Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gameworld

Tietääkös kukaan muuten, kuinka niihin kisoihin ilmoittaudutaan ja missä ne alkaa ja koska? Erityisesti kiinnostaa tuo ps2-mättö osuuden tiedot...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jackal von ÖRF
Menossa ollaan. Samalla on hyvä tilaisuus järjestää uusi miitti foorumiporukan kanssa, odotettavasti tuollaiset 10-20 hlö. :) Eli jos näette jonkun riehuvan siellä tällaisen kyltin kera, niin tiedätte kenet löysitte. :D

Muistakaa sitten ottaa mukaan Jaanaa ja muita peeloja varten Metrinen halko

Jaanaa varten tämä "metrinen halko" ei taida riittää... Mistä sinne saa lippuja?? Itse jäin viime vuonna tulematta, koska olin saanut juuri PS2:n ja se kiinnosti paljon enemmän...
 
Re: Tilt! Gameworld

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Onko kukaan menossa kyseiseen tapahtumaan tai tietääkö mitä kaikkea nannaa siellä on tällä kerralla luvassa. Tilt! olis voinu kyllä järjestää mun mielestä ton jonnekin muualle, koska viimeks siel kaapelitehtaalla alko tulla aika ahdasta.

kyllähän sinne pitää mennä kattoon uudet konsolit ja tietenkin mgs2:sons of liberty...ja tsekkaan pelikilpailut
 
Helsinki asiantuntijat voivat varmaan selostaa reittiä sinne kaapelitehtaalle, kun näin Lahtelaisena ei oikein ole tarkkaa kuvaa siitä. Mihkä kannattaa suunnata Helsingissa jos kaapelitehtaalle haluaa omalla autolla pörröötellä.
 
Tuomiopäivä lähenee!

No niin, huomenna se gameworldin tekken mättö kisa sitten on. Muille osallistujille tiedoksi että minä olen se jonka välierissä kohtaatte ja jonka kynsissä joudutte kärsimään 7-0 nöyryytyksen... :D

Ja tämä siis mikäli siihen mut on hyväksytty, sillä mitään ei ole sieltä kuulunut vaikka jo lauantaina ilmoittautumiseni sinne lähti...onkos kukaan muu ilmoittautunu saanu jotain palautetta sieltä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Mä olisin kyllä halukas käymään tuolla, mutta kun just tota viikonloppua ennen alkaa koeviikko ja saattaa olla, että en tonne lukemisiltani ehdi ja kylläpä harmittaa:mad:


No vaikka mulla onkin toi koeviikko niin päätimpä silti lähtä tonne käymään ja lippukin on jo hommattu.
 
Ylös Bottom