Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA:n parhaat pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kaba

KonsoliFIN Alumni
Elikkäs voisitte listata oman GBA-pelien Top-3:n tänne.
Oma listani:
  1. Advance Wars
  2. Mariokart: Super Circuit
  3. Warioland 4
    [/list=1]


    -Petri

    p.s. Kyllähän suklaa aina suklaata on, vaikka siinä pähkinöitä olisikin. (c)Griever :)
 
GBA top 3

No tässä ihan vaan siihen katsomatta, olenko pelejä pelannut... eikä sitten valituksia :D

1 - Golden Sun
2 - Advance Wars
3 - Mario Kart: Super Circuit

- Esa
 
1) Castlevania: Circle of The Moon

Golden Sun ja Advance Wars tulisivat kai toiseksi ja kolmanneksi, mutta en ole niitä vielä pelannut.
 
Kyllä paras taitaa olla tämä Castlevania tällä hetkellä! :) Aivan loistava peli! Ja koska vanhoja GB ja GBC pelejä voi pelata GBA:lla niin ainoa Castlevanian päihittävä peli on GBC:N Metal Gear Solid! :D
 
Huh huh.. Täytyypä kauhukseni todeta etten ole pahemmin mitään muuta GBA:lla pelannut kun tota Castlevania: Circle of the Moonia joka ainakin tällä hetkellä onkin vuoden paras peli jota olen pelannut. Ajattelin tässä jonkun uuden pelin ostaa, Megaman Battle Network ja Doom ovat tällä hetkellä harkinnan arvoisia.. :)

Ja toi Guardian Viperin sanoma GBC:n Metal Gear Solid on kyllä prkl:n hyvä peli, itse pidin siitä enemmän kuin PSX/PC MGS:sta.
 
1:Castlevania
2:Mario advance
3:Mariokart advance

Kyllä golden sun ja advance wars veisivät kakkos ja kolmos tilat jos ne olisi jo minulla , mutta golden sunin saan vasta jouluna että sitä odotellessa taitaapi listani olla tuollaiset
 
Ei paremmuusjärjestyksessä:

Advance Wars (omistan jo, lällällää :D )
Castlevania: Circle Of The Moon

Ja itsekin olen GBC:n Metal Gear Solid -fani, peli on ikävän aliarvostettu.
 
1:Magical Vacation
2:Golden Sun
3:THPS3

Tossa olis mu ostoslista nyt kun saadaan gba joululahjaks ja siihen warioland4 ja thps2. :D
 
Mario Kart Super Circuit on kyllä omaa luokkaansa.

THPS 2, Castlevania, Super Mario Advance tai Wario Land 4 eivät mielestäni ansaitse pääsyä kakkostilalle, mutta TOP-10:stä jokainen noista löytyy. Odotan innolla sitä peliä, jonka voi nostaa kakkostilalle, tai ehkä jopa syrjäyttämään Mario Kartin.
 
Peleistä, joita olen pelannut...

1) Castlevania
2) Mario Kart
3) Super Mario Advance
 
PRkln Wario nelonen!!

niii, kaikki hehkuttaa tota warioland nelosta!! voin sanoo, että kaikki jotka on sitä hankkimassa, älkää vaivautuko! tai, voitte vaivautuu, jos haluutte, mut siinä ei oo kerrassaan mitään järkee!! sitä ei riitä pelattavaks kun korkeintaan 3 tuntii!! mä ainakin vedin sen läpi tossa ajassa! näin pitäis se arvostella!
grafiikka 90% äänet 84% ohjattavuus 93% haaste 34%
niin, kolkytneljä prossaa!! luit aivan oikein!! kaikki jotka haluu
yli kolme tuntii pelattavaa, pysykää kaukana! mä en ainkaan maksais kolmee sataa kolmen tunnin pelaamisesta!!!
ai nii, ne parhaat GBA- pelit:
1) Golden Sun
2) Doom
3)THPS2
 
Oma listani näyttää seuraavalta:

1. Tony Hawk's Pro Skater 2
2. Castlevania: CotM
3. Final Fight One

Uskoakseni lista menee uuteen uskoon heti Advance Warsin ja kumppaneiden ilmestyttyä.

Doom ei mahtunut listalle, vaikka onkin ihan hieno. Yksinpelinä DOOMailu ei kauaa kiinnosta - varsinkin kun se on melkein suora kopio PC-versiosta.
 
Castlevania. Oletteko muuten huomannut, että vaikka pelin nimen ainakin pitäisi olla Castlevania: Circle of the Moon, ei paketissa lue kuin Castlevania. Joka tapauksessa se on aivan loistava peli.
 
Itse asiassa, sen euroversion nimi on pelkästään "Castlevania". "Castlevania: Circle of the Moon" on jenkkiversion nimi.
 
Circle Of The Moon -nimi on Euroopassa jostain ihmeen syystä sensuroitu. Huomatkaa kuitenkin, että pelin ohjekirjassa nimi silti lukee.
 
Ylös Bottom