Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA Zelda

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zanis Dust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Onko kukaan kuullut huhuja tms. että GBA:lle olisi tulossa jossakin vaiheessa oma Zelda-peli?
Varmaan sitten kun herra Miyamoto on saanut tärkeimmät Cube-projektinsa valmiiksi, Mario, Zelda ym.

Sadasta eurosta vetoa, että GBA:llekin tulee Zelda. Zeldahan on tavaramerkki siinä missä Mariokin! Ja varmasti myös Nintendon markkinointipuoli tietää miten sitä hyödynnetään...

Hmm kun nuo Snes-pelit näyttää kääntyilevän GBA:lle niin miten ois Legend Of Zelda -A Link To The Past. Mielestäni kenties maailman paras ja legendaarisin peli! Oikeasti! Snes oli kyllä jotain mihin ei mikään pelikone enää pysty... Paitsi GBA jos vaan kääntävät tuon Zeldan:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hmm kun nuo Snes-pelit näyttää kääntyilevän GBA:lle niin miten ois Legend Of Zelda -A Link To The Past. Mielestäni kenties maailman paras ja legendaarisin peli! Oikeasti! Snes oli kyllä jotain mihin ei mikään pelikone enää pysty... Paitsi GBA jos vaan kääntävät tuon Zeldan:)

Onhan tässä tätä SNES-Zeldaa jo toivottu useammastakin lähteestä ja kyllähän se olisi Nintendolta myös bisnesosastolla varsin hyvä ratkaisu, sillä tottahan toki tälläinen peli myisi kuin leipä GBA:lla.

Itse uskon, että tämä peli tullaan näkemään GBA:lla ja ilmoitus sen tulosta tehdään E3-messuilla Toukokuussa. Näin on.

- Esa

Itse kyllä haluaisin kokonaan uuden Zeldan GBA:lle, sillä tuo A Link to the Past on tullut pelattua jo "miljoonia" kertoja SNESillä läpi. Kyllähän minäkin sen hankkisin, mutta olisin ehkä hiukan pettynyt kuitenkin.

A Link to the Past GBA:lle on ainakin minun odotuslistani kärkisijoilla.. huhuahan tästä on liikkunut jo pidemmän aikaa, mutta mitään varmaa ei vielä ole kuultu. Toivottavasti kääntävät sen, ja kun sille linjalle lähdetään, niin vielä vaikkapa Super Metroidin samalla repäisyllä. Helmiä pelejä molemmat :)

Minä en itse odota vielä mitään uutta GB -Zeldaa. On tässä muutakin hankittavaa kuten koko GBA, ja sille Colorin Oracle of Ages/Seasons.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
On tässä muutakin hankittavaa kuten koko GBA, ja sille Colorin Oracle of Ages/Seasons.

Heh, sama ongelma. Täytyy vain toivoa lottovoittoa, jotta saisi kaikki pelit jotka todella tahtoisin hankkia... :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Heh, sama ongelma. Täytyy vain toivoa lottovoittoa, jotta saisi kaikki pelit jotka todella tahtoisin hankkia... :(

Totta totta.. lottovoitto ei tietenkään olisi pahitteeksi..

kannattaa kuitenkin ehdottomasti hankkia nämä GBC:n uudet Zeldat, sen verran klassikkokamaa molemmat ehdottomasti ovat.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Totta totta.. lottovoitto ei tietenkään olisi pahitteeksi..

kannattaa kuitenkin ehdottomasti hankkia nämä GBC:n uudet Zeldat, sen verran klassikkokamaa molemmat ehdottomasti ovat.

Itse asiassa minulla taitaa olla ainakin toiseen Zeldaan rahat, kun tuo GameCube osottautui niinkin halvaksi kuin on ilmoitettu, joten ainakin toisen ostan. Mutta aina pitää olla vähän säästössäkin, jos tulee jotain täysin "must"-pelejä. Huono homma, että niitä on liikaa...

Taidanpa myydä vanhat Psx-pelit kirpparilla, jos siitä vaikka jotain saisikin. Mutta paha juttu on se, että Ps2:lle ilmestyy (minulle) liian paljon pakko-ostoksia, joten ei jää pahemmin enää varaa Gameboy Advanceen.

Ylös Bottom