Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War Reloaded

Oho, tännekin lupsahti koodi.

"Kiitokseksi siitä, että olet Gears-fani, tarjoamme Gears of War: Ultimate Editionin (digitaalinen) omistajille ilmaisen koodin Gears of War: Reloadedille."

Tarkistin, niin ei mulla kyllä mitään Gears UE:tä ole tuola MS tilillä. Kait se pitää sitten syssymällä testata. Nimittäin silloin kauan sitten toi Gears 1 coop oli parasta ikinä, niin pitäähän se käydä vilasemassa miltä tuntuu kun on ehostettu.

Itse olin siinä uskossa että koodin saa kaikki jotka omistaa Ultimaten, digitaalinen tai fyysinen, Xbox tai PC.
Mutta miten ne sen fyysisen version omistuksen tarkistaa? Lisäksi viesti, jonka sain sanoo näin:
Screenshot_2025-06-20-14-25-29-06_22df7f1045b7c661e479946f0dad67d1.jpg

Eli kyllä tässä on ainakin tarkoitus ollut kohdentaa uuden version koodit digiversion omistajiin.

Itse olin siinä uskossa että koodin saa kaikki jotka omistaa Ultimaten, digitaalinen tai fyysinen, Xbox tai PC.
Ei mulla kyl mitään Ultimatea oo ikinä ollu. Pelannu Gears 1-3 silloin ihan XO:lla, sitten 4 ostin diginä, se ainakin näkyy boksin apissä kompuuterilla ja vitosta pelailin game passilla PC:llä jonkin verran.

Ylös Bottom