Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

Vastaus: Gears of War

Onkos kukaan PlayerOnesta tilannut saanut vielä mitään lähetystietoja ? Seurantakoodia tai mitään ?

Itellä nimittäi ei oo vielä tullu, ja eiköhän kohta olisi jo aika tulla ?
 
Vastaus: Gears of War

Itsellenikin tuli eilen VG+:sta, lohdutksena niille jotka eivät omaansa ole vielä saanut, niin en kerkiä sitä ennen huomista pelamaan.
 
Vastaus: Gears of War

M!!K@ sanoi:
Onkos kukaan PlayerOnesta tilannut saanut vielä mitään lähetystietoja ? Seurantakoodia tai mitään ?

Itellä nimittäi ei oo vielä tullu, ja eiköhän kohta olisi jo aika tulla ?
Täälläkin odotellaan peliä Playeronesta
 
Vastaus: Gears of War

yliverkko sanoi:
Täälläkin odotellaan peliä Playeronesta

Eilen tonne soitettiin ja sanoivat että peli löytyy kyllä jokaisen postista perjantaina.

Sanoivat että jos ei perjantaina kotia tule lappua postista niin peliä voi kysellä klo 16.00 jälkeen omasta postista, seurantakoodin avulla.

ELLEI sitten tilannut luottokortilla tai vastaavalla suoraan kotia.
 
Vastaus: Gears of War

M!!K@ sanoi:
Onkos kukaan PlayerOnesta tilannut saanut vielä mitään lähetystietoja ? Seurantakoodia tai mitään ?

Itellä nimittäi ei oo vielä tullu, ja eiköhän kohta olisi jo aika tulla ?

Itellä Playeronesta se GOW:n Collectors edition kimppa. Eilen tuli lähetystiedot/seurantakoodi sähköpostiin. Tänään voin töiden jälkeen noutaa postista. Ei mahdu luukusta. (Maksutapana: luottokortti)
 
Vastaus: Gears of War

No voi helvetti. Itelle tuli nyt vasta viestiä, seurantakoodit mukana. Mutta tänään vasta lähtee liikenteeseen :mad:

Eli huomenna luultavasti 16.00 jälkeen haettavissa postista.

Miksei minulle lähetetty eilen peliä ! :mad:
 
Vastaus: Gears of War

Eilen pelasin pelin läpi hardcore tasolla ja täytyy sanoa että aivan mahtava peli!!!
Ei kannata muuten helpoimmalla edes pelata, hc:llä oli jo aika helppo.
Nyt tahkon moninpeliä ja sekin on mahtavaa ajanvietettä, varsinkin Assassination pelimoodi.
 
Vastaus: Gears of War

No voih! Spessuversiota sais vasta ens viikolla Savepointista. Perusversiota sais jo nyt. Eiköhän tuo viikonloppu mene ilmankin. :(
 
Vastaus: Gears of War

M!!K@ sanoi:
No voi helvetti. Itelle tuli nyt vasta viestiä, seurantakoodit mukana. Mutta tänään vasta lähtee liikenteeseen :mad:

Eli huomenna luultavasti 16.00 jälkeen haettavissa postista.

Miksei minulle lähetetty eilen peliä ! :mad:
perkule itselleni ei ole vielä tullut sähköpostia,no kai se vielä tänään tulee
 
Vastaus: Gears of War

Ah, autuutta. Soitin juuri tyttöystävälleni ja Gears of War kuulema jo löytyy paikallisesta peliliikkeestä, joten duunin jälkeen pääsee sitä sitten viimein testailemaan - sitä ennen voikin sitten duunissa ihailla sen kantta, kunhan hän käy sen ensin minulle tuomassa. Harmi vain, että lauantaikin on töitä, niin ei uskalla perjantaina kovin myöhään sitä pelailla, saatikka tänä iltana. No, lauantaina sitten senkin edestä.
 
Vastaus: Gears of War

Tänään sitä käveltiin postiluukulle ja mietin jo syitä minkä takia se ei tänään tulisi. No kourasin postit kunnolla messiin, nii siellähän se paketti tuntui olevan.. Ja nyt pelaileen!
 
Vastaus: Gears of War

Sama täällä.

Pari tasoa takana ja AH mikä elämys on ollut ainakin tähän asti. Tämä peli on todellakin niin mahtava kuin mitä arvostelut ja ihmisten kommentit ovat antaneet ymmärtää.

Ja eiku takas pelaamaan... :D
 
Vastaus: Gears of War

Täytyy toivoa, ettei tämä hypetys tee karhunpalvelusta, sillä olen suht kriittinen pelien suhteen (esim. Prey oli mielestäni täysin ylihypetetty umpitylsä tekele, jonka vielä juoksi läpi hetkessä, tai olisi juossut, jos en olisi kyllästynyt puolenvälin jälkeen). Odotan kuitenkin illan testailusessiota innolla (eikö työpäivä voisi tuntua vielä pidemmältä?) ja muiden foorumilaisten kommentit vain lisäävät odotusta. Ehkä täytyy lopettaa näiden postausten lukeminen tältä päivältä.. :)
 
Vastaus: Gears of War

Siis oikeesti, vituttaa äärimmäisen paljon ku lukee tollasia viestejä.
EDIT: Meinaan siis "Menin kotia ja huomasin GoWin Seiska- lehden välissä" jne.

Mistä kaks ylempää tilas ? VG+ ?
EDIT: Ylleni ilmestyi juuri viesti, häntä en tarkoittanut.

Onko kukaan SUOMESTA tilannut saanut peliä vielä ?
Itse katselen hädissäni postin seurantaa ja aina se vain näyttää että seurantakoodillani varustettua pakettia ei löydy.
Joten se ei ole vielä edes liikenteessä :mad:
 
Vastaus: Gears of War

M!!K@ sanoi:
Joten se ei ole vielä edes liikenteessä :mad:

Posti usein päivittelee noita seurantatietoja vasta jälkikäteen, eli eiköhän se sunkin pakettisi ole jo matkalla. (Edelleen on hyvä muistaa, että kyseessä on kuitenkin vain videopeli...)
 
Vastaus: Gears of War

Xbugs sanoi:
Posti usein päivittelee noita seurantatietoja vasta jälkikäteen, eli eiköhän se sunkin pakettisi ole jo matkalla. (Edelleen on hyvä muistaa, että kyseessä on kuitenkin vain videopeli...)

:D

GoW ei ole vain videopeli, se on uusi elämä.
 
Vastaus: Gears of War

M!!K@ sanoi:
Siis oikeesti, vituttaa äärimmäisen paljon ku lukee tollasia viestejä.
EDIT: Meinaan siis "Menin kotia ja huomasin GoWin Seiska- lehden välissä" jne.

Mistä kaks ylempää tilas ? VG+ ?
EDIT: Ylleni ilmestyi juuri viesti, häntä en tarkoittanut.

Onko kukaan SUOMESTA tilannut saanut peliä vielä ?
Itse katselen hädissäni postin seurantaa ja aina se vain näyttää että seurantakoodillani varustettua pakettia ei löydy.
Joten se ei ole vielä edes liikenteessä :mad:

Hehee, nii muaki ärsytti ku muille tuli se peli mutta mulle ei, no nyt mulla on se peli ja elämä hymyilee. Tilasin VG+:sta.
 
Vastaus: Gears of War

Nyt on hyvä muistuttaa, että tässä ketjussa on tarkoitus käydä keskustelua itse pelistä. Saatavuuteen liittyvälle keskustelulle löytyy oma ketju. Pyydän noudattamaan ohjeistettua linjaa, jotta viestejä ei tarvitse siirrellä/poistaa.
 
Vastaus: Gears of War

Huomio te peliä pidempään pelanneet. Minua kiinnostaisi tietää noista pelaajahahmon erikoisliikkeistä, eli tuleeko niitä oikeasti käytettyä vai ovatko ne mukana vain tällaisena "nice to have" fiitsörinä?
 
Vastaus: Gears of War

Vaahtomuovi sanoi:
Huomio te peliä pidempään pelanneet. Minua kiinnostaisi tietää noista pelaajahahmon erikoisliikkeistä, eli tuleeko niitä oikeasti käytettyä vai ovatko ne mukana vain tällaisena "nice to have" fiitsörinä?
Erikoisliikkeitä tulee käytettyä vielä tällä hetkellä suhteellisen paljon, mutta pelaajien kehittyessä nämä jäävät luultavasti pienempään rooliin. Erityisesti moottorisahaus on hidas ja näkyvä liike, jonka jälkeen kuoleminen ei ole harvinaista. Vuotavan vihollisen tallominen on nopeampi mutta ei läheskään yhtä tyylikäs tapa. Riippuu hyvin paljon tilanteesta, kannattaako erikoisliikettä käyttää. Siispä parhaana viimeistelytapana voi suositella suojasta ampumista. Tällöin ei altistu itse niin suurelle uhkalle kuin moottorisahatessa. Kierroksen viimeinen vihollinen on toki tyylikkäintä käydä viimeistelemässä ihan tämän vierestä. :p
 
Ylös Bottom