Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

gc miniscreeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juzob
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzob
paljonka tällainen tuote suunnilleen suomessa maksaa ja mistä semmoisen saisi?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=80&products_id=1662&
tuossa ei ole minkäänlaista hintaa tällähetkellä...
sit jos jollain tuommonen turhana ois ni halavalla voisin ostaa :)

Hienohan se on ja kun ostaa akun vielä saa GC:stä kannettavan. Muistan kun ihailin tuota vuosi sitten kun kuvan näin jossain ja hintakin siinä sanottiin, mutta en kuolemaksenikaan muista mitä se maksaa. Kallis se oli kuitenkin, niinkuin tuollaiset aina.

Eikös tuollainen maksa noin 150-200 ja suomessa en ole nähnyt noita myynnissä, joten luultavasti joutuu importtaamaan, mutta on siinäkin se hyvä puoli että saa varmaan halvemmalla kuin suomesta saisi.

Joskus olen nähnyt tuollaisen myynnissä Huuto.netissä. Kätevähän se olisi, mutta kun hintaa on niin )(/%& paljon...samalla hinnalla saattaisi saada huomattavasti isomman TV:n käytettynä.

Minulla on PS onelle Sonyn viisituumainen LCD-ruutu. Näyttö on varsin kätevä pieneen konsoliin liitettynä, vaikka äänen puolesta häviääkin reilusti televisiolle. Kuva on kuitenkin terävä. Jos moinen ilmestyisi GameCubelle Nintendon tekemänä, niin se olisi jo harkinnan arvoinen, mutta hintaakaan ei saisi olla useampaa satasta.

Huuto.netissä oli tuommoinen 90 egulla ja muistaakseni olen nähnyt sen suomessa hintaan 130 euroa.

autossa jos aikoo pelata, paras vaihtoehto on varmasti sellainen screeni joka on joko etupenkin tuolissa, tai niiden välissä, ja johon voi koneen kiinni liittää. molempiin selkänojiin tulisi, eli unelma kaksinpelisessio automatkoilla. volvo tarjoaa tämmöistä autoihinsa. tosin ei nyt tähän aiheeseen liity.... jatkakaa...

TÄÄLTÄ

Täältä löydätte etsimänne vaikka ei olekkaan nintendon valmistama http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=3960041

Ylös Bottom