Vastaus: Gears of War 2
Eli pelasit Social Hordea. Tuo viesti ei suinkaan tarkoita että hosti olisi potkaissut pelistä pois vaan, että hosti itse lähti pelistä. Itsekin ihmettelin tuota ekalla kerralla, että onpas taas niin Epiciä, mutta katsoin sitten netistä ja asia selvisi. Onneksi hosti ei voi kikkiä pelistä
(ainakaan vielä).
Mulla meni vähän maku kun pelailin tuota hordea, meni ihan hyvinkin, olin pisteissä koko ajan
ylhäällä tai puolivälissä, kerran jopa olin ainoana hengissä ja onnistuin selvittämään waven
loppuun.. en kuollut mitään liikoja.. revivisin tiimikavereita.. en varastanut kaikkia ammuksia..
jne.. eli kaikki ihan ok.. mutta.. "host has kicked you from the game".. epäilen että
ainoastaan koska olin n. lvl5 ja muut olivat jotain lvl40-80 jne. Ketutti ihan penteleesti kun oli
kuitenkin wave päälle kolmenkymmenen ja alusta asti olin siinä matsissa ollut mukana...
Ei ole sen jälkeen enää suuresti innostanut.. harmittaa kun horde on tosi hauskaa mutta en
halua ottaa riskiä että noin käy uudestaan.. niin paljon keljuttaa vieläkin.
Jos jotain muita "noboliineja" haluaisi pelailla privaatisti niin lisätkää kaveriksi, ja kutsua vain rohkeasti.
![]()
Eli pelasit Social Hordea. Tuo viesti ei suinkaan tarkoita että hosti olisi potkaissut pelistä pois vaan, että hosti itse lähti pelistä. Itsekin ihmettelin tuota ekalla kerralla, että onpas taas niin Epiciä, mutta katsoin sitten netistä ja asia selvisi. Onneksi hosti ei voi kikkiä pelistä