Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameWorld-karsinnat @ Super Smash Bros. Melee [15-16.11, Helsinki]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deft
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

deft

New Member
hieman ajankohtaista asiaa...
kuka ilmoittaunut/menossa tänään (15.11) ja kuinka hyvin ko. peli hallussa?
sitätässävain että olisikos deftis-sedällä saumaa päästä karsinnoista läpi ,]
 
Pääseekö tohon mukaan ilman ilmoittautumista? Entäs moneltako noi karsinnat on tänään? entä huomenna? ja missä? häh? :).. siis tosiasiahan on se että jos mä sinne tulisin niin takuulla pieksisin kaikki teidät heh..
 
Tarkotat pieksämisellä varmaan sitä, että sen jälkeen hyökkäisit tuskastuneena kimppuun kun oisit hävinny pelissä mulle 6-0.
 
kyllä pääsee, mutta niinkuin dose on ilmoittanut
quote: "Tosipelaajat voivat myös kylmiltään ilmestyä kisa-aikana karsintoihin ja ilmoittautua paikanpäällä..."
-
http://www.dose.net/Dose_News.asp?path=599;600;2462
-
ei muuta kuin
quote: "nöyrryyttää muita pelaajia !!!" :D

taitaa käydä niin että deftis-setä ehtii nöyrryyttämään(!) vasta huomenissa ellei tänään tapahdu ihmeitä ja ehdi määrä seitsemäksi stadiin.
TelpeFion taitaa olla aikamoinen sissi kun ilmestyy ajoissa paikanpäälle, se ehtii vielä treenaamaan siellä :o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
kyllä pääsee, mutta niinkuin dose on ilmoittanut
quote: "Tosipelaajat voivat myös kylmiltään ilmestyä kisa-aikana karsintoihin ja ilmoittautua paikanpäällä..."
-
http://www.dose.net/Dose_News.asp?path=599;600;2462
-

Kiitoksia tästä tiedosta.. jos siellä sitten näätte sellasen kaverin joka on täysin ylivoimainen ni se on sitten todennäköisesti minä.. erityisesti tekisi mieli näyttää "Roy"-telpefionille että moninpelissä Marth hakkaa Royn mennen tullen ;) .. ainoa vaan etten taida tänään päästä paikalle. No ehkä finaalissa sitten..

edit: ja Naahulle tiedoksi että turpiin tulee jos nähään (siis pelissä :D )
 
erityisesti tekisi mieli näyttää "Roy"-telpefionille että moninpelissä Marth hakkaa Royn mennen tullen
Vai niin?;)
Kertokaa sitten että miten pärjäsitte!
Ei mennyt osaltani kovin hyvin.
Aluksi pelataan neljän pelaajan kolmeminuuttisia matseja. Pitää siis voittaa ensimmäinen matsi, niin pääsee lohkofinaaliin. Lohkofinaalin voittajat mittelevät keskenään kahden minuutin kolikkomatsissa. Ne kaksi, jotka ovat päivän aikana keränneet kolikkomatseissa eniten kolikoita pääsevät GameWorldiin.
Sijoituin omassa alkuerässäni toiseksi, kun vain voittaja pääsee jatkoon...onneksi voin korjata erheeni huomenna.:D

Menestyksestä puheenollen, ei kestäne kauaa ennen kuin Lancer saapuu tänne kehumaan voitollaan. Meni tuosta noin vain voittamaan lohkonsa ja vielä pärjäsi hyvin kolikkomatsissa. GameWorld-paikka on Lancerin osalta hyvin lähellä. Vilpittömimmät onnittelut.:)
 
Harmittaa kun itse en pääse pelaamaan ja testaamaan kykyjäni, kun asun 300 Kilometrin päässä Helsingistä.
 
Jess!!!

Meikä pääsi Finaaleihin GW-messuille!

Olin toiseksi paras tämän päivän pelaajista(HUOM!!! tänään jatkoon pääsi 4, huomenna myös 4! Kaasinen kertoi!), meni aivan älyttömän hyvin!

Okei, "älyttömän" hyvin on ehkä väärin sanottu, olin hermostunut ku faan ja pelasin erittäin "rumalla"(=ei-taidokkaan näköisesti, =en käyttänyt edes L/R:ää, saati sitten z:aa...) tekniikalla, ihan kuin olisivat kaikki sadat pelituntini valuneet korvista ulos ennen matsia, häpeäisin silmät päästäni jos olisi normaalissa pelitilanteessa mennyt pelaaminen noin "ei-tyylikkääksi"...


Yhdellä kierroksella oli 4 lohkoa, joka lohkossa 16 pelaajaa (tournament melee, 4p, 3 min. matsit).
Ensiksi piti voittaa oma 4 pelaajan matsinsa, sitten kun oli 4 tällaista pelattu niin pelattiin lohkofinaali.
Lohkofinaalien voittajat pääsivät pelaamaan pro-pelaajaa (Hah, ja paskat oli) vastaan kahden minuutin coin-matsi-kaksintaistelun. Ei siis keskenään, niinkuin Telpe sanoi.

Neljä eniten coinseja pro-otteluissaan päivän aikana keränneet pääsivät Gameworld-finaaliin. Päivän aikana pelattiin tietääkseni kaksi kierrosta, eli 8 kpl 16 pelaajan turnausta.

Eka otteluni oli aika sekoilua, mutta voitin pisteillä +7, toiseksi tulleella oli +2, 3:tta en muista ja häviäjällä oli -7 .

Pääsin sitten lohkofinaaliin, jengi oli aika uhoavaa siinä vaiheessa, mutta sain kerättyä tappoja runsaasti, vaikka kuolin moneen kertaan turhan takia. Pisteitä pelin päättyessä +2, toiseksi tulleella +0, ja loppuja en muista. Miinuksilla kuitenkin.

Sitten oli Pro-ottelun vuoro, herra Pro olikin sitten vyötärölleni ulottuva 9-vuotias jäbä... No, keräsin kolikoita, mäiskin, ja yritin vaan olla putoamatta, ja kun matsi loppui niin oli 228 kolikkoa kerätty. Prolla oli kai 70.

Homma oli osaltani ohi, piti vain toivoa että kolikkomäärä riittäisi jatkoon pääsyyn. Sitten lähdin rautatieasemalle (matkalle faijan luo Toijalaan, kirjoittelen tätä täältä). Tuossa klo 20 paikkeilla tuli mukava puhelu, ja nyt pitääkin jo alkaa treenata finaaleja varten...


Mutta jatkoon kuitenkin!
Kaasinen kertoi että jatkossa ollaan, ja että Dosesta saan käydä hakemassa jonkun VIP-lipun messuille sekä GC-paidan. (en pääse huomenna paikalle, haen vasta maanantaina).

Ja vielä kaikille epäilijöille: Roy pieksee muut niin lujaa (varsinkin Marthin, jmkoo ;)) , ettette tunnista itseänne jälkeenpäin...
Telpe, paras gubbehan on tietenkin Roy.

Huomenna kaikki sinne , 4 parasta pääsee huomennakin jatkoon! (varokaan tosin, TelpeFion on paikalla tämänpäiväisen huonon tuurin jälkeen nälkäisenä, ja mäiskii luultavasti muut hengiltä ;)) Nähdään GW-messuilla pieksämisen merkeissä!


EDIT: kas vain, aika kivasti oli typoja...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Jess!!!
Meikä pääsi Finaaleihin GW-messuille! jne.
Vielä kerran sydämelliset onnittelut.:)
En olisi uskonut, että sinäkään tuota voittoasi noin paljon jaksaisit hehkuttaa. Huomasitko itse lainkaan kuinka paljon oikein kirjoitit? Tennispalatsissa oli todella hauskaa. Tulkaa ihmeessä.

Ja huomenna tulee turpiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Vielä kerran sydämelliset onnittelut.:)
En olisi uskonut, että sinäkään tuota voittoasi noin paljon jaksaisit hehkuttaa. Huomasitko itse lainkaan kuinka paljon oikein kirjoitit? Tennispalatsissa oli todella hauskaa. Tulkaa ihmeessä.

Ja huomenna tulee turpiin.

Hei, itsehän pyysit!

Muuten, tuo "huomenna tulee turpiin", älä vaan sano että tarkoitat sillä itseäsi ;)

No ei, mutta tuossa tekstissäni on yleensäkin tapahtumasta juttua, ei pelkkää hehkuttamista... Ja oli muutenkin tylsää.

Kerroinko muuten jo että pääsin finaaliin?

j/k :D
 
Muuten, ketkä teistä oli siellä eilen ja miten meni, jos olitte?
Itse pelasin Roy:ta nimellä IJL.

Entä ketkä menevät sinne tänään?
Siellä voipi olla tänään vähemmän jengiä=paremmat saumat jatkoon pääsyyn.
Tosin voin olla toisinkin päin, mutta eilen siellä oli jo niin pirusti porukkaa... Hetkinen, nehän saavat mennä uudestaan yrittämään tänään, joten siellä voi olla vielä kovempaa mättöä...Hmm... Ma ei tieta...
 
Harmi etten huomannut tätä karsintaa aiemmin.Olisi voinut mennä mukaan.Nyyh:(

No sellaista se on:( .
 
Lalalalaa...

Minun vuoroni juhlia!
GameWorld-lippu ja GameCube-T-paita ovat nyt plakkarissa.:D
Ylläpidin onnistuneesti Royn kunniaa(Ole ylpeä minusta, E-Razor!) ja jyräsin tieni finaaliin! Turpiin tuli!(mutta ei minulle)
Ne ns. True Playerit olivat suoraan sanoen enpä sano mistä. Mitenkäs muilla meni? Ja kaikki GameWorldiin katsomaan kuinka minä ja Lancer näytämme koko Suomelle kuinka SSBM:ää pelataan!:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Onnittelu Telpefionille ja Lancerille!!
Montakos ihmistä sinne jatkoon pääsi yht.?
Noin 200:sta osallistuneesta 8 pääsi finaaliin. Emme siis ole niin huonoja kuin luulette.;)
 
Re: Lalalalaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ja kaikki GameWorldiin katsomaan kuinka minä ja Lancer näytämme koko Suomelle kuinka SSBM:ää pelataan!:)

Ehkei nyt koko Suomelle sentään. Kukaan jaksa lähteä pariasataa kilometriä kauempaa sinne tuon takia. ;) Niin että on niitä kovia pelaajia Kehä III:n ulkopuolellakin. ;)
 
Re: Re: Lalalalaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Ehkei nyt koko Suomelle sentään. Kukaan jaksa lähteä pariasataa kilometriä kauempaa sinne tuon takia. ;) Niin että on niitä kovia pelaajia Kehä III:n ulkopuolellakin. ;)
Meitä nyt tullaan katsomaan vaikka toiselta planeetalta.:D
 
Ylös Bottom