Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
No nyt oli Peliplaneetan sivuilla Sonyltä julkaisupäivä 29.11.
Saa nähdä joko se pitäisi paikkaansa.
 
Mutta se on uusi kokemus, jos ei tiedä pelistä mitään, eikä lue hypetyksiä.

Kaikki on varmaan jo ennakkotilannu tämän?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Mutta se on uusi kokemus, jos ei tiedä pelistä mitään, eikä lue hypetyksiä.

Kaikki on varmaan jo ennakkotilannu tämän?

Minä en ainakaan ennakotilaa hypen perusteella. Pleikkari2 lehti kritisoi peliä E3-messuraportissa. Kuulemma nyki ja ajaminen oli hankalaa. Tosin, pelin viimeistely ei ollut vielä alkanut, joten luulisi että korjaavat nuo puutteet.

Mikäli peli on edes kohtuullisen hyvä (GTA3 ja oikea Lontoo) se lähtee tilaukseen.
 
Itse olen odottanut The Getawayta jo kohta puolitoista vuotta, mutta jos tuo marraskuun 29. päivän julkaisu toteutuu, niin eihän tässä ole enää jäljellä kuin vaivaiset pari kuukautta, kun vertaa siihen kauan tuota peliä on jo tullut odotettua. Toivottavasti Studio Sohon pojat ovat saaneet aikaan odotusten arvoisen pelin.
 
Videot mitä minä olen nähnyt niin niissä ei ainakaan ilmennyt sen suurempaa nykimistä, mutta ajo näytti hieman arcadekaahailulta.. toivotaan tosiaan että nämä plus muut saadaan korjattua, pelistä ja pelin ideasta voi tulla vaikka kuin hyvä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Videot mitä minä olen nähnyt niin niissä ei ainakaan ilmennyt sen suurempaa nykimistä, mutta ajo näytti hieman arcadekaahailulta..

Kylläkai tämän pelin pitäisi olla toimintaosastolla jos se on Gta:n tyylinen ja olihan se ajaminen siinäkin aika arcademaista.
 
PSM2 lehden mukana tulleessa DVD:ssä näytettiin liikkuvaa kuvaa Getawaysta, eikä siinä ollut mitään pahaa nykimistä. Pelin on tosin oltava melkein virheetön, koska siitä on niin kova hype ollut päällä.
 
Tosiaan, GTA:VC:sta tullut hype on kyllä mennyt hyvin perille, hypeähän se vielä on mutta kyllä näyttää siltä että Rockstars tulee tienaamaan hyvät lomarahat uutukaisellaan..

Joten pistetään lisää bensaa kehiin, uudet Getaway kuvat
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
koska siitä on niin kova hype ollut päällä.
Ja höpöt. Pelaajathan siitä hypettää, itse en todellakaan odota virheetöntö peliä..luulin että semmoset pällit ois jo loppunu jotka odottaa yleensäkään mistään pelistä täydellistä :O
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Ja höpöt. Pelaajathan siitä hypettää, itse en todellakaan odota virheetöntö peliä..luulin että semmoset pällit ois jo loppunu jotka odottaa yleensäkään mistään pelistä täydellistä :O


En itse odota täydellistä peliä. Hyvähän pelistä voi tulla, ehkä jopa erinomainen, muttei täydellistä. Hypeähän se on pelaajienkin hype.
 
hyvin näyttää peli noiden ign:in uusimpien videoiden perusteella pyörivän, tosin yksi jossa oli pelkästään autolla ajoa oli tota gta3 ruudupäivitys tasoo. muut näytti ainaklin 50/60 f/s.
 
julkaisu

Elikkäs itse kävin kingplayssa kysäsemmässä julkaisupäivämäärää, niin se oli marraskuussa... tarkkaa päivämäärää en muista, mut kummiski siellä sanottiin että marraskuussa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom