Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Genshin Impact

Yli kymmenen miljoonaa ennakko rekisteröitymistä pelillä, tiedä kuinka paljon niitä on julkaisun jälkeen. Hyvin tuntuu pyyhkivän.
 
joo peli on myös rikkonu kaikki Gacha gamien Twich katsoja ennätykset. joo täytyy samalla myös sanoa että tää 5 star jean tässä vaiheesssa peliä on täysin op :), tällä ultimate liike joka parantaa kaikki hahmot 100% hp:lle ja tekee hemmetin kovaa AEO damagea samalla. pistelään 5 leveliä korkeampia mölölaumoja nippuun
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä meikä pistää ihan noilla perus ukoillakin 5 leveliä isompia köniin aika helposti. Sain uuden hahmon ja siitä tuli oma suosikki tähän mennessä.

Genshin Impact.png
 


tässä aika hyviä tipsejä, tosin tässäkin painotetaan sitä että kuten muissaki gacha gameissa peli on aluks helppo mutta sitten se vaikeutuu sitä mukaan huomattavasti mitä enemmän progressoi. että käytä huolellisesti materiaalit ja panosta vain niihin heroihin jotka oletat pitäväsi end gamessa. koska resurrsien saaminen ja kaikki vaikeutuu. osittain juuri tän farmasin sen 5 tähden heron koska se pysyy myös siellä mid/end gamessa ja siihen voi aloittaa panostaa samantien.
 
Viimeksi muokattu:
Peli muistuttaa ulkoasultaan niin paljon breath of the wildiä etten tiedä enää onko se hyvä vai huono asia. Siis ei mitenkään että "muistuttaa hieman BoTW" vaan jos joku sanois että tämä on BotW2 ja näyttäis tämän minulle menis se täysin läpi, myös vahvoja nino kuni 2 viboja. Meinaan peliä kuitenkin kokeilla ku kerta ilmainen on, switch versio varsinkin houkuttais.
 
Peli muistuttaa ulkoasultaan niin paljon breath of the wildiä etten tiedä enää onko se hyvä vai huono asia. Siis ei mitenkään että "muistuttaa hieman BoTW" vaan jos joku sanois että tämä on BotW2 ja näyttäis tämän minulle menis se täysin läpi, myös vahvoja nino kuni 2 viboja.

Jep, tai siis itselle tässä ei ole mitään epäselvää onko näin räikeä "puettiin sun iho päälle"-tempaus hyvä vai huono asia. Mulle tulee keski-ikäistyvä mies valittaa asioista -olo, mutta olenko mä ainoa joka ns. givaa fuckiakaan tällaisista asioista, yo. Siis että peli nyt vaan pöllii suoraan toisen ulkoasun ja se on ok? Jos jaksaisin raivota niin sanoisin, että tällaisten asioiden vuoksi nykypelit on suurilta osin ihan hanurista.

Mutta koska oikeasti olen lupsakka en jaksa valittaa tämän enempää, tällähän mobiilipuolella on menty jo hyvän aikaa, konsolipuolella tähän ei vain onneksi ole vielä totuttu. Ja ilmeisesti peli on vielä kaiken lisäksi ihan hyvä genressään :oops: Sääli vain, että hyvän pelin pitää (huomiota saadakseen? siinä on ainakin onnistuttu) kopioida räikeästi toista peliä.
 
Itse ajattelen sen niin että tekijät on todella kovia nintendo/switch/gacha ja peli faneja. ja ai vitsi miten hienoa jos joku tekisi JRPG pelin tähä elävään ja hienoon BOTW worldiin. ja sitten päättivät tehdä samantyylisen maailman itse. toinen lempi peli mistä peli on on ottanu huomattavasti vaikutuksia on Xenoblade Chronickles 2. joka on myös Tavallaan Gacha game. mutta ilman niitä micromaksu elementtejä. siispä on erittäin helppo tykätä tästä pelistä kun peli on yhdistänyt nämä 2 lempipeliäni :)

ainiin peli on muuten yks kalleimpia gacha gamejä rollata mitään oikealla rahalla katoin niin tommonen yksi 10 rolli maksaa sen 30 euroa. tämä tavallaan todella hyvä että peli hinnoitellut nuo rollaukset todella korkealle. että eipähän tule niihin sorruttua. ja toisaalta välttää sen massa rollauksen mitä moni gacha pelaaja tekee. ja sitten kun saa jotain todella hyvää niin voi olla erittäin iloinen siitä. miettii että se streamajaki joka ei saanut yhtään 5 staran heroa olisi nyt käyttäny 450 euroa pelin ilman 5 tähden heroa :D
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin joku kysy sitä Cooppia täällä niin pelissä avautuu coop mahdollisuus vasta AR 16 eli melkein mid gamessa. AR 12 avautuu Daily questit sitten

peli käyttää tätä easter eggiä vähän väliä :D, ja joka kerta ku se tulee niin ai että :), muutenki löytyy meille anime diggareille vaikka kuinka paljon easter eggejä eri Animeista

 
Viimeksi muokattu:
Peli on muuttunut aikamoiseksi grindaamiseksi level AR 16-18 kuten odottaa saattoi :), että näin tulee käymään kerta gacha game, itseä se ei siis haittaa mutta semmoista joka pelaa tätä story based ja haluaa tehdä vain pelkkiä sidequestejä. mutta joo nyt on tullut noita resiniä eli pelin gacha energyä vaativia chestejä ja muita, kovien bossien loottaminenki vaatii 40 resiä, mitä katoin tuolta logeista
 
Viimeksi muokattu:
Peli on muuttunut aikamoiseksi grindaamiseksi level AR 16-18 kuten odottaa saattoi :), että näin tulee käymään kerta gacha game, itseä se ei siis haittaa mutta semmoista joka pelaa tätä story based ja haluaa tehdä vain pelkkiä sidequestejä. mutta joo nyt on tullut noita resiniä eli pelin gacha energyä vaativia chestejä ja muita, kovien bossien loottaminenki vaatii 40 resiä, mitä katoin tuolta logeista

Palautuiko tuo Resin ajankuluessa itsestään? Tai sitten valuuttaa käyttämällä? Itse en vielä oo niin pitkällä että ois tarvinnu tuon kanssa puljailla.

Kivalta on edelleen maistunut meno, vaikken ihan hirveästi oo ehtinyt pelailemaankaan tässä viikolla. Eilen tuli pelintekijöiltä lisää Wish-kiviä, niin sain taas uuden hahmon auki, joka heti suosikiksi sinkoutui. Kyseessä siis sähkömaagi lintuineen, oisko Fischl ollu nimeltään. AR taitaa olla 12 nyt ja lisää tehtäviä aukesi väsättäväksi. Niistä pitääkin kehua antaa, eli peli on laadultaan yllättänyt positiivisesti.

Itse aloitin japani dubeilla, mutta vaihdoin takas enkkuun kun ähinät ja öhinät kuulosti enemmän joltain aasialaiselta erotiikkaelokuvalta ja kotona tuli tuimia katseita :D
 
Palautuiko tuo Resin ajankuluessa itsestään? Tai sitten valuuttaa käyttämällä? Itse en vielä oo niin pitkällä että ois tarvinnu tuon kanssa puljailla.

Joo tais olla 9 minsaa per yks energy, sitä kannattaaki käyttää tässä levutus vaiheessa vaikka sinne nollaan asti, tai jos menee esim nukkumaan nniin kannattaa käyttää kaikki resinit. tai niin ainaki itse olen tehnyt koska se antaa 100xp per resin chesti, Resin chestit tais tulla siinä AR 14-15 jos nyt oikein muistan. eli sen pitäisi vuorokauden vaihtuessa palautua, joo itekkin sain tuon Finchs tänään ja se on kyllä kova tais olla ihan tuossa tier listallaki S tier hero vaikka 4 tähden. juuri sain ite AR 20 ja tästä sen pelin sitten pitäisi virallisesti alkaa. pelin vaikeuasteki nousi mukavasti ja pari kertaa on jopa tullut ihan kuoltuakkin. Ar 18 main quest tehtävä oli aika eeppinen. ainiin ja semmonen pieni vinkki että jos stamina loppuu kesken lennon tai olet tippumassa niin ground stomppia/ground punch niin tyyppi ei ota ollenkaan falling damagea :)
 
Viimeksi muokattu:
noniin joo tosiaan peli on alkanut kunnolla joku 10 questi logissa. AR 20-21 leveli meni aikailla kokonaan questeissä ja suurimmaksi osaksi vielä main questissä, tuli vedettyä 2 eri raid boss eventtiä soolonaki :) se ku aiemmin sanoin et bossi vaatii tuon 40 resiniä niin sä saat kumminki +200xpta ku normi resin chestistä saa vaan 100 eli se on paljon mieleekkäämpää tappaa noita bosseja ku vielä kovaa saa myös epic loottia. Nyt tämä peli sitten alkaaki koukuttamaan ihan huolella ku on tekemistä niin pirusti :)
 
noniin peli on nyt saamassa ekan ison patchinsa 1.1 joka tulee sisältämään esimerkiksi 4 uutta heroa, AR 30 mainquestin jatko conttettia, ja kirsikkana kakaan päälle PC:llä 4K Resoluution!, ja android 60fps (tulisikohan samalla ps4:lle myös se 60fps) :) joten melkeinpä suosittelen säästämään crystalit sinne asti ku patchi julkaistaan :). pelin budjetti on muuten yli 100 miljoonaa, (market mukaan lukien) niin ei tarvitse ihmetellä että miten mobiilipeli voi olla näin laaja ja komea :)


Pelin kartta kokonaisuudessaan. yleensä ku open world pelejä väitetään että kartta open world on tyhjä mutta tämän pelin kohdalla se taitaapi olla päin vastoin :)

 
Viimeksi muokattu:
Parhaana uudistuksena tuossa patchissa taittaa olla näppäinten muokkaus mahdollisuus, tai ainakin lupailivat et tulisi 1.1. Itsellä tämä taitaa jäädä vähän tauolle koska uusi Crash ilmestyy huomenna mutta pikkuhiljaa täytyy pelailla silloin tällöin.
 
Parhaana uudistuksena tuossa patchissa taittaa olla näppäinten muokkaus mahdollisuus, tai ainakin lupailivat et tulisi 1.1. Itsellä tämä taitaa jäädä vähän tauolle koska uusi Crash ilmestyy huomenna mutta pikkuhiljaa täytyy pelailla silloin tällöin.

joo se on kyllä todella hyvä uudistus kanssa. pääsee vihdoin eroon tuosta R1 Dash/sprintistä
 
Tänään oli viimein onni myötä ja eka 5 tähden hahmo liittyi joukkoon. Venti-bannerista tuli itse Venti, ja ilmeisesti hyvä tyyppi kyseessä.

Muutoin nyt tiimissä DPS- tyyppinä Chongyun, support DPSänä lempparini Fischl ja Cryo-boostia tuomassa Kaeya. Venti on nyt neljäs sitten Barbaran tilalla.

AR tällä hetkellä 22 ja lähinnä karttaa aukonut ja sivutehtäviä tehnyt. Huhuissa päivitys 1.1 ois tulossa suht pian, niin pitääpä kiriä tarinaa eteenpäin. Domaineja vasta rupiaa aukeamaan niin pääsee niitä myös vääntämään.
 
https://genshin-impact-map.appsample.com/#/

oho :), joo Venti on varmaan yks parhaita Heroja koko pelissä, tässä on muuten loistava työkalu kaikkeen mahdolliseen varsinki noi anomaculuksien ja geocoluksien etsimiseen, peliin karttaan ku voi ite lisäillä halutessaan noita merkintöjä vaikka kuinka paljon
 
Tämä ketju on melko kuollut, eikö porukka ole löytänyt peliä vai mistä johtuu? Tätähän voi pelata täysin FTP metodilla kuten itse ja kukkaron nyörejä ei tarvitse raottaa missään kohtaa ellei nyt välttämättä jotakin hahmoa halua saada pelattavaksi. Melkein tekisi mieli ostaa jotakin kaupasta ihan pelinkehittäjää tukeakseni, sen verta kovaa settiä ovat saaneet aikaiseksi.

Alkuun pelasin PS4 versioita tuonne AR30 saakkaa ja sen jälkeen kun PS5 saapui taloon pelinautinto kasvanut huomattavasti. Vanhalla generaatiolla peli oli jo ihan nätti, mutta pyöri varsin huonosti. Nyt PS5 versioon vaihdettu ja on kyllä yhtä juhlaa. Nykimistä ei ole enää juuri ollenkaan, graaffinen ilme hienoa ja mikä parasta lataustauot on todella lyhyitä jos käyttää fast travelia.

Peli alkuun nostatti hymyn huulille kuinka voidaan kopioida näin törkeästi BotW, mutta nyt kun tunteja on yli 100 takana täytyy todeta että ovat kopioineet kyllä juuri ne hyvät asiat seiltä ja parantaneet sitten niitä osa-alueita jotka Zeldassa olivat vähän vaisuja. Tehtävät, hahmot ja ääninäyttely on juuri sopivalla tavalla vedetty överiksi, ja parhaillaan tämä on kuin katsoisi jotakin AAA animea. Parastahan tässä on se paikkojen tutkiminen ja lääniähän riittää. Oikeastaan domaineja alkanut tekemään vasta viimeisen viikon aikana joten pelkkä samoilu ja paikkojen ihmettely vie rutkasti aikaa.

Ehdoton suositukseni PS5 konsolin omistajille. Laittakaa kokeiluun, tämä kun ei mitään maksa. Omalla kohdalla melkeimpä vuoden peli, ainakin sillä mittarilla mitä tunteja kasassa niin jopa selkeä ykkönen ;)
 
Ylös Bottom