Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täälläkin odotellaan peliä PlayeronestaM!!K@ sanoi:Onkos kukaan PlayerOnesta tilannut saanut vielä mitään lähetystietoja ? Seurantakoodia tai mitään ?
Itellä nimittäi ei oo vielä tullu, ja eiköhän kohta olisi jo aika tulla ?
yliverkko sanoi:Täälläkin odotellaan peliä Playeronesta
M!!K@ sanoi:Onkos kukaan PlayerOnesta tilannut saanut vielä mitään lähetystietoja ? Seurantakoodia tai mitään ?
Itellä nimittäi ei oo vielä tullu, ja eiköhän kohta olisi jo aika tulla ?
perkule itselleni ei ole vielä tullut sähköpostia,no kai se vielä tänään tuleeM!!K@ sanoi:No voi helvetti. Itelle tuli nyt vasta viestiä, seurantakoodit mukana. Mutta tänään vasta lähtee liikenteeseen
Eli huomenna luultavasti 16.00 jälkeen haettavissa postista.
Miksei minulle lähetetty eilen peliä !
M!!K@ sanoi:Joten se ei ole vielä edes liikenteessä
Xbugs sanoi:Posti usein päivittelee noita seurantatietoja vasta jälkikäteen, eli eiköhän se sunkin pakettisi ole jo matkalla. (Edelleen on hyvä muistaa, että kyseessä on kuitenkin vain videopeli...)
M!!K@ sanoi:Siis oikeesti, vituttaa äärimmäisen paljon ku lukee tollasia viestejä.
EDIT: Meinaan siis "Menin kotia ja huomasin GoWin Seiska- lehden välissä" jne.
Mistä kaks ylempää tilas ? VG+ ?
EDIT: Ylleni ilmestyi juuri viesti, häntä en tarkoittanut.
Onko kukaan SUOMESTA tilannut saanut peliä vielä ?
Itse katselen hädissäni postin seurantaa ja aina se vain näyttää että seurantakoodillani varustettua pakettia ei löydy.
Joten se ei ole vielä edes liikenteessä
Erikoisliikkeitä tulee käytettyä vielä tällä hetkellä suhteellisen paljon, mutta pelaajien kehittyessä nämä jäävät luultavasti pienempään rooliin. Erityisesti moottorisahaus on hidas ja näkyvä liike, jonka jälkeen kuoleminen ei ole harvinaista. Vuotavan vihollisen tallominen on nopeampi mutta ei läheskään yhtä tyylikäs tapa. Riippuu hyvin paljon tilanteesta, kannattaako erikoisliikettä käyttää. Siispä parhaana viimeistelytapana voi suositella suojasta ampumista. Tällöin ei altistu itse niin suurelle uhkalle kuin moottorisahatessa. Kierroksen viimeinen vihollinen on toki tyylikkäintä käydä viimeistelemässä ihan tämän vierestä.Vaahtomuovi sanoi:Huomio te peliä pidempään pelanneet. Minua kiinnostaisi tietää noista pelaajahahmon erikoisliikkeistä, eli tuleeko niitä oikeasti käytettyä vai ovatko ne mukana vain tällaisena "nice to have" fiitsörinä?