Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War Reloaded

Oho, tännekin lupsahti koodi.

"Kiitokseksi siitä, että olet Gears-fani, tarjoamme Gears of War: Ultimate Editionin (digitaalinen) omistajille ilmaisen koodin Gears of War: Reloadedille."

Tarkistin, niin ei mulla kyllä mitään Gears UE:tä ole tuola MS tilillä. Kait se pitää sitten syssymällä testata. Nimittäin silloin kauan sitten toi Gears 1 coop oli parasta ikinä, niin pitäähän se käydä vilasemassa miltä tuntuu kun on ehostettu.

Itse olin siinä uskossa että koodin saa kaikki jotka omistaa Ultimaten, digitaalinen tai fyysinen, Xbox tai PC.

Itse olin siinä uskossa että koodin saa kaikki jotka omistaa Ultimaten, digitaalinen tai fyysinen, Xbox tai PC.
Mutta miten ne sen fyysisen version omistuksen tarkistaa? Lisäksi viesti, jonka sain sanoo näin:
Screenshot_2025-06-20-14-25-29-06_22df7f1045b7c661e479946f0dad67d1.jpg

Eli kyllä tässä on ainakin tarkoitus ollut kohdentaa uuden version koodit digiversion omistajiin.

Ei mulla kyl mitään Ultimatea oo ikinä ollu. Pelannu Gears 1-3 silloin ihan XO:lla, sitten 4 ostin diginä, se ainakin näkyy boksin apissä kompuuterilla ja vitosta pelailin game passilla PC:llä jonkin verran.

No jos sulla on kone internetissä niin näkeehän ne että sun käyttäjällä on pelattu Gearsia.
Joo, mutta eihän se kerro että omistan pelin. Olen voinut pelata vaikka Game Passin kautta tai mitä jos olen lainannut pelin kaverilta tai kirjastosta. Fyysisen kopion omistuksen varmentaminen on todella hankalaa.

Joo, mutta eihän se kerro että omistan pelin. Olen voinut pelata vaikka Game Passin kautta tai mitä jos olen lainannut pelin kaverilta tai kirjastosta. Fyysisen kopion omistuksen varmentaminen on todella hankalaa.

No samapa tuo. Koodeja tulee ja pääsee pelaamaan. Ei kai sillä väliä miksi niitä jaetaan.

on cross play kaikkien alustojen kesken. Jotenkin se MS tili täytyy linkittää vaikka pelaa pleikalla, ja sitten boxi kavereiden kautta kutsutaan samaan lobbyyn. Voin tulla kanssa pelille jos mahtuu :cool:
Täällä pelaillaan exeä kovasti paraikaa. Heitelkää janneukselle party-/pelikutsua nii voidaan tiimiytyä jos sellainen kiinnostelee :cool:

E: yhelle olis tilaa, tääl 3 partyl jassotaan parasta aikaa :p laitelkaa viestiä jos täys suomitiimi kiinnostaa

Viimeksi muokattu:
127 matsia tuli betaa warjournalin mukaan pelattua, et ehkä nyt malttaa mennä jo nukkumaan. Alkaa myös vähän väsy painaa ja pelaaminen näyttämään siltä. Päätin että aion nyt myös opetella itse pelaamaan nillä alternative kontrolleilla, että tiettyä alkukankeutta oli havaittavissa kun 09 saakka selkäytimeen hakattua lihasmuistia yrittää lähteä muuttamaan. Mitään suurempia ongelmia ei betassa ollut, et aika samalla tavalla se pelaa mitä se Gears UE:kin. Muutama pikkujuttu oli kyllä, mitä en muista onko ne vaan tän ykösen omituisuuksia, vai jotain uusia bugituksia tjsp. Eli torquesta ei välillä lähde mitään ääntä kun vihollinen lataa sitä. Välillä kuulosti myös että vaikka vihollinen tanssii ympärillä, niin se kuulostaa siltä että se tapahtuu toisella puolella kenttää huopatossut jalassa. Sitten taas joskus toisella puolella kenttää vihollinen liikahtaa, niin kuulostaa että olisi aivan iholla. Snipa ampui myös välillä ohi siitä tähtäimestä, jos oli juuri ennen liikkunut. En muista toimiko se aina noin? Redditissä porukka tuntuu ihmettelevän samaa...

E: lisätty esimerkki klippi snipan toiminnasta:

Muutaman klipin sain napsittua kanssa. Aika paljon jäi myös tallentamatta, kun näiden Alternative kontrollien takia halusin vaihtaa elitestä X ja Y napit päikseen, nii sit tuli varmaan viiden klipin kohdalla otettuakin screenshot o_O

Viimeksi muokattu:
Hyi helvetti mitä adhd hippaa. Alkoi närästää välittömästi. Ei siinä hienoltahan peli näyttää ja Gears on aina Gears mutta en kyllä pysyisi tommosen meiningin perässä sitten millään. :D

Hyi helvetti mitä adhd hippaa. Alkoi närästää välittömästi. Ei siinä hienoltahan peli näyttää ja Gears on aina Gears mutta en kyllä pysyisi tommosen meiningin perässä sitten millään. :D
Meinasin kirjoittaa samaa. Ei kyllä itsellä ole ikinä ollut osaaminen samalla tasolla edes nuoruudessa. En edes tajua miten nuo sniputukset voi osua noin varmasti vaikka vähän vain heiluttaa tähtäintä "sinne päin". Samaa näin jo aikoinaan pelissä ja ihmettelin että miten ne voi ehtiä. Ehkä pidän vain ne hyvät muistot enkä lähde enää pelailemaan ja kaivamaan arpia auki kaikesta, mikä tässä pelisarjassa ärsytti.

Meinasin kirjoittaa samaa. Ei kyllä itsellä ole ikinä ollut osaaminen samalla tasolla edes nuoruudessa. En edes tajua miten nuo sniputukset voi osua noin varmasti vaikka vähän vain heiluttaa tähtäintä "sinne päin". Samaa näin jo aikoinaan pelissä ja ihmettelin että miten ne voi ehtiä. Ehkä pidän vain ne hyvät muistot enkä lähde enää pelailemaan ja kaivamaan arpia auki kaikesta, mikä tässä pelisarjassa ärsytti.

Nooo "varmasti" on ehkä vähän väärä sana kuvaamaan, jos 127 pelin jälkeen jäi tän verran näytettävää :D Et kyllä siellä enemmän ropisi seinille ne laukaukset mitä vastustajien kupoliin. Kyllä mä suosittelen syksyllä antamaan tilaisuuden ja keräämään 3 kaveria siihen ja kokeilemaan ainakin! Tiimityö on tärkempää kuin mikään muu aspekti :) Tai sitten täältä riittävästi jengiä ja suomi private pystyyn. Voisin kuvitella että täältä löytyy helposti tarvittava määrä pelaajia, joita muitakin ärsyttää pelisarjassa samat asiat. Kivointahan mitä tahansa on pelata kun kaikki on suunnilleen samalla viivalla!

Ylös Bottom