Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War

On sama tapahtunut. Oikeastaan täysin samanlain eli kaverin kans aateltiin pitkästä aikaa pelata niin eipä ollutkaan Insane vaihtoehtoa. Act 1:stä oli muutama kenttä Hardcorella "muka" menty läpi, outoa kyllä.
Sama homma. Paitsi, että kaikki talletukset yksinpelissä oli hävinnyt. Pisti hieman ärsyttämään, mutta ainakin jokin syy aloittaa uudestaan.
 
Vastaus: Gears of War

Olen jumissa tässä pelissä kohdassa, jossa eräänlainen ruskea olio sylkee jotain ''seedereitä''. Sitten ammun sitä aivan sairaasti ja se lopettaa niiden seedereiden sylkemisen, mutta tiimiläiseni huutavat vaan ''Keep Shooting man''.

Eli, mitä minun pitää tehdä? Ohjeissa lukee vaan ''Destroy all Seeders''

Helppiä?
 
Vastaus: Gears of War

Siitä huoneesta ennen sitä oliota löytyy Tuomiopäiväntykki (en muista sitä oikeeta nimee), nii sitä pitää ampua sillä.
 
Vastaus: Gears of War

Sori, kun vaivaan mutta olen taas jumissa. Olen jumissa semmoisessa kohdassa, jossa on auto, jota voi liikuttaa ja kun olen tappanut kaikki viholliset, niin pitää mennä sen käytävän poikki mutta ne itikat aina tappaa mut, eikä siellä ole mitään millä vois tehdä valoa. Apua?
 
Vastaus: Gears of War

Sori, kun vaivaan mutta olen taas jumissa. Olen jumissa semmoisessa kohdassa, jossa on auto, jota voi liikuttaa ja kun olen tappanut kaikki viholliset, niin pitää mennä sen käytävän poikki mutta ne itikat aina tappaa mut, eikä siellä ole mitään millä vois tehdä valoa. Apua?

En aivan tarkkaan tiedä mitä kohtaa tarkoitat, kun noita autokohtiakin on pelissä useampi. Tsekkaile tarkemmin ympäristöä, sieltä pitäisi löytyä joku sellainen kanisteri jota voit ampua saadaksesi valoa. Tai sitten jos auto on tulessa tms. niin voit yrittää työntää auton liikkeeseen ja itse mennä siinä mukana niin että olet valossa ja ne itikat ei voi hyökätä.
 
Vastaus: Gears of War

Sori, kun vaivaan mutta olen taas jumissa. Olen jumissa semmoisessa kohdassa, jossa on auto, jota voi liikuttaa ja kun olen tappanut kaikki viholliset, niin pitää mennä sen käytävän poikki mutta ne itikat aina tappaa mut, eikä siellä ole mitään millä vois tehdä valoa. Apua?

Saattaapi olla niin, että sun pitää ampua sieltä autosta semmoinen kaasusäiliö liekkeihin. Tai sitten auto on hylättävä ja jostain sieltä sohvien/muun romun takaa paljastuu kaasusäiliö. Ympäristö tarkkailemalla ongelman pitäisi ratketa, ellei kyseessä ole sitten jonkin sortin bugitus madonius.
 
Vastaus: Gears of War

Pääsin jo tuon kohdan läpi ajat sitten ja nyt olen siinä kohdassa, jossa taistellaan junassa. Ihan hyvä peli ainakin tähän asti on ollut.

Ei vanhempani kauheasti pelaamistani katsele. Joskus vaan, kun tulevat huoneestani jotain hakemaan. :D
 
Vastaus: Gears of War

Tulipa tuosta vähän kokeiltua Gearssia Livessä, ja täytyy myöntää että hieman sekavaa oli. Viholliset ei tuntunut kuolevan mitenkään vaikka kuinka niitä räiskin. Sitten kun vihu pari kertaa ampui minua niin heti oltiin perseellään. Noh, ehkä se ajan kanssa alkaa sujumaan.:rolleyes:
 
Vastaus: Gears of War

Tulipa tuosta vähän kokeiltua Gearssia Livessä, ja täytyy myöntää että hieman sekavaa oli. Viholliset ei tuntunut kuolevan mitenkään vaikka kuinka niitä räiskin. Sitten kun vihu pari kertaa ampui minua niin heti oltiin perseellään. Noh, ehkä se ajan kanssa alkaa sujumaan.:rolleyes:

Kyllä se siitä alkaa sujumaan, tuohon kuvailemaasi tilanteeseen saattaa vaikuttaa lagi, mutta myös se että siellä on kavereita, jotka ovat julkaisusta asti hakanneet peliä Livessä.... Hieman voi skilliä löytyä, ja jos pääsee suht lagittomalle servulle Gears on ennenkaikkea taitolaji.

Muutama vinkki
-Älä käytä LT tähtäykseen, jos olet suht lähellä vihollista lonkalta osuu paremmin ja pystyt kääntymään nopeammin.
-Haulikko on yksi parhaimmista, ellei pelin paras ase. Käytä lähitaistelussa lähes poikkeuksetta.
-Active reloadilla todella iso merkitys. (esim. kun snipulla active reload panos piipussa, vastustaja menee downiin yhdestä osumasta.)

Tässä nyt ne mitkä ensimmäiseksi tuli mieleen. Paljon on muutakin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War

Dragonflyn vinkkeihin vielä lisäys: Lyijy kannattaa tietysti upottaa päähän.
Onnistuneen active realoadin jälkeen pääosuma tekee sottaista jälkeä. :cool:
 
Vastaus: Gears of War

Kiitoksia vinkeistä. Kyllä se siitä lähtee pienellä harjoituksella.:)

Minun sanani luettuani vinkit yllä. Aloitin nimittäin tänään ensimmäistä kertaa kaverilta lainassa olevan GoWin. Mentaliteetti on se, että jos peli vakuuttaa, hommaan sen kakkosenkin. Act 1:n vedin läpi Casualilla, ihan keskiverrolta tämä peli vaikuttaa. Multiplayerissa turpaan tulee että tuntuu! Pelasin neljä peliä, saldona 0 tappoa ja iso nippu kuolemia.. :p
Prkl ku viholliset ei millään kuole, ja toisilla on aina se iki-ihana snipu. Koitan ottaa vaarin noista vinkeistänne...
 
Vastaus: Gears of War

Mutta muista sitten se, että jatko-osa on sitten nettipelillisesti täysin eri peli. Joitain asioita on muutettu rankalla kädellä(en väitä etteikö suunta olisi ollut väärä...). Mutta päälimmäisimpinä, saha entistä ehompi, shotgunin tehot otettu puoleen ykkösestä, Lancer kakkosessa tehokkaampi, sniper ei laita yhdestä downeihin(ehkä paras uudistus)... Tuossa muutama. Mutta siis jos fiilis on kohillaan kun pelaat ykköstä, niin et kyllä pety kakkoseen! : )
 
Vastaus: Gears of War

Bumppaan tän ja kysäsen että kannattaako ostaa tämä peli 16eurolla? Ihan hyvä kuntoinen on... Ja voin käydä sen hakemassa milloin tahansa (ei nettikauppa) ;)
 
Vastaus: Gears of War

Bumppaan tän ja kysäsen että kannattaako ostaa tämä peli 16eurolla? Ihan hyvä kuntoinen on... Ja voin käydä sen hakemassa milloin tahansa (ei nettikauppa) ;)

Itse olen reilut 3 viikkoa mätkinyt nyt yhteen menoon. Pientä kyllästymistä ilmassa, mutta johtuu vain siitä, että nettikentät alkavat käydä jo tylsäksi. Pitäisi hommata lisää kenttiä, jos jaksaisi -_-

Mutta ehdottomasti. Maksoin omastani VPD:ltä 36 postikuluineen. Ja sitten vain nettiin mätkimään!
 
Vastaus: Gears of War

Tänään sitten mentiin viimeinenkin acti insanella läpi. Oli kyllä mahtavaa menoa, ja erittäin hyvää grafiikkaa vaikka vanhempi peli onkin. Multiplayeristä hain Allways remember your first saavutusta. Menin quick search ranked matsiin ja karmeaa lagia :(. 1 tapon sain Boomshotilla ja senkin tuurilla. Ammukset lähti puolen-sekunnin viiveellä. Tosin saavutuksen kuitenkin sain, kun pelasin matsin urheasti loppuun. Vaikuttaa kyllä hyvältä netissäkin kunhan löytää paremman hostin.
 
Ylös Bottom