Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War: E-Day

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Olen kyllä todella innoissani Gears of War: E-Daysta. Olen viime aikoina pelannut Xboxilla muutamia vanhempia Gears of War -sarjan pelejä, ja ne ovat tehneet minuun erittäin positiivisen vaikutuksen. Vaikka en ole mikään pitkän linjan Gears-veteraani, olen pitänyt sarjan tunnelmasta, toiminnasta ja hahmoista todella paljon.

E-Dayssa näkyy vahvasti alkuperäisten Gears-pelien synkkä ja karu tunnelma, mikä näyttää ainakin omaan silmääni erittäin hyvältä. Myös Marcus Fenixin ja Dom Santiagon paluu päärooleihin on hieno juttu. Lisäksi Emergence Dayn tapahtumat ovat aina olleet osa sarjan tarinaa, josta olen halunnut tietää enemmän, joten on mahtavaa päästä kokemaan ne itse pelin kautta.

Monet ovat kritisoineet sitä, että peli muistuttaa liikaa vanhoja Gears-pelejä eikä näytä tuovan suuria uudistuksia. Itseäni se ei kuitenkaan haittaa lainkaan. Koska kokemukseni sarjasta on vielä melko vähäinen, enemmänkin ilahdun siitä, että peli näyttää säilyttävän ne asiat, joista fanit ovat aikoinaan pitäneet.

Ja täytyy vielä sanoa, että pelikuva näytti todella hyvältä. The Coalition vaikuttaa tehneen erinomaista työtä sekä grafiikoiden että tunnelman osalta. Tällä hetkellä tämä on ehdottomasti yksi odotetuimmista tulevista Xbox-peleistä omalla listallani.

Ei ensin oikein jotenkin säväyttänyt, mutta kun katsoi tuon pitkän Deep Diven niin johan rupesi kulkusissa värähteleen. Kampanja tulee pyöriin 60fps ja moninpeli sitten jopa 120fps eli hyvin on optimoitu UE5 series konsoleille. Eiköhän tuo ole oikein makoisaa mäiskettä.

Ylös Bottom