanhan boxin kiintolevystä uuteen? Saako ne siirrettyä vaikkapa muistitikulla. Kotoa löytyy 16 gigan muistitikku eli siihenhän pitäisi mahtua kaikki, koska 20gb boxissahan on käytössä 13gb.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kertokaapas, että jos vien 20gb konsolini vaihdossa tuohon uuteen boxiin, niin miten saan siirrettyä kaikki tiedot vanhan boxin kiintolevystä uuteen? Saako ne siirrettyä vaikkapa muistitikulla. Kotoa löytyy 16 gigan muistitikku eli siihenhän pitäisi mahtua kaikki, koska 20gb boxissahan on käytössä 13gb.

Joo muistitikulla voit siirtää tiedostot. Itse lisenssit sun pitää siirtää Xbox.comin kautta. Jos siis olet vanhalla boxilla ostannut pelejä.

Itse juuri hommasin boxin, jolloin tein tuon lisenssi siirron. Nyt ongelmana on se, että sen lisenssi siirron voi vaan tehdä kerran 6kk jos nyt oikein muistan. Eli jos vaihdan boxin tuohon uuteen niin mitenkäs saan ne lisenssit siihen?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eilen tampereen koskikeskuksen Gamestopissa poikkesin kysymässä tuota vaihtoa Elite -> Lite
Sanoi myyjä, (se pitkätukkainen kaveri jos paikalliset tunteet) että 110e ottavat välirahaa vaihdosta.

Tosin sitäkään ei tsekannut mistään koneelta vaan heitti suoraan päästään tuon tiedon.
Virallista odotellessa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

GameStopin kesän alennusmyynnit alkavat muuten jo huomenna (tänään) torstaina, eli tavallisesta poiketen jo ennen juhannusta. Tarjoukset päivittynevät GameStopin sivuille samoihin aikoihin, mutta jos näin ei käy, tulevat ne myöhemmin ja uudet kampanjat ovat jo voimassa.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko jo jotain virallistatietoauudesta Bodom vaihtokamppanjasta?

Sivuilla vain mainos että voi ennakkovarata.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Turun Game Stopista kävin kyselemässä, niin 20gb boksi + 180 euroa vaihtuu Xbox 360 Slimiin. Itellä taitaa jäädä väliin jos noin paljon rahaa täytyy pistää väliin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Turun Game Stopista kävin kyselemässä, niin 20gb boksi + 180 euroa vaihtuu Xbox 360 Slimiin. Itellä taitaa jäädä väliin jos noin paljon rahaa täytyy pistää väliin.

Joo todellakin. 35€ tuon vaihtosumman päälle ja saat jo ihan Suomesta ostettua upouuden boxin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Turun Game Stopista kävin kyselemässä, niin 20gb boksi + 180 euroa vaihtuu Xbox 360 Slimiin. Itellä taitaa jäädä väliin jos noin paljon rahaa täytyy pistää väliin.

60gp (PRO?) boxi vaatii 150€ rahaa uuteen lootaan. En ajatellut itsekään mennä vaihtamaan noilla hinnoilla.
 
Ylös Bottom