Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 3

Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Main menu ---> Stats & Awards ---> Summary välilehti ja alhaalla muistaakseni oli Re-Up X nappia painamalla View player statsin ja closen vasemalla puolella.

ei ole sellaista nappulaa kyllä, ilmeisesti pitää olla joku DLC ladattuna ?

Itse itselleni vastaten niin ilmeisesti siis vaatii Fenix Rising DLC:n, shillälailla eli ei sitten nollata.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

ei ole sellaista nappulaa kyllä, ilmeisesti pitää olla joku DLC ladattuna ?

Itse itselleni vastaten niin ilmeisesti siis vaatii Fenix Rising DLC:n, shillälailla eli ei sitten nollata.

Joo kyllä siinä näköjään tarvitaan tuo Fenix Rising. Tietysti jos tätä peliä aktiivisesti pelaa niin kannattava ostoshan tuo Fenix Rising on ja tietysti ne muut DLC:t kanssa.

Gears of War 3 Kicks off the New Year with “Fenix Rising” | Epic Games Community
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Mistä näppäimestä noita vihuja pystyy merkkaileen moninpelissä?
Porukka noita aina välillä merkkailee joka helpottaa metsästystä.
Nyt tullut aika hyvin Versusta pelattua, lemppari taitaa olla King Of hill tällä hetkellä pelimuodoista.
Dlc mapit on kyllä oikein hyviä ja kannattaa hommata.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Montako horde-kenttää tulee mukaan tossa fenix risingissa ja onko ne hyviä? ja sit vielä sellanen että onko niille oma valikkonsa vai onko vanhat hordemapit ja uudet sekasinsa, eli jos otan standard-game niin arpooko peli mapit vanhoista ja uusista mapeista. Ilman tota omaa valikko jää ostos "hyllyyn".

Tässä pelissä v..uttaa kyllä suunnattomasti se että kun mappeja(horde) ei voi etukäteen valita, että mitä mappeja haluat pelata ja mitä et. Joka pelin alussa sitten 1 tai 2 lähtee heti pelistä pois.. niin teen itsekin jos en halua kyseistä mappia pelata. Enemmän v-käyrää nostaa HOST-disconnect joka NOLLAA KAIKKI PISTEET. M-I-K-S-I????
Parhaimmillaan pelaat esim 45 aaltoa ja sit siihen host disconnect, SEON KYLLÄ HIENOA SE!
Porukka voisi myös pelata pelinsä loppuun eikä lähteä kesken johonki ties minne. Ite en peliä aloita edes jos tiedän etten kerkee sitä loppuun pelata.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Piti vielä tänne tulla hehkuttamaan. Ostin viikko sitten Cittarin alesta Gears kolmosen ja tullut jonkin verran pelattua hordea. Äsken lopetin juuri pelin jonkin tuntemattoman englantilaisen kanssa. Vedettiin kahdestaan hordea jostain 9 aallosta 31:een :) Hitto, mitä meininkiä. Siinä oli sitä taistelun makua. Aivan loistava pelikaveri tuohon hommaan. Ois varmaan pitemmällekin pelattu ellei tuon olisi pitänyt mennä jonnekin. Sinänsä hyvä, koska itse en olisi malttanut tuota lopettaa ja huomenna on työpäiväkin :D Enpä olisi arvannut, että kahdestaan voi päästä noinkin pitkälle, kun pelit tahtoo kusta isommallakin porukalla jo ennen toistakymmentä aaltoa. LISSEE TUOMMOISTA!!
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Piti vielä tänne tulla hehkuttamaan. Ostin viikko sitten Cittarin alesta Gears kolmosen ja tullut jonkin verran pelattua hordea. Äsken lopetin juuri pelin jonkin tuntemattoman englantilaisen kanssa. Vedettiin kahdestaan hordea jostain 9 aallosta 31:een :) Hitto, mitä meininkiä. Siinä oli sitä taistelun makua. Aivan loistava pelikaveri tuohon hommaan. Ois varmaan pitemmällekin pelattu ellei tuon olisi pitänyt mennä jonnekin. Sinänsä hyvä, koska itse en olisi malttanut tuota lopettaa ja huomenna on työpäiväkin :D Enpä olisi arvannut, että kahdestaan voi päästä noinkin pitkälle, kun pelit tahtoo kusta isommallakin porukalla jo ennen toistakymmentä aaltoa. LISSEE TUOMMOISTA!!


Kerran olen päässyt aalton 40 kahdestaan, tosin siihen meni jokunen uusintayritys. Jos hyvä peliseura kiinnostaa niin itse pelailen hordea aina satunnaisesti edelleen. GT on GayAnanas FIN
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Kovasti ihmettelen miksei uudelle Judgementille ole tehty topicia, mahtavaa jatkoa sarjalle tuo peli on tehnyt. :cool:
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Itsekkin olen ihmetellyt, että missä Judgment threadi on. Noh Judgment kampanjaa on nyt muutama tunti takana ja omasta mielestä ihan hyvä tämä on.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Judgementille voisi joku oman threadin tehdä. Uusimman Gearsin kampanja ei päässyt aiempien osien tasolle, moninpelimuodot Overrun ja Survival ovat olleet kylläkin piristäviä.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Itse olen tuon kampanjan läpi suorittanut Normilla ja todella hyvä maku jäi.
jälkipyykkiä olen hiukan aloitellut ja moninpeliä on tullut pelattua. Itse tykkään kun hahmoille on tullut omat luokat, kolmosen tapaista Horde tilaa viellä kaipaisin tähän.
Lisää mappeja peliin pitäisi olla Dlc muodossa tulossa pian, tuo vip passi tuli hommattua kun tuohon kuuluvat tulevat lisäsisällöt. Jännä nähdä Kummoisia on nuo kaksi tulevaa pelimuotoakin.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Mainostetaan täällä, kun omaa keskustelua ole siunaantunut.
Gears of War: Judgment - Arvostelu - XboxFIN

Jotenkin ikioman ketjun puute kertoo jotain itse pelistäkin: pirun laadukasta jälkeä jälleen teknisesti mutta silti tuntuu aavistuksen turhalta väliosalta.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Judgementille voisi joku oman threadin tehdä. Uusimman Gearsin kampanja ei päässyt aiempien osien tasolle, moninpelimuodot Overrun ja Survival ovat olleet kylläkin piristäviä.
+1 tuolle omalle ketjulle. Itselle kolahtanut hyvin tämä Judgement, monipelissä ruvennut pieni mappien määrä hiukan kalvaan. Niitä sentään pitäisi olla lisää tulossa.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Judgementissä tuli pieni ongelma, jälkipyykki kyseessä.
Siinä kun pommit pitää sinne taloon virittään niin miten se tehdään, peli pyytää A näpyttään ja sen jälkeen kai X näppäintä mutta tuo ei auta?
 
Vastaus: Gears of War 3

Tää keskustelualue on mennyt niin erikoiseksi että threadien löytäminenkin on vanhalle hankalaa mutta kaikesta tulevasta rutinasta huolimatta kysyn onko Judgement vain multiplayer lisäri vai sarjan kokonainen uusi peli missä on myös yksinpeli tarina? Googlella ei tätä ainakaan kukaan halua levy versiona myydä
 
Vastaus: Gears of War 3

Tää keskustelualue on mennyt niin erikoiseksi että threadien löytäminenkin on vanhalle hankalaa mutta kaikesta tulevasta rutinasta huolimatta kysyn onko Judgement vain multiplayer lisäri vai sarjan kokonainen uusi peli missä on myös yksinpeli tarina? Googlella ei tätä ainakaan kukaan halua levy versiona myydä
Judgementet on kokonaan uusi peli, ja missä on uusi tarina. Hieman sekoittaa varmaan kun tästä pelistä puhutaan Gow 3 topicissa, mutta omaakaan ei Judgementillä ole.
 
Vastaus: Gears of War 3

Vi€#u jee, viimeksi poksu ollut käynnissä 3 osan julkaisussa, kaipa tämän saa levy versionakin ostaa, ei viitseisi kauppapaikan rosvo hintoja maksaa ja eihän sitä pysty jälleenmyymäänkään. Edelleen poksun paras pelisarja.
 
Vastaus: Gears of War 3

Tää keskustelualue on mennyt niin erikoiseksi että threadien löytäminenkin on vanhalle hankalaa mutta kaikesta tulevasta rutinasta huolimatta kysyn onko Judgement vain multiplayer lisäri vai sarjan kokonainen uusi peli missä on myös yksinpeli tarina?
Judgment (ilman e:tä siellä välissä) on ihan itsenäinen peli, ja tarinallisesti koko Gears-sarjan esiosa. Lisätietoja voi vaikka katsella Gamer-arviostamme. Ja kyllä tuota myydään ihan fyysisenäkin pelinä. Itse asiassa en edes tiedä, onko siitä vielä digijakeluversiota olemassakaan.
 
Ylös Bottom