Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gameworld

DemonWithin

New Member
Tilt! Gameworld

Onko kukaan menossa kyseiseen tapahtumaan tai tietääkö mitä kaikkea nannaa siellä on tällä kerralla luvassa. Tilt! olis voinu kyllä järjestää mun mielestä ton jonnekin muualle, koska viimeks siel kaapelitehtaalla alko tulla aika ahdasta.
 
Kyllähän sinne sekaan olisi taas tarkoitus tunkea. Erityisesti kiinnostaa nähdä ihan oikeaa Xbox pelikuvaa (jos mahdollista ;) ), eikä niitä ainaisia videopätkiä. Ja kyllähän GameCubekin pitää tsekata, vaikka se ei toistaiseksi ole edes ostoharkinnassa.
 
En ole tulossa vaikka kiinnostaisikin..
Mutta miksihän tuo ei ole järjestetty messuhallissa, missä yleensäkkin noita "näyttelyitä" on.
..vaan kaapelitehtaalla?
 
Minua harmittaa erittäin rankasti, että en pääse paikalle. Noh, sellaista sattuu ja tapahtuu. Erityisesti olisin halunnut päästä näkemään XBoxin toiminnassa...
 
Menossa ollaan. Samalla on hyvä tilaisuus järjestää uusi miitti foorumiporukan kanssa, odotettavasti tuollaiset 10-20 hlö. :) Eli jos näette jonkun riehuvan siellä tällaisen kyltin kera, niin tiedätte kenet löysitte. :D

Muistakaa sitten ottaa mukaan Jaanaa ja muita peeloja varten Metrinen halko
 
Sinne olis taas tarkoitus mennä ja tekemään pieniä arvioita Xboxista ja sen peleistä... Tietenkin haluan nähdä myös Gamcuben vaikka ei ole suuria aikeita sen kohdalla.
 
Kyllä minä saatan tuonne saapua.
Harmi, että ei ole samana viikonloppuna Helsinki Motor Shown kanssa. Nyt pitää tulla kahtena peräkkäisenä viikonloppuna hesaan.


PS.
Tämä oli tuon Gameworld jutun lopussa:
Tilaa logo lähettämällä
viesti logo tilt numeroon 173317

Kyllä ne Tiltillä osaa, voinko varata lippunikin tekstiviestillä? :D
 
Gamewordissa sunnuntaina 25.11.2001 klo 14:10 Moon TV esittää: Metal Gear Solid 2: Sons of Libertyn täysversio :D :D
 
Kyllä olis aikomus tulla täältä sinne tuon designedin ja nicon kanssa. Päivästä en oo vielä aivan varma mutta vissiin lauantaina.
Taitaa sinne muutakin porukkaa tulla täältä Ylläpidosta, eikö?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Harmi, että ei ole samana viikonloppuna Helsinki Motor Shown kanssa. Nyt pitää tulla kahtena peräkkäisenä viikonloppuna hesaan.

No mutta Gameworldin kanssa on samaan aikaan ELMA - Elävä Maaseutu-messut, voit mennä samalla reissulla katsomaan possuja ja lehmiä messukeskukseen :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Santtis
Kyllä olis aikomus tulla täältä sinne tuon designedin ja nicon kanssa. Päivästä en oo vielä aivan varma mutta vissiin lauantaina.
Taitaa sinne muutakin porukkaa tulla täältä Ylläpidosta, eikö?

Juuh, vissiin kaikki ylläpidosta tulossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veke


No mutta Gameworldin kanssa on samaan aikaan ELMA - Elävä Maaseutu-messut, voit mennä samalla reissulla katsomaan possuja ja lehmiä messukeskukseen :D

Nyt täytyykin ehdottomasti päästä hesaan, tuonne olen aina halunnut mennä.
Kuinka moni tätä lukeva aikoo tulla tuonne ELMA:an?

PS. Nyt näen minkälainen on oikea lehmä!:D
 
Ohh-hoh! No jo on! Minä ja FFfinin porukka mennään sinne lauantaina...
 
Mä olisin kyllä halukas käymään tuolla, mutta kun just tota viikonloppua ennen alkaa koeviikko ja saattaa olla, että en tonne lukemisiltani ehdi ja kylläpä harmittaa:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Mä olisin kyllä halukas käymään tuolla, mutta kun just tota viikonloppua ennen alkaa koeviikko ja saattaa olla, että en tonne lukemisiltani ehdi ja kylläpä harmittaa:mad:

Niinpä, koeviikko se on mullakin tuolloin päällä. Saattaa iltariennot jäädä väliin.. :rolleyes:
 
Tottakai ollaan tulossa. Viime vuoteen toivoin kuitenkin parannusta kun ei ollut viimeks oikeen istumapaikkoja. Tosi tukalaa.
 
Ehkä, sillä voitin liput sinne(luultavasti) mutta matkaa on vaa sen verran että pitäs pistää rahaa junalippuihin yli 1200mk verran...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Ehkä, sillä voitin liput sinne(luultavasti) mutta matkaa on vaa sen verran että pitäs pistää rahaa junalippuihin yli 1200mk verran...

Missäs maassa sä oikein asut?
 
Ylös Bottom