Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Jep, toivottavasti tulee taas pitkä peli. Esimerkiksi PC:n loistavassa Mafiassa on vain 20 tehtävää, mutta silti peli kestää 20 - 30h. Noita tehtäviä kun voi olla niin eri pituisia.


Onhan tuo Mafia tulossa PS2:llekin, mutta enemmän tämä Getaway kiinnostaa. 24 tehtävää ei ehkä tunnu pitkältä verrattuna GTA3:n yli 70 verrattuna, mutta pitää ottaa myös huomioon, että GTA3:n tehtävät olivat todella lyhyitä.
 
Mafiasta olen kuullut, että läpiipelun jälkeen ei ole enää paljua mitään muuta tehtävää. Se freeridekin on pidemmän päälle aika tylsää. GTA3:sta teki pitkäikäisen kaikki unique jumpit, rampaget, hidden packages ja ei-juonen-kannalta-tärkeät-tehtävät jne. Tiedä sitten mitä The Getawayhyn ovat keksineet. Kaikissa peleissä on kyllä varmasti hauskaa riehua :cool:

Itse odotan The Getawayta jopa enemmän kuin GTA: Vice Cityä, silti molemmat aion hankkia.

Missä The Getawayta pääsi testaamaan? Moontv:n Playerissä (tällä viikolla, tänään Player klo 16:45) oli juttu joltain messuilta, jossa oli The Getaway pelattavana. Aloin tosin katsomaan ohjelmaa niin myöhäisestä vaiheesta etten mitään muuta messuista kuullut :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Mafiasta olen kuullut, että läpiipelun jälkeen ei ole enää paljua mitään muuta tehtävää. Se freeridekin on pidemmän päälle aika tylsää. GTA3:sta teki pitkäikäisen kaikki unique jumpit, rampaget, hidden packages ja ei-juonen-kannalta-tärkeät-tehtävät jne. Tiedä sitten mitä The Getawayhyn ovat keksineet. Kaikissa peleissä on kyllä varmasti hauskaa riehua :cool:

Itse odotan The Getawayta jopa enemmän kuin GTA: Vice Cityä, silti molemmat aion hankkia.

Missä The Getawayta pääsi testaamaan? Moontv:n Playerissä (tällä viikolla, tänään Player klo 16:45) oli juttu joltain messuilta, jossa oli The Getaway pelattavana. Aloin tosin katsomaan ohjelmaa niin myöhäisestä vaiheesta etten mitään muuta messuista kuullut :(


Itse varmaan odotan GameWorldia, että pääsen sitä testaamaan. Ja meinaan ottaa sinnä pari korstoa mukaan, niitä varten, jotka eivät meinaa lopettaa pelaamista vaan yrittävät päästä koko pelin läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Itse varmaan odotan GameWorldia, että pääsen sitä testaamaan. Ja meinaan ottaa sinnä pari korstoa mukaan, niitä varten, jotka eivät meinaa lopettaa pelaamista vaan yrittävät päästä koko pelin läpi.
Hui! Älää... :(
 
Peli ei ole vielä edes ilmestynyt ja jo puhutaan lisätehtävistä ja jatko-osasta:
http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=82560

Sony Europe today confirmed to us extensive plans to expand its ambitious gangster title The Getaway over the coming years. With the games industry on the edge of its seat waiting to see if Sony Europe's flagship title will make it out for Christmas, Team Soho today revealed plans for an expansion pack and a full sequel on PS2.
"With Getaway 2 what we're thinking about is where we can go with the story," game director Brendan McNamara told us. "The current plan is to do another 12 missions - The Getaway has 24 missions - which would be an add-on centring on Mark [Hammond, one of the main characters]. And then also do a full-blown sequel which would take two years, which will be a more complex story," he added.

This is the first confirmation of any plans beyond the current PS2 title, due for release in December, and underlines SCEE's commitment to get the maximum out of its massive 5 million investment in the project.
 
Eikös Subidossa olisi pitänyt olla Getaway pelattavana tiistaina 5.11?
Alkupuoli ohjelmasta näkyi ihan ok, mutta ennenkuin Getaway peliin pääsivät käsiksi niin kuva meni mustaksi lukuunottamatta sitä tekstipalkkia alaosassa??!?

Tuleekohan se sitten johonkin tulevaan ohjelmaan uusintana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Eikös Subidossa olisi pitänyt olla Getaway pelattavana tiistaina 5.11?
Alkupuoli ohjelmasta näkyi ihan ok, mutta ennenkuin Getaway peliin pääsivät käsiksi niin kuva meni mustaksi lukuunottamatta sitä tekstipalkkia alaosassa??!?

Kuulemma näyttävät Getawayta tämän viikon torstaina.
 
Nyt kun Vice City on tullut voimme siirtyä hypettämään tätä peliä. Tämähän ketju on ollut enemmän tai vähemmän Vice Cityn varjossa, joten nyt on Getaway miehiä vuoro.
 
Hmm, tuntuu kyl hyvältä peliltä. Toivottavasti eivät sössi peliä viime metreillä.. Itseä ei Vice City pahemmin kiinnosta, tämä tuntuu paljon paremmalta.
 
Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta...Jos on niin realistinen kuin sanotaan.Mafiasta pidin(enpä ole parempaa pelannut,tai no MGS2...),mutta GTA:sta puuttui se realistisuus.Siinä missä Mafia oli simulaatio-ganstailua,oli GTA arcade-ganstailua...Joten jätän GTA:Vice Cityn kauppaa ja odotan pakotietä.Jossain välissä pitäs vielä hankkia THPS4...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta...Jos on niin realistinen kuin sanotaan.Mafiasta pidin(enpä ole parempaa pelannut,tai no MGS2...),mutta GTA:sta puuttui se realistisuus.Siinä missä Mafia oli simulaatio-ganstailua,oli GTA arcade-ganstailua...Joten jätän GTA:Vice Cityn kauppaa ja odotan pakotietä.Jossain välissä pitäs vielä hankkia THPS4...

Älä nyt viitsi jättää Vice cityä väliin! kun siinä on sentään sun mukaan nimetty yksi saarikin!!!:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Hmm, tuntuu kyl hyvältä peliltä. Toivottavasti eivät sössi peliä viime metreillä.. Itseä ei Vice City pahemmin kiinnosta, tämä tuntuu paljon paremmalta.
Hmm..mua kyllä ihmetyttää että miksei teitä VC kiinnosta:confused: itse olen jo VC:n saanu, ja on muuten helevetan hyvä peli,ja Getaway tulossa sittenjoskus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Hmm..mua kyllä ihmetyttää että miksei teitä VC kiinnosta:confused: itse olen jo VC:n saanu, ja on muuten helevetan hyvä peli,ja Getaway tulossa sittenjoskus.
Joo, Vice City on aivan uskomattomanloistava peli. Mutta toivottavasti tuosta Getawaystakin tulee hyvä, sitä on odoteltukin jo todella pitkään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom