Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War

Decap sanoi:
Uusi pelimuoto olisi oikein kiva, mutta idiootit pelaajat pilaavat koko jutun.
On nyt tullut jokunen tunti tahkottua, enkä vielä yhtäkään peliä ole pelannut ilman, että joku/jotkut lähtevät kesken pelin poies. Ja kun tuo pelimuoto kestää selkeästi pidempään kun on useita rundeja niin on erittäin hienoa heti ensimmäisen jälkeen pelata 1-3 miehen alivoimalla. Aina vähintään yksi quittaa ensimmäisen kierroksen jälkeen, pilaa kyllä täysin peli-ilon.

Tuo kaipaisi niiin kovasti jonkinsortin penalttia siitä, että quittaa kesken pelin.

Joo, ja taitaahan tuosta jonkin sortin penaltia tullakin.

Vielä ei ole semmoista peliä tullut vastaan jossa tätä ei nettipelissä tapahtuisi. Aluksi jaksoin kirjoittaa näille pelaajille vielä viestejä, otin gamertagit ylös ja pistin viestiä. No sitten tuli niitä fuck you noob viestejä, ja sen jälkeen aloin antamaan suoraan negatiivista palautetta. Livessähän on semmoinen ominaisuus, että kun annat punaista palautetta jollekin niin vältyt suuremmalla todennäköisyydellä kohtaamasta tämmösiä jannuja uudestaan. Kaikki ei vain jaksa käyttää tuota. Tosin osa noista poistumista voi johtua 360 NAT asetuksista, jotka taitavat aiheuttaa kaikissa nettipeleissä enemmän tai vähemmän kummia ongelmia. Plus se, että pari kertaa on omakin netti tehnyt niin että nakkasi pihalle pelistä kesken pelin - jopa silloin kun oli tappiolla jonka takia on saattanut näyttää että "taas joku raukka lähti menemään" niin vaikea keksiä varmaan, että miten sitä pitäisi rangaista jos syy olikin oikea...

GeoW on myös niin suosittu, että paskaakin kertyy mukaan sen takia enemmän.

Dragonfly sanoi:
kerääkö uusi pelimuoto kokonaistappoja, tänään kun pelasin yhen jampan kanssa niin se sano että mihinkään achievementteihin ei uuden pelimuodon tapot vaikuta....... kellään varmaa tietoa?

Xbox.comin mukaan Annexin tappoja ei lasketa noihin tappopohjaisiin saavutuksiin, kuten esimerkiksi 100 snipaukseen tai 100 boomshottitappoon.

Mjooh, koko päivän nyt pelanneena tulin siihen tulokseen viimein, että moninpeli on täyttä caccaa.
On niin lukematon määrä ongelmia ja päivityksen myötä tuli vain tusina lisää, että en vaan pysty nauttimaan pelaamisesta.

Tässä nyt oma "What really grinds my gears!" listani:

- Hostilla aivan älytön etu. Monesti huomaa kuinka host vaan juoksee kaikkien läpi haulikon kanssa.
- Oma äijä tarttuu kuin liima seiniin juostessa, kentän läpi porhaltaminen on tuskaisaa.
- Lancer edelleen aivan turha
- Koko peli on yhtä haulikkohuorausta
- Selkeä pingin esittäminen (oikeasti kuinka vaikeaa se on?) monesti serverillä huomaa, että kudit menee selvästi myöhässä. Ja peli jossa muutenkin osuminen on kiven takana niin nostaa taas v-käyrää.
- Tiimivalinta. Host on _aina_ gearina ja jokainen tuleva pelaaja tahtoo hostin puolelle. (ja tuntuu että 90% peleistä päättyykin locustin tappioon)
- JATKUVA quittailu, tasaisista matseista hajuakaan.
- Kuinka vaikea olisi tehdä pelimuotoa team-deathmatch SPAWNIEN kera?

Annex oli erittäin piristävä päivitys, vauhdikasta menoa ilman suuria odotteluita.
Kunnes selvisi, ettei tosiaan voi saada edes achievementteja mokomasta. Siihen hävisi sekin pieni kiinnostus. En sinänsä pidä niin väliä koko gamerscorella, mutta koska mokoma on peleihin sisällytetty niin se on hauskaa sisältöä. Tietäen, että jokainen tappo on tietynlainen saavutus suuremman päämäärän perässä. Joten miksi ihmeessä pelata ranked matseja, joista ei kuitenkaan voi minkään sortin saavutuksia saada?
Toki on helppo taas huudella: "Miten olisi huvin vuoksi?!" Mutta achievementit on iso osa hupia ja niiden puute on taas iso puute hauskuudessa.

On noita muitakin asioita mitkä ärsyttää. Ottakaa toki huomioon, että tämä on oma kantani joten aivan turha herneillä mistään. Hyvä jos tykkäätte, mutta itse en kyllä enää osaa nauttia pelistä joten moninpeli jää omalta osaltani tähän.
Uutta päivitystä odotellessa joka tekisi pelistä taas hauskaa eikä puuduttavaa.

runkaballe sanoi:
Itse en ole vielä kertaakaan nähnyt että locustit voittaisivat.

Tänään Annexissa voitin Locusteilla. Tämä oli kolmas Locust voitto ikinä itselleni pelin julkaisupäivästä lähtien. Pelaan meinaat aina locustina.

runkaballe sanoi:
Itse en ole vielä kertaakaan nähnyt että locustit voittaisivat.

Kyllähän tuossa tuttu peliseura aina auttaa. Kun vielä boksin omistaja olin, tuli Ranked-matseja pelattua paljon samojen Suomi-kavereiden kanssa, ja yleensä Locustina juuri sen takia että saa huoneen nopeammin täyteen kun kaikkien on pakko päästä Gears-puolelle. Raaka arvio voisi olla että 4/5 pelistä tuli voittoja, eli kyllä sitä voi toisella puolellakin voittaa. Hostilla on kyllä se karsea etu mutta onhan tuossa muitakin aseita haulikon lisäksi millä tappoja saa. Eniten ärsytti ns. huijaukset, kuten aseen nosto ja juoksu samalla, ja muut pienet bugit. Ja varsinkin huoneiden hidas täyttyminen jos alkuvaiheessa tuli sisään. Ja jenkkien kanssa ei tosiaan voinut pelata juuri ollenkaan. Paha se on osua jos on pari sekkaa myöhässä.

Eli Annexista ei voi saada tappo saavutuksia?
Perhana. Se olikin ainoa syy pelata tätä rankedissa.... kun ei tästä paljon pisteitäkään saa.
No, kavereiden kanssa tätä onkin hauska pelata, joten ei turhaa tämä pelimuoto loppujen lopuksi ole..

Vielä noista quittaajista.
Annan aina negatiivisen palautteen, jos häiskät lopettaa.
Joskus kyllä ei vaan jaksa..

Noniin
Elikkää saan ammuttua raamia noin 4-5 kertaa, tämän jälkeen se tulee kohti ja tämä päättyy aina mun kuolemaan, tavalla tai toisella. Toi apuri on ihan perseestä, vaikka 5sekunnin sälein rämpyttäsin tota regrouppia nii sillä on joku pakonomainen tarve juosta raamin syliin, tosin ampuu se sentään samalla, mutta on selvää että se kuolee enne ku kerkeen ottaa screenshottia tästä huvittavasta tilanteesta :rolleyes: No, eikai noista apureista oo apua ennenkää ollut, ja aika turha mennä pelastaan sitä ku se päättää kuolla sinne raamin jalkoihi.

Mitä tuossa voisi tehdä kun raam lähtee juoksee kohti?

Jos olet nopea ehdit tehdä tehokkaaman reloadin ja ampua uudestaan
onnistuin kyllä tuolleen ampua 3 kertaa, tosin siitä raam tykkäs sen verra et tuli turpakeikka :mad:

No sitten kun se tulee tarpeeksi heität sitä suojasta kranaatilla, hyppäät muurin yli ja juokset seuraavalle muurille. Toistat saman sieltä, ja juokset takaisin alkumuurille jne.
Elikkä ku pompin 2:hen muurin välillä nii se ei lähde tulemaan kohti, ja välillä kranua jalkoihin?

niin siitä raamin tappamisesta.

ite sain tapettua raamin insanella niin että kun se tulee lähelle niin tagaa kranulla vaan.....

Ei niin ei, aina toi apuri juoksee raamin jalkoihin, apurikun kuolee nii raam juoksee mua päin johon kuolen aina, no pitää vaa reenata, ei voi olla näin vaikeata casual tasolla :confused:

[pmp] sanoi:
Ei niin ei, aina toi apuri juoksee raamin jalkoihin, apurikun kuolee nii raam juoksee mua päin johon kuolen aina, no pitää vaa reenata, ei voi olla näin vaikeata casual tasolla :confused:
En tiedä annettiinko tämä neuvo jo, mutta odottele rauhassa suojan takana kun RAAM tulee kohti ja kun RAAM on aivan suojan toisella puolella niin se lähtee kiertämään suojaa. Silloin sinä kierrät toiselta puolelta ja juokset A pohjassa vastapuolelle suojan taakse. Ja toistat saman jos RAAM tulee sinnekin. Se on helppoa.

Vastapuolelle, elikkä siis ei suojan toiselle puolelle vaan "vaunun" toiselle puolelle? Mites kun joku sano et siel toisel puolel on joku tykki, mutta sinne ei ole toivoa ilman Co-oppia, elikkä siitä ei kannata haaveilla? Olen koittanut tota juoksemista mutta olen aina päätynyt perhosten ruoaksi, reeniä reeniä. Mites, onkos tossa vaiheessa peliä vielä paljon jäljellä?

[pmp] sanoi:
Vastapuolelle, elikkä siis ei suojan toiselle puolelle vaan "vaunun" toiselle puolelle? Mites kun joku sano et siel toisel puolel on joku tykki, mutta sinne ei ole toivoa ilman Co-oppia, elikkä siitä ei kannata haaveilla? Olen koittanut tota juoksemista mutta olen aina päätynyt perhosten ruoaksi, reeniä reeniä. Mites, onkos tossa vaiheessa peliä vielä paljon jäljellä?

tuolle tykille en ainakaan itse päässyt, kuin vasta co-opina.
peli loppuu kun kukistat RAAMin, tulee video jossa SERA pelastuu, ehkä ;)

[pmp] sanoi:
Jep, vaunun toiselle puolelle:) Suojan toiselle puolelle meneminen johtaa kuolemaan. Dom juoksee suoraan surman suuhun mutta älä siitä välitä, anna sen mennä vaan.

Elikkä aloitat ensimmäisen suojan takaa ja pistelet snipulla päähän aina kun linnut kaikkoavat RAAMin ympäriltä. RAAM tulee kohti jossain vaiheessa. Odota suojan takana niin kauan, että Raam on suojan toisella puolella. RAAM lähtee kiertämään suojaa, jolloin sinä kierrätkin sen toiselta puolelta ja juokset A pohjassa vaunun toiselle puolelle. Edessä on Troika, mutta jätä se rauhaan. Troikan edessä on suoja, jää siihen. Älä siis juokse Troikalle asti, vaan jää suojan taakse joka on Troikan edessä.

Kun olet sen suojan takana niin ammuskele sniperillä RAAMia päähän ja kun se tulee sinne niin sama homma eli juokset vastakkaisen suojan taakse. RAAM kukistuu loppujen lopuksi todella helposti kun homman oivaltaa.

Mielenkiintoisia mullistuksia toi päivitys kyllä mukanaan. Jannut tarttuilevat välissä seiniin superinnokkaasti, ja aseiden poimiminen toimii glitchailemalla edelleen entiseen malliin. Huikeinta on kuitenkin se, että hostin kone tahtoo hyytyä Annexissa respojen aikana, mistä seuraa korea diashow hänelle. Jotain tasoitusta siis ;)

Auttakaapas nyt ihmistä hädässä ja kertokaapa minulle the ultimate a:n rämpytys taktiikka. Pelailen executionia ja kaikki nousevat aina PALJON ennen mua, eli mun on pakko tehdä jotain väärin. Kertoisitteko minulle mikä se jokin on?

keezz sanoi:
Auttakaapas nyt ihmistä hädässä ja kertokaapa minulle the ultimate a:n rämpytys taktiikka. Pelailen executionia ja kaikki nousevat aina PALJON ennen mua, eli mun on pakko tehdä jotain väärin. Kertoisitteko minulle mikä se jokin on?
Eipä siinä mitään erityistä...
A:ta vaan rämppäät nopeaan tahtiin...ohjaimessa saattaa piillä vika:rolleyes:

Wille__90 sanoi:
Eipä siinä mitään erityistä...
A:ta vaan rämppäät nopeaan tahtiin...ohjaimessa saattaa piillä vika:rolleyes:
Mutta rämpätääkö sitä siihen tahtiin mitä se a rämppää siinä ruudulla vai ihan niin kovaa ku pystyy?

keezz sanoi:
Mutta rämpätääkö sitä siihen tahtiin mitä se a rämppää siinä ruudulla vai ihan niin kovaa ku pystyy?
Niin kovaa, kuin pystyt. Eihän tuossa olisi mitään ideaa, jos tälläisessä pelissä pitäisi alkaa rytmissä naputtaa kesken tulitaistelun...:D

Se et joskus voi kestää aika kauvan nousta ylös johtuu siitä, että hosti on laittanu sen bleeding ajan kestämään pidempään eli ei kannata sillon hakkaa ohjaimen nappulaa paskaks, mutta jos huomaa et ukko nouseekin nopee niin sillon tietenki kannattaa rämppää aina nii paljon kuin sielu sietää.:D

Ylös Bottom